Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #1 Skrevet 28. mai 2004 Skal til Amsterdam om en uke. Noe vi bør få med oss der? :-)
~sikka~ Skrevet 28. mai 2004 #2 Skrevet 28. mai 2004 Anne Franks hus, Madame Toussads vokshus, sexmuseet og van gogh museet.
Tusseline Skrevet 28. mai 2004 #3 Skrevet 28. mai 2004 Van Gogh er i grunnen et must, samt Anne Franks hus. Dessuten er det verdt å få med seg en båttur langs kanalen. Amsterdam består forresten av trange smågater, og dersom sola steker kan det lett bli hett. Sørg for å ha væske i sekken, og gjerne skift. God tur!
Sandra Skrevet 29. mai 2004 #4 Skrevet 29. mai 2004 Jeg vet ikke hvor liberal du er, men du vet vel at det finnes coffeshops der? Om ikke annet kan det jo være gøy å se hva som skjer der, eller hva vet jeg?? Det kan jo være interessant å ta en titt innom The Red Light District, men jeg vil nesten anbefale å dra dit om dagen. Det er litt mange lumske folk der om kvelden. Jeg må si det var veldig merkelig å gå forbi utstillingsvinduer med lettkledde damer, skvatt nesten litt, for jeg trodde ikke vi var inne i området ennå. Eller må du jo bare spassere rundt mellom kanalene, det er en kjempekoselig by. Vi brukte ikke taxi en eneste gang, vi bare gikk rundt.
Pbrina Skrevet 29. mai 2004 #5 Skrevet 29. mai 2004 Oj, oj, jeg også, jeg også!!! Om du vil se hvordan sporten paintball spilles, så ta deg en tur til "Recreatie Gebied Spaarnwoude" i Westpoort, Amsterdam neste helg. (Mange snacksy mannfolk der også, forresten... ) Svær turnering med over 70 lag fra hele verden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå