Missy1 Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Hei. Bestilte meg en menskopp og i følge veiledningene på sider der man får kjøpt Ladycup står det at kvinner over 25år og kvinner som har fått barn skal ha str L. Jeg er 26år gammel og har født et barn, klarte ved en feil å bestille str S så derfor må jeg høre hvilken størrelse bruker du, hvor gammel er du og har du født barn? Spør om dette fordi jeg er usikker på om jeg kan bruke str S eller om jeg bør selge den og kjøpe str L.
kvinne1992 Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg vet ikke hvilken str jeg bruker men jeg kjøpte på bleieboden.no for ca 4 år siden og da var det en for de som hadde født å en for de som ikke hadde født. Jeg har ikke fått barn så jeg tok den som var for meg. Gled deg, merker så vidt at du har mensen! kjenne ikke at jeg har den i en gang, gjorde det de første gangene men det krever litt teknikk for å finne ut av hvordan den sitter bra er 21 år
YlvaLove Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Tidenes beste oppfinnelse. Er 40 og har født barn. Tok den største. Kjøpte min på ebay fra England, tror jeg. Synes det er helt suverent å kunne følge med på mensen, slippe lekkasjer og lukt, ha full kontroll.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har den for under 30 og ikke født barn fra Mooncup og en rubycup, de har bare én størrelse. Veldig fornøyd Anonymous poster hash: 7102b...cec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå