Sack0 Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har de siste dagene hatt helt sykt vondt innvendig ved ribbeina. Har hostet en god stund, og tenkte de bare var støle, men dette er jo helt forferdelig vondt nå. Det har beveget seg på hver sin side av hvert bryst/under armhulene på en måte, og føler beina som er der er knust i biter hver gang jeg puster innover, skal hoste, snufse eller flytte på meg. Å ligge er også noe herk, jeg må sette meg opp for å hoste og har aldri følt lignende smerte. Jeg har som regel stor smerteterskel, men dette... Noen som har hørt om lignende?! Det er så vondt at det hindrer meg i å gå på jobb. Også veldig tørr i munnen, og puster tungt. Var hos legen for et par dager siden, hun sa alt var greit, men det var før disse smertene... Er 12+2. Huff, mye syting. Håper noen har ideer på hva som er greia
Sack0 Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2014 Ingen som har hatt noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Tviler på at det har noe med graviditeten å gjøre. Du får ta kontakt med lege igjen. Anonymous poster hash: 15d4c...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Ja, er det ikke lymfeknuter/kjertler under armhulene? Kan være virus. Gå til legen Anonymous poster hash: 5b01f...e45
Sack0 Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2014 Ja, er det ikke lymfeknuter/kjertler under armhulene? Kan være virus. Gå til legen Anonymous poster hash: 5b01f...e45 Føles ikke som det heller, men... Legen sa det var virus som straks skulle gå over, siden jeg har gått med hoste i 3 uker. Men så vondt i kroppen har jeg aldri hatt før!
Sack0 Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2014 Tviler på at det har noe med graviditeten å gjøre. Du får ta kontakt med lege igjen. Anonymous poster hash: 15d4c...5a3 Nei det har nok ikke det, men er på dette forum-emnet jeg automatisk går inn på for tiden...
siebaeo Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Legen sa ingenting om lungebetennelse da eller? Tok de crp av deg? Hørtes ikke noe godt ut..
Sack0 Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2014 Legen sa ingenting om lungebetennelse da eller? Tok de crp av deg? Hørtes ikke noe godt ut.. Tok crp og lytta til pustinga mi, men alt var greit visst... stoler ikke helt på legene av og til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå