AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Hei Jeg synes Ikea KURA sengen er et bra utgangspunkt til å lage en kul seng til barna, google Ikea KURA hacks så får dere se masse alternativer. Men ser for meg at det er skikkelig hassle å male alle delene. Finnes det en type spraymaling som da er enklere å påføre, men som likevel er safe ift at barna skal sove der, eller må jeg regne med å male vanlig med Sens eller lignende?Anonymous poster hash: 21db5...f74
Amberleaf Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Anbefaler å grunne med heftgrunn og male med jotuns Supreme Finish.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Du må ihvertfall ikke male med Sens. Møbler maler man med oljemaling. Du må pusse ned først og så ha minst to lag grunning, både heft- og sperregrunning. De panelene tror jeg blir vanskelig å få maling til å sitte på. Anonymous poster hash: d3703...39e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Takk for tips, har ikke tenkt til å male panelene, skal feste diverse plan langs sengen og bygge hytteseng og male disse, men må uansett male stammen siden den ikke akkurat er så vakker. Så spraymaling er helt utelukket altså? Man må jo male alle fire sider av elementene så ser for meg at dette blir et evig langt prosjekt med tørking og så male neste side, snu, tørke igjen etc etc. Ingen som har en ferdig malt de vurderer å kvitte seg med?? :-)Anonymous poster hash: 21db5...f74
charactouy Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Du kan kjøpe slik malingssprayer da, som man fyller hvilkeb maling man vil oppi. Husker ikke i farten hva det heter?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Smart, takkAnonymous poster hash: 21db5...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå