Gå til innhold

Lelo Mia 2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hellu.

Jeg kjøpte Mia 2 vibratoren fra kondomeriet for en stund siden, men etter bare et par bruk ble den ødelagt; trolig fordi jeg hadde den i dusjen. Det stod altså på pakka at den tålte vann så jeg så for meg at det gikk bra, men kjenner dere til returrettigheter fra kondomeriet.no? Er det bare for meg å ta kontakt med de og kanskje få en ny? Den kosta litt nemlig og jeg synes det er litt dårlig at den ble ødelagt nesten med en gang :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har vel 1 år iallfall, dersom du har kvittering.

Skrevet

Har ikke det, skjønner du.. Fikk den av exen :S

Skrevet

Uten kvittering, ingen rettigheter.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kom ikke den på markedet for omtrent ett år siden? :klo:

Jeg bare tenker at dersom den kun har vært i salg i ett år så ville jeg jammen tatt den med meg og hørt med nærmeste Kondomeri.

Skrevet

Er det kun Kondomeriet som selger den?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Er det kun Kondomeriet som selger den?

Nei, - og det er nok der utfordringen kommer når kvitteringen mangler.

Men, om vi snakker om en produktfeil så kan de muligens hjelpe med å skaffe kontaktinfo til norsk importør (var vel omtrent det jeg i utgangspunktet tenkte på, men ikke skrev).

Skrevet

Alt man kjøper har 2 års garanti i flg Forbrukerkjøpsloven - med kvittering.

Anonymous poster hash: d6afa...136

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tatt den med til Kondomeriet og spurt dem, kan jo være at de har en avtale med produsenten, og ikke trenger kvittering? Jeg har fått byttet flere ting uten kvittering og spørsmål

Skrevet

Jeg hadde tatt den med til Kondomeriet og spurt dem, kan jo være at de har en avtale med produsenten, og ikke trenger kvittering? Jeg har fått byttet flere ting uten kvittering og spørsmål

Sendte de en mail for jeg bor ganske langt unna..

Skrevet

Vil du ha et sleipt triks?

Okay, kjøp en helt identisk på nett. Da får du ny kvittering. Så sender du den ødelagte i retur og får en ny en.

Men da har du har jo to vibratorer som virker. Da lar du pakkningen være uåpnet og sender den i retur. Da kan du nemlig enten: Heve kjøpet og få pengene igjen, bytte i noe annet, eller få et gavekort eller noe.. Du kan angre kjøp du har gjort over internett...

Ja det er lureri men fungere helt fint. Du blir kvitt et produkt som ikke virker - du skaffer ny kvittering.

Anonymous poster hash: 0d83a...475
Skrevet

Vil du ha et sleipt triks?

Okay, kjøp en helt identisk på nett. Da får du ny kvittering. Så sender du den ødelagte i retur og får en ny en.

Men da har du har jo to vibratorer som virker. Da lar du pakkningen være uåpnet og sender den i retur. Da kan du nemlig enten: Heve kjøpet og få pengene igjen, bytte i noe annet, eller få et gavekort eller noe.. Du kan angre kjøp du har gjort over internett...

Ja det er lureri men fungere helt fint. Du blir kvitt et produkt som ikke virker - du skaffer ny kvittering.

Anonymous poster hash: 0d83a...475

Men jeg har ingen penger nå.. :/ Får heller vente til lønning

Skrevet

De skulle sende en ny en! Selv uten kvittering :D

Skrevet

Du har 2 år... så dyre produkter er ment å vare såpass lenge, dette er regulert i kjøpsloven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...