Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Onanerer du fire ganger om dagen? Går du inn for å bli blind eller? Fra spøk til alvor: Er enig med Meandro over her, du høres ut som en wannabe player som spiller ut et litt patetisk "bad boy" kort samtidig som du prøver å fremstille deg selv som en uerfaren pusekatt. Og hvorfor i alle dager måtte du slenge ut det med at du har sleeve? Hva har det med saken å gjøre? Og at du tror å skrive at du måtte spille gitar og synge for kusinen din for å få henne til å sovne skal gjøre kvinnene her ekstra klamme i hakket betyr enten at du prøver for hardt eller så er du bare full av bs. Det kan jeg for så vidt si om alt du skrev. He, he, ja.
Skvaldersjura Skrevet 2. mars 2014 #23 Skrevet 2. mars 2014 Ja ja, du har noe og glede deg til da hvertfall... 1
WeCare Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #24 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Oisann! Her var det en god del svar siden sist gang! Hvorfor sa jeg at jeg var 25 år gammel mann? Eller at jeg var utlending? Tatovert? Bachelor i grafisk design? Eller at jeg onanerer 4 ganger om dagen? Jeg skal hånden på hjerte si at jeg ikke vet hvorfor jeg skrev disse. Jeg skrev innlegget kl 04 på morgen i et nærmest "panisk" tilstand. Kanskje fordi jeg ville få flest mulig ærlig tilbakemeldinger at jeg valgte å være ærlig og skrev disse detaljene. Eller kanskje jeg ville fortelle at jeg var en tatovert, farget mann, med utlandsk opprinnelse og utlandsk navn. At det var min måte å fortelle dere at jeg er en som er vant med fordommer. Vant med å bli sett ned på, være den første å bli anklaget for noe, ignorert, bli skyvet videre. Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor jeg skrev disse detaljene! Og dette med at jeg spilte gitar var fordi det var faktisk det jeg gjorde! Hun var i den alderen hvor det å høre barne historier ikke lenger var spennende. Og korrektur, jeg spilte kun gitar, jeg sang aldri! (Ville gitt motsatt effekt dersom jeg faktisk sang! ) Det med at fleste jenter ser mannlige jomfruer som ”søte” tror jeg er litt feil. Dersom det var en annen jomfru mann som startet ett nytt tråd og nevner at alle jenter som har over 3 sexpartnere er hore/løse/tøse, så tror jeg veldig få ville anse denne mannen som "søt". Så kanskje ubevisst visste jeg at det om mannen er jomfru eller erfaren ikke har noe å si, så lenge du har personligheten. Kanskje tråden aldri handlet om bekreftelse over at jeg fortsatt er jomfru, kanskje tråden handlet mer om bekreftelsen av meg. Bekreftelse av min historie, min bakgrunn, min personlighet, mine valg og meg som individ.. (Nå er det meg som tenker litt dypt i det) Det var ikke min hensikt i å prøve å "sjarmere" kvinnene her på forumet i senk, så jeg vil beklage til alle menn (og kvinner) som tror jeg er en wannabe player. Jeg beklager dersom jeg, på noe som helst måte, irriterte dere. Eller at dere følte dere truet av noe slag. Eller at jeg virket useriøst. Dette var ikke min hensikt. Kanskje vanskelig for enkelte av dere å tro på deler av livet mitt, men det vil ikke forandre faktumet over at det er livet mitt. But I dont really blame you guys for thinking its bullshit, med tanke på at de fleste guttene for tiden gjør alt de kan for å få seg noe. Så jeg kan forstå, det er det minste jeg kan gjøre.. tross alt, jeg er en tatovert farget mann med utlandsk navn og utlandsk opprinnelse.. mennesker med fordommer har jeg lært å akseptere. Jeg anser ikke meg selv som "renere", bedre eller sterkere enn andre. Jeg er som alle dere. En individ blant mange individer, som håper å finne en til å akseptere hele meg. Og helt til slutt vil jeg takke alle som har brukt sin tid på å lese og svare! Vil spesielt takke Marie90! Du var ærlig, rett på sak og konstruktiv! Du svarte ganske omfattende, og ga meg ett nytt perspektiv! Var jo det som faktisk fikk meg til å tenke at kanskje det aldri handlet om min jomfrudom, men mer om meg og hva jeg vil i livet. Du var analytisk og virket nærmest som en psykolog! Setter virkelig pris på din ærlighet! Og tusen takk for at du tok din tid og din energi på å svare meg på den måten som du gjorde! I sincerely appreciate that! Endret 2. mars 2014 av WeCare 6
Brian O'Conner Skrevet 4. mars 2014 #25 Skrevet 4. mars 2014 Kulere å være jomfru, er det selv. Synes det er artig å se ansikte til folk som spør om jeg har fått meg noe. Jeg er den typiske mannen som har en arbeidskapasitet hvor jeg kan nærmest være på jobb 24/7. Hvorfor skal jeg la meg herse med at jeg er jomfru? 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #26 Skrevet 5. mars 2014 Det er så mange tråder om dette! Jomfru som 20åring, 30åring, 40åring... Det er ingen katastrofe! Det er lett å bli kvitt selve jomfrudommen, om det er det som skal til for å bli lykkeligere. 1. Nettreff 2. ONS 3. Kjøp Hvis jomfrudommen skal gå til en kjæreste, så er det investeringer på å bli kjent med mennesker som gjelder. 1. Aktiv søken på kjærleiken på både nett og in real life 2. Fritidsaktivitete i nærområdet 3. Veldedighetsarbeid/frivillig arbeid 4. Bli den beste utgaven av deg selv, og du er god nok. Anonymous poster hash: 158a3...6fc
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #27 Skrevet 5. mars 2014 Haha, sleipeste ever! You go Ts. Var noen damer som gikk rett på limpinnen. HæhæAnonymous poster hash: 2512e...2a8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #28 Skrevet 16. mars 2014 Haha, sleipeste ever! You go Ts. Var noen damer som gikk rett på limpinnen. HæhæAnonymous poster hash: 2512e...2a8 Anonymous poster hash: c7dbd...721
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #29 Skrevet 16. mars 2014 Har en type som jeg ønsker var en jomfru da jeg først ble kjent med han. Mest pga. alt det tullet og maset når det kommer til eksene. Tanken på at andre har fått "smake" han er no dritt. Du virker veldig interessant, det skal du ha! En av de sjeldne. Uslepen diamant blant steinene. Blir trolig misunnelig på kvinnen som "finner" deg! Anonymous poster hash: c7dbd...721
Meandro Skrevet 16. mars 2014 #30 Skrevet 16. mars 2014 Har en type som jeg ønsker var en jomfru da jeg først ble kjent med han. Mest pga. alt det tullet og maset når det kommer til eksene. Tanken på at andre har fått "smake" han er no dritt. Du virker veldig interessant, det skal du ha! En av de sjeldne. Uslepen diamant blant steinene. Blir trolig misunnelig på kvinnen som "finner" deg!Anonymous poster hash: c7dbd...721 Ja, selve drømmemannen dette. Bråkebøtte som prøver å veie opp for det ved å være totalt uerfaren og ut av stand til å tilfredsstille en kvinne. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #31 Skrevet 16. mars 2014 Ja, selve drømmemannen dette. Bråkebøtte som prøver å veie opp for det ved å være totalt uerfaren og ut av stand til å tilfredsstille en kvinne. Se her ja! Selv steiner kan også være misunnelige på diamanter! Hehe.. Anonymous poster hash: c7dbd...721 5
Gjest lillelarve Skrevet 16. mars 2014 #32 Skrevet 16. mars 2014 Wow! Du har virkelig gode holdninger, virker det som. Jeg som kvinne, ville virkelig satt pris på det. Jeg synes folk skal gjøre hva enn de selv ønsker, men likevel føler jeg at det er et stort sexpress hos mange. I vennegjenger snakkes det ofte om sex, og det blir ofte press fra de andre i gjengen. "Når skal du ha sex da?" osv. Og så snakkes det en del om på forumer og andre sider. Jeg tror en del jomfruer kanskje føler at de liksom ikke har oppnådd det de bør oppnå før en viss alder, på en måte. Det er jo synd... Jeg vil ikke at folk skal føle press på å ha sex bare for å få det unnagjort; det føles ikke riktig. Jeg var bare seksten år gammel da jeg hadde sex for første gang, og jeg valgte virkelig rett person å ha det med. Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke hadde sex kun for å ha det, men fordi jeg virkelig var glad i personen jeg gjorde det med. Det var følelser i bildet (det er jo ikke nødvendig, men det spilte en stor rolle for meg, sexen ble så mye mer... lidenskapelig), og i tillegg godtok han meg for meg og for min bakgrunn og jeg det samme om han. I tillegg var jeg veldig trygg på han. Og nå har vi vært sammen snart tre hele år, vi har det fantastisk sammen. Uanseeett... Jeg synes det er flott at det finnes menn og kvinner som deg, som ønsker å vente på riktig øyeblikk og riktig person, en person som aksepterer deg for deg. Ikke det at det er feil å ha sex før det, eller kun for å ha sex. Det er ikke noe galt i det, men jeg synes det er veldig fint også at noen ikke bare "gir fra seg" jomfrudommen pga. press eller andre årsaker. Ble et litt langt innlegg, men jaja... 1
Meandro Skrevet 16. mars 2014 #33 Skrevet 16. mars 2014 Se her ja! Selv steiner kan også være misunnelige på diamanter! Hehe..Anonymous poster hash: c7dbd...721 Men erobrere er ikke misunnelig på jomfruer på 25
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #34 Skrevet 17. mars 2014 Men erobrere er ikke misunnelig på jomfruer på 25 Hehe! Kommentarene dine gjennom denne tråden tilsier det motsatte! Anonymous poster hash: c7dbd...721
Meandro Skrevet 17. mars 2014 #35 Skrevet 17. mars 2014 Hehe! Kommentarene dine gjennom denne tråden tilsier det motsatte!Anonymous poster hash: c7dbd...721 Jeg reagerer bare på en ganske dårlig player-forsøk, som faktisk ser t til å funke. Det er enten en dårlig forsøk på å bortforklare hvorfor han er jomfru, eller så er det et like dårlig forsøk på å fremstå som spesiell og genuin i et forsøk på å få seg sex. Jeg må også si at det sjokkerer meg hvor mange som biter på, men ikke minst som syns det er mer tiltrekkende å være en bråkbøtte med manglende erfaring, enn en fyr som klarer å oppføre seg men har mange useriøse og uforpliktede relasjoner bak seg. Det sier nemlig noe om at kvinner har nøyaktig det samme egoet og hore/madonna-komplekset de trakasserer menn for å ha.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #36 Skrevet 17. mars 2014 Jeg reagerer bare på en ganske dårlig player-forsøk, som faktisk ser t til å funke. Det er enten en dårlig forsøk på å bortforklare hvorfor han er jomfru, eller så er det et like dårlig forsøk på å fremstå som spesiell og genuin i et forsøk på å få seg sex. Jeg må også si at det sjokkerer meg hvor mange som biter på, men ikke minst som syns det er mer tiltrekkende å være en bråkbøtte med manglende erfaring, enn en fyr som klarer å oppføre seg men har mange useriøse og uforpliktede relasjoner bak seg. Det sier nemlig noe om at kvinner har nøyaktig det samme egoet og hore/madonna-komplekset de trakasserer menn for å ha. Hahaha! La meg fortelle deg noe lillegutt.. Kvinner tenner på sterke menn. Ikke svake smågutter som ikke viser hensyn til andre sine følelser. At du i det hele tatt tør å sammenligne deg med en som TS. En fyr som klarer å oppføre seg omtaler ikke kvinner som objekter.. i hvert fall ikke objekter som skal ”erobres”. Anonymous poster hash: c7dbd...721 6
Meandro Skrevet 17. mars 2014 #37 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hahaha! La meg fortelle deg noe lillegutt.. Kvinner tenner på sterke menn. Ikke svake smågutter som ikke viser hensyn til andre sine følelser. At du i det hele tatt tør å sammenligne deg med en som TS. En fyr som klarer å oppføre seg omtaler ikke kvinner som objekter.. i hvert fall ikke objekter som skal ”erobres”.Anonymous poster hash: c7dbd...721 Viser hensyn og kan å oppføre seg? Fikk du med deg at vår jomfruelige venn hevder å være en hard bråkmaker med "sleeve"? Hvorfor skulle jeg ønske å sammenligne meg selv med noe så umodent som ts, som er stolt over å ha sleeve og fortsatt prøver å leke badboy som om han er på 12 årsstadiet. Ligger ikke mye styrke i det. Endret 17. mars 2014 av Meandro
WeCare Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #38 Skrevet 17. mars 2014 Hahaha! La meg fortelle deg noe lillegutt.. Kvinner tenner på sterke menn. Ikke svake smågutter som ikke viser hensyn til andre sine følelser. At du i det hele tatt tør å sammenligne deg med en som TS. En fyr som klarer å oppføre seg omtaler ikke kvinner som objekter.. i hvert fall ikke objekter som skal ”erobres”. Anonymous poster hash: c7dbd...721 Nå synes jeg Meandro får litt unødvendig tilsnakk her. Meandro har sin fulle rett til å fortelle det han mener. Dersom han ser meg som en player, so be it. Vi deler ikke samme syn, but nonetheless its a strong opinion. Jeg har lært å akseptere forskjellige type mennesker med forskjellige type meninger. Så la nå Meandro være. Diversity makes life interesting! With that said, så vil jeg personlig beklage til Meandro dersom han følte seg irritert eller truet av noe slag. Jeg er på ingen måte bedre eller sterkere person enn deg. Du er en stor person, med sterke meninger Meandro, håper ikke at denne tråden fikk deg til å føle liten. Either way, så håper jeg du får en herlig kveld! That aside så håper jeg at jomfru menn som leser tråden ikke føler seg presset av noe slag! (Oh the irony komme fra meg!) «Press» i den forstand at de ser sex som noe de føler å få det unnagjort, som lillelarve har presisert. Og takk for bidraget btw, lillelarve! 2
Gjest Lincoln Skrevet 17. mars 2014 #39 Skrevet 17. mars 2014 Hahaha! La meg fortelle deg noe lillegutt.. Kvinner tenner på sterke menn. Ikke svake smågutter som ikke viser hensyn til andre sine følelser. At du i det hele tatt tør å sammenligne deg med en som TS. En fyr som klarer å oppføre seg omtaler ikke kvinner som objekter.. i hvert fall ikke objekter som skal ”erobres”. Anonymous poster hash: c7dbd...721 Hvis jenter tenner slik på TS så er det jammen rart at han er jomfru i en alder av 25.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #40 Skrevet 17. mars 2014 Nå synes jeg Meandro får litt unødvendig tilsnakk her. Meandro har sin fulle rett til å fortelle det han mener. Dersom han ser meg som en player, so be it. Vi deler ikke samme syn, but nonetheless its a strong opinion. Jeg har lært å akseptere forskjellige type mennesker med forskjellige type meninger. Så la nå Meandro være. Diversity makes life interesting! With that said, så vil jeg personlig beklage til Meandro dersom han følte seg irritert eller truet av noe slag. Jeg er på ingen måte bedre eller sterkere person enn deg. Du er en stor person, med sterke meninger Meandro, håper ikke at denne tråden fikk deg til å føle liten. Either way, så håper jeg du får en herlig kveld! That aside så håper jeg at jomfru menn som leser tråden ikke føler seg presset av noe slag! (Oh the irony komme fra meg!) «Press» i den forstand at de ser sex som noe de føler å få det unnagjort, som lillelarve har presisert. Og takk for bidraget btw, lillelarve! This. Det er dette som skiller menn fra gutter. RÅ, men samtidig rooolig og voksent holdning uten et snev av hat. UNIK! Anonymous poster hash: c7dbd...721 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå