Gå til innhold

Cuckold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg er en mann på 40 med en deilig kone på 37. Vi har det veldig greit seksuelt mtp. 3 små barn som tar mye tid. Vi rekker vel ha sex ca 2 ganger i uka i snitt. Men i det siste har det vokst en stor fantasi inni hodet mitt. Drømmer om å få med en ekstra mann i sengen, som kan "hjelpe" meg å pule henne, vi har fantasert litt om dette når vi koser og hun tenner som f på det hun og... Inntil nylig da er jeg plutselig syk i tankegangen og dette er ikke normalt. Klarer liksom ikke å legge vekk fantasien heller og jeg lurer på om det er mange her som fantaserer om sånt? Noen forslag på hva som skjedde siden dette ikke ble gøy å fantasere om lenger?

Anonymous poster hash: a5dc7...68f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er en mann på 40 med en deilig kone på 37. Vi har det veldig greit seksuelt mtp. 3 små barn som tar mye tid. Vi rekker vel ha sex ca 2 ganger i uka i snitt. Men i det siste har det vokst en stor fantasi inni hodet mitt. Drømmer om å få med en ekstra mann i sengen, som kan "hjelpe" meg å pule henne, vi har fantasert litt om dette når vi koser og hun tenner som f på det hun og... Inntil nylig da er jeg plutselig syk i tankegangen og dette er ikke normalt. Klarer liksom ikke å legge vekk fantasien heller og jeg lurer på om det er mange her som fantaserer om sånt? Noen forslag på hva som skjedde siden dette ikke ble gøy å fantasere om lenger?

Nå er jeg bare 23 og har ikke erfaring på feltet men jeg har samme fantasiene som deg. For min del får det bli med fantasien men du er iallfall ikke alene!

Anonymous poster hash: 74eb1...564

Skrevet

Er dette noe du alene har snakket veldig mye om?

Kan hende hun syns det var tennende når dette var ment som fantasi, men om hun oppfattet det som noe du mener seriøst så kan det ha blitt for mye for henne?

• Liker 2
Skrevet

Høres rart ut at det gikk fra "gøy som faen" til "psyk i hodet" over natten, men som det ofte blir sagt til det kjedsommelige her inne...............spør og snakk med henne! ;)

Skrevet

Høres rart ut at det gikk fra "gøy som faen" til "psyk i hodet" over natten, men som det ofte blir sagt til det kjedsommelige her inne...............spør og snakk med henne! ;)

Neeeeei, snakk med oss! Hun kan umulig vite hva hun mente, vi derimot er veldig flink med å synse.

Proffe vil jeg faktisk påstå.

• Liker 6
Skrevet

Neeeeei, snakk med oss! Hun kan umulig vite hva hun mente, vi derimot er veldig flink med å synse.

Proffe vil jeg faktisk påstå.

Ok, da sier jeg som en annen klok kvinne har sagt om noe lignende tidligere her inne: "Kan hende hun syns det var tennende når dette var ment som fantasi, men om hun oppfattet det som noe du mener seriøst så kan det ha blitt for mye for henne?" ;)

• Liker 2
Skrevet

Er dette noe du alene har snakket veldig mye om?

Kan hende hun syns det var tennende når dette var ment som fantasi, men om hun oppfattet det som noe du mener seriøst så kan det ha blitt for mye for henne?

Dette.

Jeg hadde det akkurat sånn da mannen og jeg brukte dette som en fantasi, men til slutt ble det for mye for meg. Da jeg spurte han om dette var noe han kunne tenke seg å sette ut i livet, fikk jeg bare et nølende svar. Da mistet jeg helt gløden for å fantasere noe mer om det.

Anonymous poster hash: 85651...4d2

Skrevet

Ok, da sier jeg som en annen klok kvinne har sagt om noe lignende tidligere her inne: "Kan hende hun syns det var tennende når dette var ment som fantasi, men om hun oppfattet det som noe du mener seriøst så kan det ha blitt for mye for henne?" ;)

Jeg må si hun hørtes veldig smart ut.

• Liker 1
Gjest melonly
Skrevet

Kanskje hun snakket med en vennninne om fantastien, som snakket veldig, veldig negativt om det og konen din ble påvirket av hennes tankegang

Skrevet

Hei jeg er en mann på 40 med en deilig kone på 37. Vi har det veldig greit seksuelt mtp. 3 små barn som tar mye tid. Vi rekker vel ha sex ca 2 ganger i uka i snitt. Men i det siste har det vokst en stor fantasi inni hodet mitt. Drømmer om å få med en ekstra mann i sengen, som kan "hjelpe" meg å pule henne, vi har fantasert litt om dette når vi koser og hun tenner som f på det hun og... Inntil nylig da er jeg plutselig syk i tankegangen og dette er ikke normalt. Klarer liksom ikke å legge vekk fantasien heller og jeg lurer på om det er mange her som fantaserer om sånt? Noen forslag på hva som skjedde siden dette ikke ble gøy å fantasere om lenger? Anonymous poster hash: a5dc7...68f

For en som har tre små barn, og burde ha fanget fullt, høres dette passe sykt ut ja.

Anonymous poster hash: bf558...f8c

AnonymBruker
Skrevet

Dette.

Jeg hadde det akkurat sånn da mannen og jeg brukte dette som en fantasi, men til slutt ble det for mye for meg. Da jeg spurte han om dette var noe han kunne tenke seg å sette ut i livet, fikk jeg bare et nølende svar. Da mistet jeg helt gløden for å fantasere noe mer om det.

TS her

Mulig jeg har vært for pågående....

Problemet vårt nå er at hun "bare" ligger der og tar i mot, ikke et ord om at det er deilig (jeg tenner litt på dirty talking) ikke tar hun på meg og når hun har fått sin orgasme vender hun ryggen til og tar opp mobilen.

Hva gjorde dere for å komme på rett spor igjen? Er dere fortsatt sammen? Tankene svirrer men vil ikke gå fra henne selv om det er en liten nedtur i det seksuelle, for etter en nedtur kommer vel alltid en opptur?? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Mulig jeg har vært for pågående....

Problemet vårt nå er at hun "bare" ligger der og tar i mot, ikke et ord om at det er deilig (jeg tenner litt på dirty talking) ikke tar hun på meg og når hun har fått sin orgasme vender hun ryggen til og tar opp mobilen.

Hva gjorde dere for å komme på rett spor igjen? Er dere fortsatt sammen? Tankene svirrer men vil ikke gå fra henne selv om det er en liten nedtur i det seksuelle, for etter en nedtur kommer vel alltid en opptur?? :fnise:

Ja, vi er fortsatt sammen, og vi kom på rett spor ved å snakke om det! Jeg sa til han at jeg helt fint kan fantasere om det, men at det aldri kommer til å bli noe mer enn en fantasi. Det var han enig i, men han ble litt revet med der og da.

Dere må jo snakke om dette. Det er eneste muligheten for å finne ut hvorfor hun reagerer som hun gjør. Og en gjør det da ikke slutt selv om en møter en liten hump i veien og har en liten downperiode. Da finner man ut av det - sammen.

Skrevet

Det er som man sier ingen her på KG som kan vite akkurat hva som ligger bak. Det er ingen vei utenom å snakke med henne hvis du skal få klarhet i dette. Men det kan være flere årsaker til en slik kuvending. En årsak kan være at du som du selv antyder har vært for pågående, fokusert litt for mye på dette. Slik at hun føler det har gått fra en spennende felles fantasi til noe som for din del har blitt en besettelse. Noe som sjelden er så veldig sexy.

En annen kan være at hun - selv om hun opprinnelig tente på det - har begynt å føle ubehag ved at du tilsynelatende ikke er mer sjalu. Det kan være at hun tolker dette som mangel på kjærlighet, at du ikke bryr deg tilstekkelig om henne. Du skriver at dere har tre små barn sammen som tar mye tid, i forhold der hverdagens trivialiteter og stress overtar for romantikken vil kvinnen av og til føle seg litt lite verdsatt som kvinne, det er selvsagt ikke bare mannen som skal gi kvinnen oppmerksomhet i et forhold, men vi lever nå tross alt i en kultur der det er en skjevhet på dette området, noe alle kvinner innprentes gjennom kvinnelitteratur, film og TV daglig, og det er ikke til å komme fra at menn ofte er flinkere til å akseptere hverdagens gråhet enn kvinnen.

Hvis hun da oppfatter at denne cuckold-fantasien din har kommet som et svar på gråheten, på at dere har vennet dere til hverandre i den grad at noe av spenningen er borte, slik at hun tolker dette som uttrykk for at dere trenger «noe mer» for å tenne, mens du før «hadde nok med henne», kan det være del av forklaringen. Selv om hun opprinnelig tente på det slemme ved denne fantasien, kan hun i neste omgang ha følt på at den var et tegn på at det ikke lenger er så spennende å ha sex sammen, og i tillegg kan hun føle at det at du er så villig til å dele henne med en annen kan bety at du ikke er tilstrekkelig glad i henne, at du ikke er det minste redd for å miste henne.

Det er jo antagelig en helt feil tolkning, jeg har selv tent på tilsvarende siden tidlig i ungdommen, og jeg har tent like mye på det uansett hvor forelsket jeg har vært. For min del er det heller ikke slik at jeg tenner på cuckold-rollen fordi jeg mangler evne til sjalusi, tvert imot, det er vel nettopp fordi det finnes et element av ubehag her jeg finner spenning ved det. Det ville ikke vært det minste spennende å se en kvinne jeg ikke har følelser for ha sex med en annen mann. Jeg har sammenliknet cuckoldry (slik det arter seg for meg) og andre uttrykk for masochisme med ekstremsport: Hadde man ikke hatt det minste evne til frykt når man stod på stupet av Kjerag med fallskjerm på ryggen, ville det vel heller ikke vært så spennende. Ubehaget er på et vis krydderet som gjør opplevelsen sterkere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

cuckold...igjen.....

Anonymous poster hash: 9e374...3c8
AnonymBruker
Skrevet

Vi er et par i slutten av førtiårene.Det var jeg (han) som først fikk ideen ,jeg foreslo det for henne og hun er heltent på det,ikke bare som fantasi men noe som skal prøves.Vi har mailet og snakket i telefonen med en mann fra en naboby.Vi har avtalt å treffes så snart det er praktisk mulig. :danse:

Anonymous poster hash: 43ca7...dbc
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min pirret meg med dette i ganske mange år før det ble en realitet for oss. Vi ble forlovet sist sommer og har barn sammen, men var først da at jeg var trygg nok på det. Første gangen det skjedde var litt tilfeldig. Jeg var på lønningspils med jobben og en ny på kontoret som jeg visste var singel spurte om jeg ville være med han hjem. Må innrømme at det ble ganske mange meldinger hjem til mannen min om han var HELT sikker på at det gikk fint.

Anonymous poster hash: 0a574...fe0
  • 4 uker senere...
Skrevet

Vi er et par som har vært sammen i over 20 år.

Mannen i forholdet tok opp denne fantasien under elskov. Det viste seg at vi tente på det samme

og fantasiene våre ble bare sterkere og sterkere. Han er ikke sjalu, hun er svært sjalu.

Fikk avklart at det bare var aktuelt å invitere med en fremmed mann og ikke en dame.

Vi snakket sammen, og et år senere inviterte vi med en annen mann. Treffet var vellykket.

Vi var spente i forkant og det føltes som at vi hadde krysset en grense sammen. Fikk en

felles hemmelighet. Har truffet enkelte menn i etterfølgende år. Ikke for ofte.

Dere bør snakke sammen, ta dere god tid, bli enige om opplegget, finne ut av sjalusi.

Føle på opplegget.

Hvis hun sier nei, får det bare bli en fantasi.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor folk konsekvent dette begrepet feil? En "cuckold" er en som har oppdratt en annen manns barn, uten viten.

Anonymous poster hash: 792a4...eaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...