Gå til innhold

Angst. Reseptforespørsel.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med angst og søvnproblemer og la inn en forespørsel på nettsiden til legen på onsdag, men har ikke fått noe svar. Til vanlig har det aldri vært noe problem siden jeg ikke bruker valium ofte og grunnen til at jeg ikke ringte legen i går var fordi han ofte skriver ut resept og svarer på henvendelser etter kontortid. I dag er ikke legen på jobb, men det er andre leger på kontoret. Kan jeg ringe sekretæren og spørre om hun kan ringe fastlegen eller om noen andre kan skrive ut en e-resept?

I det siste har angsten vært sterk og den blir ikke bedre når jeg nesten ikke sover. Jeg sliter mer enn ellers fordi det har skjedd ting. Er det noen som jobber på legekontor som vet om en annen lege kan vurdere utskriving av resept? Jeg har ingen mulighet til å få en akutttime i dag. Jeg har angst for leger jeg ikke kjenner og det ligger også andre omstendigheter til grunn. Jeg har ikke mulighet til å gå ut før etter stengetid fordi katten viser tegn til å føde og ingen kan passe henne før etter arbeidstid.

Anonymous poster hash: 866a9...7b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke heller ta et glass vin eller øl for å roe ned nervene?

Anonymous poster hash: 0a974...b01
Skrevet

Hvorfor ikke heller ta et glass vin eller øl for å roe ned nervene?

Anonymous poster hash: 0a974...b01

Jeg drikker ikke så denne kunne du spart deg for. Er vokst opp i et hjem med alkoholikere.

Anonymous poster hash: 866a9...7b5

• Liker 3
Skrevet

Ring legen istedet for vente da vel? Tror ikke du kommer noen vei via KG.

Kanskje legen revurderer hva du kan ha, man trenger ikke alltid det sterkestel. Vond sirkel.

Anonymous poster hash: 31f95...dee

Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd.

Irrlys, mod.

Skrevet

Jeg hadde ringt legekontoret. Det kan jo hende en av de andre legene kan skrive ut, dersom du har brukt medikamentet tidligere uten problemer. Noen er litt tilbakeholdne med å skrive ut A -og B-preparater til andre leger sine pasienter, men det burde vel være mulig å høre med dem. Vet hvor ille angst er.

Men har selv erfaring med at Sobril etterhvert økte angsten pga toleranseutvikling (og da ble den enda verre enn tidligere når jeg ikke tok Sobril). Så det beste er å få annen hjelp i tillegg, så du kan takle angsten med minst mulig medisiner.

Anonymous poster hash: b2001...616

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...