Caramellis Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Hei, jeg har tenkt å reise en liten weekend tur alene får å komme meg vekk fra alt her. Har ikke så mange venner, så foretrekker å reise med min beste - meg selv. Noen som vet noen plasser i Norge som er greie å slappe av alene i? Har sett på hytter og slikt, men blir litt for stort.. Samme hvor i landet egentlig, bare ikke så sykt sentralt. MVH C
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Hei, jeg har tenkt å reise en liten weekend tur alene får å komme meg vekk fra alt her. Har ikke så mange venner, så foretrekker å reise med min beste - meg selv. Noen som vet noen plasser i Norge som er greie å slappe av alene i? Har sett på hytter og slikt, men blir litt for stort.. Samme hvor i landet egentlig, bare ikke så sykt sentralt. MVH C Hei, jeg har tenkt å reise en liten weekend tur alene får å komme meg vekk fra alt her. Har ikke så mange venner, så foretrekker å reise med min beste - meg selv. Noen som vet noen plasser i Norge som er greie å slappe av alene i? Har sett på hytter og slikt, men blir litt for stort.. Samme hvor i landet egentlig, bare ikke så sykt sentralt. MVH C Du skriver at du ikke vil bo sentralt, men jeg vil uansett anbefale Bergen. Der har du muligheter til å besøke vakre fjelltopper, shoppe, gå på kafé, nyte en pils på bryggen, slå deg løs ute på byen osv. Byen er noe å tilby for alle! Du trenger ikke å bo midt i byen heller Anonymous poster hash: 486f7...b43
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Byen HAR noe å tilby alle, skulle det stå Anonymous poster hash: 486f7...b43
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Tenkte og på Bergen da jeg leste hovedinnlegget. Kort vei til flotte turområder. Vidden er å anbefale. Eller så får du ta en penn og ta blindtesten og finne et sted du skal besøke (Penn over kart og lukke øynene og peke på kartet) Anonymous poster hash: 50a71...94b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Tenkt å reise nå på vinteren? Om sommeren anbefaler jeg Kristiansand på det varmeste. Sandstrender over alt og byen har en sydlig idyll over seg. Det er spørs hva du liker. Jeg er ikke noe fjellmenneske og hadde mye heller ville reist et sted ved havet. Anonymous poster hash: fdf0e...a11
Freise Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Hvis du virkelig vil komme deg bort, tror jeg dette er stedet for deg: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10137622
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Tromsø Ellers kan småsteder rundt om i Hardanger anbefales. Anonymous poster hash: da577...632
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Hva med å benytte seg av Turistforeningens hytter?Anonymous poster hash: 27489...b37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå