Ræll Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg er ute og ser etter et sted å bo i London, som gjerne er i kort avstand til metroen. Har noen av dere noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Det kommer vel litt an på hvilket prisleie du vil legge deg i? Anonymous poster hash: a2fcc...279
bambis Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 For et billig, men fint hotell anbefaler jeg Tune hotell Paddington. Det er sentralt både i forhold til t-bane og sentrum.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Vi bodde på Hilton Metropole, det er sentralt i forhold til t-bane og buss. Anonymous poster hash: 01890...821
Wonders Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Vi bodde på Hilton på Paddington. Perfekt.
Ræll Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2014 Vi er studenter, så helst ikke alt for dyrt! Men takk for alle forslag
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 I nærheten av hvilken undergrunnsstasjon eller sted kunne dere tenkt dere? Anonymous poster hash: 362e0...e72 1
Ruby_Tuesday Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Føyer meg med de som nevner Hilton ved Paddington! Var veldig fornøyd den gangen jeg overnattet der. Kjempelett i forhold til tuben! Har forsåvidt bodd på flere hotell ved Paddington området, og trives veldig godt der. Edit: Leste at du var student. Hvis du leter etter et svinbillig alternativ, kan du jo gå for easyhotel ved paddington. Rommene er veldig små, men jeg syntes å huske at det var helt latterlig billig når jeg bodde der med en venninne. Hvis dere allikevel ikke skal være mye på hotellrommet, er det jo ikke så farlig at det ikke er noe særlig luksus. Endret 28. februar 2014 av Ruby_Tuesday
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Se etter hotell i sussex gardens dersom dere vil bo veldig sentralt og billig. Flere tubes, og gangavstand til Ox.street. Om dere vil bo enda billigere vil jeg anbefale hotell litt utenfor sentrum, men fortsatt på tuben. Wimbledon, Hampstead etc. er steder det er greit å bo, ca 10-15 min med tube til sentrum og billig da det er et stykke utenfor. Anonymous poster hash: 4071d...80a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 Se etter hotell i sussex gardens dersom dere vil bo veldig sentralt og billig. Flere tubes, og gangavstand til Ox.street. Om dere vil bo enda billigere vil jeg anbefale hotell litt utenfor sentrum, men fortsatt på tuben. Wimbledon, Hampstead etc. er steder det er greit å bo, ca 10-15 min med tube til sentrum og billig da det er et stykke utenfor. Anonymous poster hash: 4071d...80a Enig i forslaget om Sussex Gardens - det er rett og slett en gate proppfull av billige hoteller. Hampstead er imidlertid blant de dyrere områdene i London, og det gjelder også hotellene. Jeg har ikke prøvd EasyHotel, men du må nok booke god tid i forveien og holde deg unna helgene. Det gjelder egentlig også andre hoteller. Mange av hotellene blir mye billigere med en gang du velger ukedager istedenfor. Hvis du vil bo billig kan du jo kanskje sjekke airbnb? Anonymous poster hash: 328aa...a5b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Hampstead er imidlertid blant de dyrere områdene i London, og det gjelder også hotellene. Anonymous poster hash: 328aa...a5b Dels enig. Hampstead er relativt dyrt, i forhold til andre steder litt utenfor. Samtidig er det mye billigere enn london sentrum, det er mange restauranter å velge i på kvelden som er billigere enn i sentrum, og det er utmerket og rask tube forbindelse til sentrum. Det er derfor en av mine favoritter når jeg skal være i London litt lengre. Men det finnes sikkert andre fine og ikke minst trygge områder litt utenfor, med god tube forbindelser, som kan være interesse for TS Anonymous poster hash: 4071d...80a
super-ida Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 The cumberland. Ligger rett ved marble arch metrostasjon. Og fra rommene ser du ned på oxfordstreet og primark :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå