AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Isåfall hvor Jeg trenger noe å koble ut med på kveldstid, og har lyst å se på filmer. Helst med norsk/engelsk tekst Håper noen kan dele med meg Anonymous poster hash: f1abe...0d9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Nei, laster de ned. De er jo svindyre. Anonymous poster hash: 76361...c42
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Nei, laster de ned. De er jo svindyre. Anonymous poster hash: 76361...c42 Fra hvor? Funnet ut at det er noe som heter Viaplay og Netflix, noen erfARING der? Anonymous poster hash: f1abe...0d9
Rofl Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Kjøper aldri. Netflix er veldig bra og kjekt. Ikke alle de nyeste filmene men de har en del og det er en del serier der også. Får en gratis mnd hos netflix om jeg ikke tar helt feil. HBO nordic har en del av de virkelig gode seriene som er produsert også. Viaplay har jeg aldri brukt så det vet jeg ikke noe om.
Gjest Winza Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Nei, laster de ned. De er jo svindyre. Anonymous poster hash: 76361...c42 Svindyre? dvder generelt koster 99 kroner så det er kjempe billig. Bedre det enn å pirat nedlaste og bryte loven... Kjøper aldri. Netflix er veldig bra og kjekt. Ikke alle de nyeste filmene men de har en del og det er en del serier der også. Får en gratis mnd hos netflix om jeg ikke tar helt feil. HBO nordic har en del av de virkelig gode seriene som er produsert også. Viaplay har jeg aldri brukt så det vet jeg ikke noe om. Alle de programmene er bare noe tull, bedre å eie filmene på dvd i odel og eie. Har skapet mitt fult av dvder som jeg stolt samler på, kommer aldri til å bruke dette nå dagens streaming tull...
Gjest Bond Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 (endret) play.com gratis frakt og stort sett mye billigere enn norske butikker. /og ja - kjøper ganske mange. Men stort sett filmer jeg kan tenke meg å se igjen. Vanlig svada-filmer ser jeg på Netflix. Endret 28. februar 2014 av Bond
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 play.com gratis frakt og stort sett mye billigere enn norske butikker. eller amazon.no.uk Play.com har bare region 2 versjoner Anonymous poster hash: 889aa...8cf
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Tusen takk for tips, dere Har bare hørt om cdon.no fra før:) TS Anonymous poster hash: f1abe...0d9
Gjest lillelarve Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Jeg bruker Netflix. Og amerikansk netflix om jeg ikke finner en film jeg leter etter på den norske. Men det er ikke alltid man finner der heller. Men Netflix er veldig bra da, og så er det billig i stedet for å bruke masse penger på DVD'er.
Gjest Winza Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 Tusen takk for tips, dere Har bare hørt om cdon.no fra før:) TS Anonymous poster hash: f1abe...0d9 Bruk prisjakt, da får du en liste over hvor du finner dvden biligst eller du kan prøve finn.no der er det fryktelig mange billige dvder
Jolene Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Laster ned Gidder ikke bruke penger på sånt. 1
Gjest Winza Skrevet 28. februar 2014 #12 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Jeg bruker Netflix. Og amerikansk netflix om jeg ikke finner en film jeg leter etter på den norske. Men det er ikke alltid man finner der heller. Men Netflix er veldig bra da, og så er det billig i stedet for å bruke masse penger på DVD'er. Man bruker ikke massse penger, dvder er billig og man har dem til odel og eie Så tragisk at alle bare skal laste ned og streame og slikt tullball. Bedre å ha den selv på dvd i dvd samlingen og også har man noe å vise fram til folk når dem kommer på besøk og vil se en film Endret 28. februar 2014 av Sid Walker
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #13 Skrevet 28. februar 2014 Ja, kjøper filmer jeg har lyst til å eie. Nå sikler jeg litt på Fringe, samleboks. Litt usikker på om jeg skal satse på den med engelske undertekster eller vente til boksen kommer med norske tekster. Anonymous poster hash: 3039b...c0a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #14 Skrevet 28. februar 2014 Noen år siden det. Anonymous poster hash: 35b0e...2e5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #15 Skrevet 28. februar 2014 Bruker Netflix, de mangler noe, men har også noen meget bra egenproduserte serier. Ellers bedriver vi også litt ulovligheter, men det skal man vel ikke snakke så høyt om. Kjøper også mye film på bluray, da gjerne Platekompaniet og Elkjøp, sistnevnte har ofte veldig god pris på utgivelsesdagen.Anonymous poster hash: a3af3...ffb
Gjest Winza Skrevet 28. februar 2014 #16 Skrevet 28. februar 2014 Bruker Netflix, de mangler noe, men har også noen meget bra egenproduserte serier. Ellers bedriver vi også litt ulovligheter, men det skal man vel ikke snakke så høyt om. Kjøper også mye film på bluray, da gjerne Platekompaniet og Elkjøp, sistnevnte har ofte veldig god pris på utgivelsesdagen.Anonymous poster hash: a3af3...ffb Du burde bruke finn.no istedenfor, der får du brutke dvder til en mye billigere pris
Lila Skrevet 28. februar 2014 #17 Skrevet 28. februar 2014 Har ikke kjøpt filmer på mange år. Bruker Netflix Hender jeg går på kino også.
Gjest Winza Skrevet 28. februar 2014 #18 Skrevet 28. februar 2014 Har ikke kjøpt filmer på mange år. Bruker Netflix Hender jeg går på kino også. Kino er irriterendes, bare fult av folk som smatter og små chatter, kjøpt heller hjemme kino annlegg
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #19 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har ikke kjøpt filmer på flere år, men bruker netflix i tillegg til at jeg laster ned. Går på kino også. Anonymous poster hash: 639ec...bdb
Elysian Skrevet 28. februar 2014 #20 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Kjøper dvder fra Amazon evnt. fra biit.no (norsk Amazon-forhandler), men de har ikke lenger gratis frakt Endret 28. februar 2014 av Elysian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå