AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Ja, hva er din heteste fantasi? Gi meg det skitneste du fantaserer om.. Det kan være noe du ALDRI ville gjort i virkeligheten, noe du har gjort, eller noe du har lyst til. Selv er jeg mann, og har relativt stuerene fantasier.. Liker jeg å tro iallefall Er spesielt 3 ting jeg fantaserer rått om. Alle 3 tingene har jeg lyst til å prøve. 1. Sex med en annen mann.. Syns penis er utrolig pirrende, dyrisk og deilig.. Fantaserer også om å bli penetrert, og få sædsprut i munnen. Denne fantasien skal mye til for at jeg tør prøve ut. 2. Sex med ei jente på 16-18 år. Stramme deilige kropper, glatt hud, uerfaren og nysgjerrig, og kåte som udyr.. Trenger ikke si mer.. 3. Sex med damer i moden alder (40-50åra). Aldersforskjell tenner meg mye. Drømmer om ei seksuelt frustrert dame som er desperat etter ung kuk.. Kanskje ønsketenkning, men en deilig fantasi. Finnes maaange deilige damer på 50+. Så, er dette stuerene fantasier? Anonymous poster hash: 2ac81...e53 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg er 16 år og jeg fantaserer om å ha sex med den utrolige heite gym læreren min på over førti! Tanken på å ha sex med en voksen man tenner meg sykt. Anonymous poster hash: 849bf...f5c 8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Jeg og partnere tar anus mot anus, og vi bæsjer inn i hverandre, så bæsjen går fram og tilbake hele natte! Anonymous poster hash: 8d72e...6b9 10
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Jeg er 16 år og jeg fantaserer om å ha sex med den utrolige heite gym læreren min på over førti! Tanken på å ha sex med en voksen man tenner meg sykt. Anonymous poster hash: 849bf...f5c Herlig fantasi! Men læreren din kan miste jobben om han ligger med deg, så du burde holde deg unna.. Anonymous poster hash: 2ac81...e53
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Å sitte en hel varm solskinnsdag å se på en sandvolleykamp mellom to studiner på 22 år i sorte tights og singlet, for deretter å kle av dem og ha sex med de begge to på gressplenen ved siden av, utmattet, svette og deilige Anonymous poster hash: 01b2d...df1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Min heteste fantasi.... Hadde en jævlig kjekk kunde for en stund siden(får han ikke ut av hodet), min fantasi er at han knuller meg hardt bakfra på lageret. Anonymous poster hash: 349a0...efa 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Jeg er 16 år og jeg fantaserer om å ha sex med den utrolige heite gym læreren min på over førti! Tanken på å ha sex med en voksen man tenner meg sykt. Anonymous poster hash: 849bf...f5c Det gjorde jeg også som ung og jeg hadde sex med en 40 årig mann for å teste det ut. Har også hatt sex med veldig unge menn i voksen alder. Måtte jo prøve det og Fantasi er to menn som suger hverandre og har sex mens jeg ser på og senere får delta. Har hatt trekant med to menn og to damer og en mann, men da har mennene vært mer opptatte av meg. Hadde gjort seg å fått sett litt guttekos også Anonymous poster hash: b2090...484
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Det gjorde jeg også som ung og jeg hadde sex med en 40 årig mann for å teste det ut. Har også hatt sex med veldig unge menn i voksen alder. Måtte jo prøve det og Fantasi er to menn som suger hverandre og har sex mens jeg ser på og senere får delta. Har hatt trekant med to menn og to damer og en mann, men da har mennene vært mer opptatte av meg. Hadde gjort seg å fått sett litt guttekos også Anonymous poster hash: b2090...484 Jeg er TS, så jeg blir lett med på den guttekos-biten hehe Anonymous poster hash: 2ac81...e53
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Herlig fantasi! Men læreren din kan miste jobben om han ligger med deg, så du burde holde deg unna.. Anonymous poster hash: 2ac81...e53 Så læreren burde holde seg unna, heter det. Anonymous poster hash: 64ebe...72d 16
Hottrio Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 Det er så kinky at jeg tror ikke jeg tør å skrive det her.... he he. Ikke noe ulovlig altså, men allikevel. 1
Tarsan97 Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Bli pisket på rumpa med en rull gammel se og hør iført matrosdress. 9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #12 Skrevet 28. februar 2014 Fantaserer om å være streng domina i et rom fullt av slaver lenket til gulvet, og veggene, personer helt i min makt. Om det er menn eller kvinner jeg dominerer spiller ingen rolle, og det kommer an på dagsformen hvilket kjønn jeg fantaserer om. Men fantaserer kun om lett BDSM, ingen vold, det har aldri tiltalt meg.Anonymous poster hash: 7f149...d01 2
MrSmith Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Tror det er lurt å ikke tenke for mye på de mest kinky og virkelighetsfjerne fantasiene, selv om de av og til trenger seg på. De egner seg kun i en mørk krok i sinnet, og knapt nok der. 1
duja Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Jeg og kjæresten min kan snakke om alt, men det er en ting jeg ikke tørr å fortelle han, min ultimate fantasi. Jeg er på sovverommet, fastbundet med bind for øynene. Kjæresten min lar alle kamereraterne sine pule meg, i alle hull. De er en stor kameratgjeng på 17stk. Gjøre hva de vil med meg, bruke meg. Endret 2. mars 2014 av duja 10
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Jeg og kjæresten min kan snakke om alt, men det er en ting jeg ikke tørr å fortelle han, min ultimate fantasi. Jeg er på sovverommet, fastbundet med bind for øynene. Kjæresten min lar alle kamereraterne sine pule meg, i alle hull. De er en stor kameratgjeng på 17stk. Gjøre hva de vil med meg, bruke meg. Ikke annet å vente flere og flere blir gruppevoldtatt når jenter har slike fantasier. Anonymous poster hash: 5fae1...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 Så læreren burde holde seg unna, heter det. Anonymous poster hash: 64ebe...72d Ikke nødvendigvis. Hvis læreren i utgangspunktet ikke tenker på jenta seksuelt, og hun prøver seg på ham, bidrar hun til å sette jobben hans i fare. Når det er sagt, så bør de fleste menn greie å skygge unna om så skjer. Når man er 16 år bør man også ha begynt å tenke konsekvenser. Anonymous poster hash: 2ac81...e53 3
Tøytigern Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 Ja, hva er din heteste fantasi? Gi meg det skitneste du fantaserer om.. Det kan være noe du ALDRI ville gjort i virkeligheten, noe du har gjort, eller noe du har lyst til. Anonymous poster hash: 2ac81...e53 Min hemmeligste fantasi er en der dama med veninner tar meg for seg, mens jeg har bind for øynene og ligger på en seng og må være helt passiv, med hendene festet i hodegjerdet. At jentene kommer inn i rommet en etter en og gjør forskjellige ting som å ta på erogene soner, slikke brystvorter, puste meg i ansikt og ører, kysse på halsen, ri meg, suge pikk og baller osv, helt til jeg sliter med å holde igjen orgasmen. At de tar pauser og fortsetter osv. Men uten at noen sier noe, at jeg ikke vet hvem som er hvem osv. Og at det er dama mi som avslutter det hele med å ri meg og la meg komme i henne. 4
Tøytigern Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Ikke annet å vente flere og flere blir gruppevoldtatt når jenter har slike fantasier. Anonymous poster hash: 5fae1...b9f Hold kjeft med å dømme andres fantasier. Gruppevoldtekt har ikke noe med avtalt sexlek å gjøre. Mener du at en med en fantasi om gruppesex ber om å bli voldtatt er du rimelig sjuk. 35
Tøytigern Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 Tror det er lurt å ikke tenke for mye på de mest kinky og virkelighetsfjerne fantasiene, selv om de av og til trenger seg på. De egner seg kun i en mørk krok i sinnet, og knapt nok der. Da er de vel rimelig mørke, også? Jeg vurderte en stund å fortelle kona om min fantasi, men jeg ser for meg at hun ville bli sjalu og irritert og lure på hvilke veninner. Men jeg har altså ingen faktisk personer i tankene. Bare en ansiktsløs fantasi. Holder det for meg selv fordi jeg tror å virkeliggjøre det vil endre forholdet vårt. Ikke noe mørkt med det. Bare en fantasi som ikke skal realiseres.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 <br />Å ha trekant med to dominante menn, og at den ene av dem kutter meg med et barberblad når sexen er som deiligst....at blodet mitt renner nedover og at de begge to slikker i seg av mitt blod....Mmmm..Anonymous poster hash: 62f6c...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå