AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #41 Skrevet 17. mars 2014 Hvis jenter tenner slik på TS så er det jammen rart at han er jomfru i en alder av 25. Slik som jeg har forstått det så valgte han å prioritere utdanningen og la meg sitere han; ”velger heller å bruke tiden min på de yngre brødrene mine og familien.” iogmed at han skapte problemer for dem da han var yngre? Imotsetning til de fleste menn, som tenker kun med pikken, valgte TS heller å bruke sin tid på å reparere familieforholdet og å bli et bedre rollemodell for de yngre brødrene sine. Anonymous poster hash: c7dbd...721
Gjest Lincoln Skrevet 17. mars 2014 #42 Skrevet 17. mars 2014 Slik som jeg har forstått det så valgte han å prioritere utdanningen og la meg sitere han; ”velger heller å bruke tiden min på de yngre brødrene mine og familien.” iogmed at han skapte problemer for dem da han var yngre? Imotsetning til de fleste menn, som tenker kun med pikken, valgte TS heller å bruke sin tid på å reparere familieforholdet og å bli et bedre rollemodell for de yngre brødrene sine. Anonymous poster hash: c7dbd...721 Det går ikke an å prioritere utdanning og samtidig ha et normalt sexliv altså?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #43 Skrevet 17. mars 2014 Det går ikke an å prioritere utdanning og samtidig ha et normalt sexliv altså? Haha! Må alle menn tenke med pikken i enhver tid? Herregud.. okei for å svare deg. Man kan selvfølgelig prioritere utdanning/familien og sexliv samtidig, men det er også her TS skiller seg. Han valgte å prioritere familien fremfor kvinner. Han valgte å ikke være egoist og bruke heller tiden på brødrene sine. I mine øyner tok han ansvar. Det morsomme med denne tråden er hvordan andre menn plutselig oppfører seg som misunnelige kvinner. Typ; ”En vakker kvinne kommer inn i rommet… Other bitches in the room be like: Her long hair tells me shes a loose hoe!” Like WHAAAT!? Anonymous poster hash: c7dbd...721 Anonymous poster hash: c7dbd...721
Gjest Lincoln Skrevet 17. mars 2014 #44 Skrevet 17. mars 2014 Haha! Må alle menn tenke med pikken i enhver tid?Herregud.. okei for å svare deg. Man kan selvfølgelig prioritere utdanning/familien og sexliv samtidig, men det er også her TS skiller seg. Han valgte å prioritere familien fremfor kvinner. Han valgte å ikke være egoist og bruke heller tiden på brødrene sine. I mine øyner tok han ansvar. Det morsomme med denne tråden er hvordan andre menn plutselig oppfører seg som misunnelige kvinner.Typ; ”En vakker kvinne kommer inn i rommet… Other bitches in the room be like: Her long hair tells me shes a loose hoe!” Like WHAAAT!? Anonymous poster hash: c7dbd...721 Anonymous poster hash: c7dbd...721 Misunnelig på en som ikke har pult i hele sitt liv? R O F L Hva i all verden er det å være misunnelig på. Og du mener alle jenter som har sex før de er 25 tenker med fitta da eller? Ettersom menn som har sex før de er 25 tenker med pikken? Hvor gammel var du første gang du hadde sex? 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #45 Skrevet 18. mars 2014 Misunnelig på en som ikke har pult i hele sitt liv? R O F L Hva i all verden er det å være misunnelig på. Og du mener alle jenter som har sex før de er 25 tenker med fitta da eller? Ettersom menn som har sex før de er 25 tenker med pikken? Hvor gammel var du første gang du hadde sex? Hehe.. Han ville jo kun ha svar fra kvinner.. sitat; ”Hvordan ville du som kvinne reagert dersom du møtte meg?”. Så hvorfor ta bryet om å svare TS? Hvorfor bruke din tid og energi på det, når du kun bare ignorert den lange startinnlegget hans?! Jo, for å sette han ned og sparke han! For å kun se og finne de nærmeste negative punktene og ”opplyse” at sånne menn er enten patetisk eller player som vil ha sex, så gutter som deg egentlig er det beste valget alt i alt.. Prøve å "opplyse" oss kvinner at alle gutter er det samme! Det er her TS skiller seg fra alle andre. Han ser ikke ned på andre. Han ler ikke av andre. Han åpner heller armen sin til dem og tar dem imot, selv til personer som prøver å sparke han. Han har akseptert at det fins andre som ikke deler hans syn, imotsetning til enkelte av oss, både kvinner og menn. Han viser omsorg fra en helt annet nivå enn de fleste av oss! Jeg vet hva du prøver på din luring! Ser hvor dette her går.. uendelig diskusjon som vil bare gå rundt og rundt uansett hva vi begge sier! Og jeg skal lære noe fra TS og velger å ikke bite! Gidder ikke å bortkaste unødvendig tid og energi… Kall meg gjerne svak/tulling/idiot/taper dersom det hjelper deg å sove bedre.. God natt og drøm søtt Lincoln! Anonymous poster hash: c7dbd...721 4
Gjest Lincoln Skrevet 18. mars 2014 #46 Skrevet 18. mars 2014 Hehe.. Han ville jo kun ha svar fra kvinner.. sitat; ”Hvordan ville du som kvinne reagert dersom du møtte meg?”. Så hvorfor ta bryet om å svare TS? Hvorfor bruke din tid og energi på det, når du kun bare ignorert den lange startinnlegget hans?! Jo, for å sette han ned og sparke han! For å kun se og finne de nærmeste negative punktene og ”opplyse” at sånne menn er enten patetisk eller player som vil ha sex, så gutter som deg egentlig er det beste valget alt i alt.. Prøve å "opplyse" oss kvinner at alle gutter er det samme!Det er her TS skiller seg fra alle andre. Han ser ikke ned på andre. Han ler ikke av andre. Han åpner heller armen sin til dem og tar dem imot, selv til personer som prøver å sparke han. Han har akseptert at det fins andre som ikke deler hans syn, imotsetning til enkelte av oss, både kvinner og menn. Han viser omsorg fra en helt annet nivå enn de fleste av oss! Jeg vet hva du prøver på din luring! Ser hvor dette her går.. uendelig diskusjon som vil bare gå rundt og rundt uansett hva vi begge sier! Og jeg skal lære noe fra TS og velger å ikke bite! Gidder ikke å bortkaste unødvendig tid og energi… Kall meg gjerne svak/tulling/idiot/taper dersom det hjelper deg å sove bedre.. God natt og drøm søtt Lincoln! Anonymous poster hash: c7dbd...721 Nei, dette går ikke på hva TS har sagt, det går på de idiotiske uttalelsene dine. Du skrev at alle som har et sexliv kun tenker med fitta/pikken. Er du en slags kristenfundamentalist? Jaja, trekk deg tilbake du.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #47 Skrevet 18. mars 2014 Du trenger ikke å si til damene at du er jomfru da. Anonymous poster hash: 79301...d28
Gjest Koy Skrevet 18. mars 2014 #48 Skrevet 18. mars 2014 Vil du ha sex så har du sex, vil du være jomfru så er du jomfru. Ikke gjør det så sykt komplisert med rettferdiggjøringer ovenfor deg selv og tanker om hvorfor det ble sånn og bla bla. Å miste jomfrudommen er en sånn ting som blir kjempestor og kjempeviktig jo mer du tenker på det.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #49 Skrevet 18. mars 2014 I utgangspunktet så har det ikke så mye å si. men tanken på å være partnerens første er en turn-on for min del. tanken på å gi han en følelse, både fysisk og emosjonell, som ingen andre har gitt han tenner meg enormt, men det er meg. jeg tok min nåværende kjærestes jomfrudom. ååh, husker fortsatt vår første seksuelle uke! du høres ut som en fantastisk fyr! og som en annen har påpekt her, WOW! du har en fabelaktig holdning som veldig få menn innehar. hadde jeg vært singel hadde jeg ikke nølt med å fange deg først før andre finner deg! Anonymous poster hash: d9fe0...351 1
Gjest Tris Skrevet 14. mai 2014 #50 Skrevet 14. mai 2014 Jeg fant denne tråden via et av dine andre innlegg. Uansett, at du er 25 og jomfru er ingen krise hverken for deg eller hun du ender opp med. Så lenge begge er innforstått med at ting tar tid også når det gjelder sex og samliv. Det jeg ville fundert mest på, er hva du har gjort. Du skriver at du har gjort mye galt, og der kan det nok hende at noen jenter vil ha vanskelig for å svelge din forhistorie. Kanskje. Ellers er det flott at du har klart å skape deg en vei ut av det vanskelige. Igjen, lykke til videre 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå