Gå til innhold

Polarn o pyret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte min første strømpebukse der igår som nødstrømpebukse siden babyen hadde bæsjet på sin, og vi hadde glemt å ta med ekstra.

Men overraskende nok virket den som veldig lett å ta på, tok str 74/80 og de pleier å være litt trange og stive (HM, lindex, Cubus), men denne virket så god og "stretchy"...!

Er det kun fordi den ikke var vasket, blir de stivere etterhvert? Hadde vært så fint om jeg endelig fant en butikk med allrighte strømpebukser! Har lett etter det. Vet at Noa Noa har greie strømpebukser, men disse var jo rimelige.

Og dere som har kjøpt flere klær, hvordan synes dere kvaliteten er?

Anonymous poster hash: 0851c...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RompeRusk

Synes klær derfra har veldig god kvalitet :) har kun kjøpt sterke farger som rødt, blått og lilla, fargene holder seg vask etter vask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at klærne fra Polarn o Pyret er litt større i størrelsen enn en del andre klær, så det kan godt være at det er dette som gjør at den virket litt mer stretchy enn vanlig.

Utover dette så har ihvertfall kvaliteten på de få klærne vi har hatt derfra vært god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) kanskje jeg heller skal kjøpe derfra istedet fra de andre jeg har pleid. De er jo greie, men synes noen av plaggene har blitt litt stive etterhvert, tross tørketrommel... Bruker endel det...

Men de blir ikke stive de fra pp?

Anonymous poster hash: 0851c...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at klærne fra Polarn o Pyret er litt større i størrelsen enn en del andre klær, så det kan godt være at det er dette som gjør at den virket litt mer stretchy enn vanlig.

Utover dette så har ihvertfall kvaliteten på de få klærne vi har hatt derfra vært god.

Hun i kassa sa at de er litt store i størrelsen, ja. Det gjør ikke meg noe - babyen min er over gjennomsnittet stor. Med mindre det dukker opp noen med erfaring med strømpebukser derfra, får jeg vel nesten bare prøve og vaske og bruke, og se hvordan de utvikler seg.

Anonymous poster hash: 0851c...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et par bodyer fra pp og syns at de er litt stive. Men de er arvet så litt gamle, bruker tøymykner. Er kun det vi har fra pp da pp ikke finnes her vi bor.

Anonymous poster hash: 333b4...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en body derfra, og den har holdt seg veldig godt:)



Anonymous poster hash: 8ecc9...db5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg storhandler på PoP flere ganger i året og er storfornøyd. Er selverklært PoP-fan og er veldig fornøyd med både kvaliteten og servicen jeg får der. I tillegg kjører de veldig gode tilbud etter hver sesong. Ullplaggene deres er knallbra. Og flere plagg "vokser med barnet", dvs. at de har oppbrett på bein/armer som gjør at de varer lenger :) I tillegg er klærne deres veldig fine og behagelige for barnet.

Som flere sier synes også jeg at klærne er romslige i størrelsen. Spesielt lengden på buksene. Fargene holder seg også bra, bortsett fra de mørkeste jeansene som mister farge på knærne.

PoP har forresten nettbutikk :)



Anonymous poster hash: deec8...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del derfra når de har de store salgene sine. Har en del strømpebukser også, og har ikke tenkt at de blir stive (men vet ikke om jeg har opplevd dette problemet med andre heller). Jeg syns hvertfall de holder seg finere lengre enn andre strømpebukser jeg har kjøpt i billigbutikker. Det samme med sokker.

Generelt er jeg veldig fornøyd med kvaliteten på klærne. Merker at bomullsgensere derfra holder seg mykere lengre enn tilsvarende gensere fra HM f.eks. Og ullklærne er jeg nesten enda mer fornøyd med. De har vi vasket og vasket og forblir så å si like fine, i motsetning til en del ull som nupper.

Og så liker jeg fargeutvalget. De har større utvalg i klær som passer til gutter når det gjelder farger (tenker da på klær som ikke er kjoler og ikke har blondekanter). Har kjøpt noen plagg i gult og burgunder f.eks, klær som garantert ville hatt en pufferm eller blondekant en del andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker klærne fra Polarn O. Pyret! Har ikke erfaring med strømpebukser siden jeg sjelden har brukt strømpebukse på mine unger. Det er tungvindt å presse store, valkete lår inn i strømpebukser synes jeg. :P Men uansett...klærne har super kvalitet. De er gode i størrelsene og holder seg fint i vask. Jeg bruker ikke tøymykner og tromler heller ikke PoP-klærne, men synes ikke de blir stive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker klærne fra Polarn O. Pyret! Har ikke erfaring med strømpebukser siden jeg sjelden har brukt strømpebukse på mine unger. Det er tungvindt å presse store, valkete lår inn i strømpebukser synes jeg. :P Men uansett...klærne har super kvalitet. De er gode i størrelsene og holder seg fint i vask. Jeg bruker ikke tøymykner og tromler heller ikke PoP-klærne, men synes ikke de blir stive.

Min baby er lang og slank, ogsparker av seg sokkene. Jepp - det er tungvint å presse beina inn i strømpebukser, men når man har en sokkeavsparker, har man ikke så mye valg akkurat :P

Anonymous poster hash: 0851c...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at alle er fornøyde da :) da kan jeg handle der fremover.

Anonymous poster hash: 0851c...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...