CCmilla Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Hei! På tirsdag fjernet jeg mandlene. Det gjør selvfølgelig veldi vondt, men det hjelper godt med smertestillende. Jeg sliter med mye slim bakerst i ganen, i enden av nesen og videre nedover. Dette har jeg alltid gjort, men problemet nå er at jeg ikke får det bort. Jeg prøver å hoste og det hjelper litt. Pleier som regel å "dra det inn/ned" med nesa (beklager detaljene, haha) men nå går ikke dette pga hevelsene og smertene. Jeg flyr på veggen snart fordi det ligger og irriterer. Og jeg er en bekymret sjel og ser for meg at det havner nede i lungene.. Og jeg har ikke lyst til å fortsette med hostingen pga faren for blødninger. Noen andre som slet med dette i etterkant av sin operasjon? Og er det noen som har noen tips? Burde jeg prøve nesespray for å løsne opp det som ligger i ganen ved nesen?
Cookiemonster Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Ja, jeg hadde samme problemet. Skylte nesen med saltvann - det hjalp
CCmilla Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2014 Ja, jeg hadde samme problemet. Skylte nesen med saltvann - det hjalp Okei, takk for tipset! Brukte du dråper eller spray? Eller brukte du et sånt horn?
Cookiemonster Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Brukte horn, fungerte absolutt best. Skylte ihvertfall 2 ganger hver dag 1
mkgleez Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Hei! På tirsdag fjernet jeg mandlene. Det gjør selvfølgelig veldi vondt, men det hjelper godt med smertestillende. Jeg sliter med mye slim bakerst i ganen, i enden av nesen og videre nedover. Dette har jeg alltid gjort, men problemet nå er at jeg ikke får det bort. Jeg prøver å hoste og det hjelper litt. Pleier som regel å "dra det inn/ned" med nesa (beklager detaljene, haha) men nå går ikke dette pga hevelsene og smertene. Jeg flyr på veggen snart fordi det ligger og irriterer. Og jeg er en bekymret sjel og ser for meg at det havner nede i lungene.. Og jeg har ikke lyst til å fortsette med hostingen pga faren for blødninger. Noen andre som slet med dette i etterkant av sin operasjon? Og er det noen som har noen tips? Burde jeg prøve nesespray for å løsne opp det som ligger i ganen ved nesen? Hei, er du bedre etter operasjonen din nå? Jeg tok samme operasjon som deg to dager etter deg, og er litt nysgjerrig hvordan du har det nå, siden du ligger to dager foran meg i rekonvalesensperioden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå