Amber Skrevet 5. juni 2004 #21 Skrevet 5. juni 2004 Han Sam er jo helteit. Ham kommer de sikkert til å beholde. Kun for underholdingen sin del. Han er jo rett og slett bare tragisk. Kjenner jeg blir irritert bare jeg tenker på ham :o
Cilla Skrevet 5. juni 2004 #22 Skrevet 5. juni 2004 Jeg vet nå hvem som vinner.....Så på Miss Universe i kveld og der var vinneren dommer!
Gjest agurk Skrevet 5. juni 2004 #23 Skrevet 5. juni 2004 Hva handler det om da? Ikke fått med meg det jeg :-?
Litago Skrevet 6. juni 2004 #24 Skrevet 6. juni 2004 Dette var yndlingsprogrammet mitt da det gikk her i USA!!! Heldigvis kommer The Apprentice nr. 2 til høsten tror jeg. Skal selvsagt ikke fortelle hvordan det endte, men bare gled dere! Det blir mange artige vrier underveis! :-)
Gjest TomKrus Skrevet 6. juni 2004 #25 Skrevet 6. juni 2004 Jeg vet nå hvem som vinner.....Så på Miss Universe i kveld og der var vinneren dommer! Det der var en kjip spoiler, ja. Og jeg som "aldri" ser på slike kjipe misseprogram.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 6. juni 2004 #26 Skrevet 6. juni 2004 Det der var en kjip spoiler, ja. Og jeg som "aldri" ser på slike kjipe misseprogram. Ble så sint!!! Jeg satt bare og zappet mellom kanalene, og whoops, der var vinneren av the apprentice. Jeg saksøker tv2.
Cinnamon Skrevet 6. juni 2004 #27 Skrevet 6. juni 2004 Jeg så det jeg også. Ble rimelig paff, ja.... Hadde liksom tenkt å følge med på serien, men nå er jo mesteparten av spenningen borte vekk.... :evil:
Cupcake Skrevet 7. juni 2004 #28 Skrevet 7. juni 2004 Har sett de to første episodene, og det så interessant ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå