Gå til innhold

Gutter vs jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

jente her, men det er fordi det er lettere for meg å forstå hvordan de tenker fordi jeg er jente selv

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg syns ikke det er galt å innerst inne ha en preferanse om hva slags kjønn man ønsker så lenge man likevel blir like glad i ungen uansett hva det blir. Da er det verre med visse kulturer hvor de bare vil ha gutt og dersom de får jente setter de henne ut for å dø liksom

• Liker 1
Skrevet

Ønsker meg jente neste gang siden jeg hsr gutt fra før, men samtidig er det veldig koseøig og artig med gutt at jeg blir nok ikke skuffet om neste også blir gutt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to gutter og det blir ikke flere. Når jeg var gravid så tenkte jeg ikke så mye på kjønn. Men jeg har hørt mange ganger at vi må prøve på en jente også. Hvorfor? Det er greit med bare jenter, men ikke bare gutter har jeg inntrykk av.

Jeg tror ikke det ene kjønnet er enklere enn det andre, det er nok mere personlig enn det.

Anonymous poster hash: 2510a...821
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har to gutter og det blir ikke flere. Når jeg var gravid så tenkte jeg ikke så mye på kjønn. Men jeg har hørt mange ganger at vi må prøve på en jente også. Hvorfor? Det er greit med bare jenter, men ikke bare gutter har jeg inntrykk av.

Jeg tror ikke det ene kjønnet er enklere enn det andre, det er nok mere personlig enn det.

Anonymous poster hash: 2510a...821

merkelig det der. Samtidig er det på en måte litt positivt at vi skiller oss litt ut ifh til at i de fleste andre land så er det liksom gutt som man foretrekker. Greit at noen foretrekker jente og, men blir teit av andre å påpeke at du må prøve på jente. Er absolutt ingenting feil med å få gutter. Syns det virker koselig å være guttemamma, og jeg føler på meg at gutter er lettere å ha med å gjøre i tenårene... men jeg vet ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...