Gå til innhold

eksen var trangere....

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvordan ville du reagert når den nye typen din omsider sier han ikke lever seg inn i sex og ikke trenger å komme selv frodi eksen var trangere? :( Anonymous poster hash: 11f69...3b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg ledd høyt og fortalt han hvilken idiot han er. Man sier ikke sånt til damer, akkurat som man ikke sier til en mann at pikken hans er liten.

Skrevet

Da hadde jeg spurt hvorfor i pokker han er sammen med ei løsfitte som meg.

• Liker 2
Skrevet

hvordan ville du reagert når den nye typen din omsider sier han ikke lever seg inn i sex og ikke trenger å komme selv frodi eksen var trangere? :(

Anonymous poster hash: 11f69...3b4

Det er vel bare å fortelle at den forrige elskern din var vel grovere utrustet og at du derfor er litt utvidet for tiden.... Evt. bare be han ryke og reise og holde seg til eksen!!!

• Liker 7
Skrevet

"ikke trenger å komme selv" fordi eksen var trangere? Hæ? Skjønte ikke den. Og hva har det at du ikke kommer med din nye kjæreste å gjøre med at eksen var trang? Skjønner ikke :bond:

Anonymous poster hash: b6635...195
  • Liker 1
Skrevet

"ikke trenger å komme selv" fordi eksen var trangere? Hæ? Skjønte ikke den. Og hvorfor kommer ikke kjæresten din? Fordi eksen var trangere? Skjønner ikke :bond:

Ops, skrev feil.

Skrevet

Jeg hadde blitt paff og lurt på hvorfor han følte for at dette var noe jeg trengte å vite.

Eksen min var større enn nåværende, men hadde aldri i verden nevnt det til nåværende. Ser ikke hvorfor det er noe han trenger å vite.

Skrevet

Jeg hadde sagt til han at det ikke var min feil at han er så liten.

Anonymous poster hash: 1d11c...306
Skrevet

Jeg hadde blitt paff og lurt på hvorfor han følte for at dette var noe jeg trengte å vite.

Eksen min var større enn nåværende, men hadde aldri i verden nevnt det til nåværende. Ser ikke hvorfor det er noe han trenger å vite.

Er ikke du mann? :laugh:

Skrevet

Er ikke du mann? :laugh:

Jøss, se der ja. Nettopp registrert meg, så ikke forandret kjønn.

Men kanskje jeg var homo! :D

Skrevet

Jøss, se der ja. Nettopp registrert meg, så ikke forandret kjønn.

Men kanskje jeg var homo! :D

Hahah, ja :fnise:

Skrevet

Det er vel bare å fortelle at den forrige elskern din var vel grovere utrustet og at du derfor er litt utvidet for tiden.... Evt. bare be han ryke og reise og holde seg til eksen!!!

Den var god :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...