Gå til innhold

Hva er det med Vin Diesel?

Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

han er definisjonen på sexy!! samboeren fikk seg en god omgang da vi kom hjem etter å ha sett den på kino ja... :) og som sagt: stemmen... så mørk og deilig at det dirrer i klitten, hehehe.. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dessverre slik at mange kvinner finner "bad boys" tiltrekkende...han er en typisk sånn!

Ingen man gifter seg med kanskje....men en man har hemningsløs sex med;)

Titten Tei er mer bad boy en VD. Det er så påtatt at det blir patetisk. Noen nevnte Schau, det er gutten sin det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Schau?? sexy?? nei takk, en mann som er så grisete og har hatt x-antall ekle ting i munnen er ikke min def. på en sexy mann ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Gjest Phair

Titten Tei er mer bad boy en VD. Det er så påtatt at det blir patetisk. Noen nevnte Schau, det er gutten sin det :sjarmor:

Jeg nevnte Schau. Bortsett fra at han er kjekk, har han noe ekstremt tiltrekkende over seg. Er vel itt bad boy på sitt vis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Synes hverken VD eller Kristopher S er noe særlig. :tunge1:

Hadde tenkt å si det, men på slutten av tråden hadde du allerede fårr sagt det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Jeg legger fryktelig sjelden merke til sexappeal og sånt jeg. Men VD...I'd go straight for him :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinnfolk som blir vill i underlivet når dere ser ham bør jo ta en titt på Pitch Black... mer bad boy der enn i XxX, eller noen annen film han har medvirket i for den sakens skyld.

Bortsett fra det skal jeg nå gå i hi i et treningsstudio og jobbe med kroppen min... og litt med bad boy imaget... En ser jo hva flesteparten av jentene her er ute etter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det har jeg ofte lurt på. Kan se kvaliteter i mange menn som jenter finner attraktive, men klarer faktisk ikke å se hva som er spesielt med ham. Så jenter, hva er det? Er det en elsker, en partner eller en knullepartner dere ser i ham?[/quote']

Ingen av delene...

-Eg syns ikkje han er noko fin... :roll:

Men slenger med eit par bilete for dei som syns han er det... ;)

Her og her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...