Pringle Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Noen som vet hvor man får tak i dette? I Norge? Det var vanskelig før, men nå virker det helt umulig.
syndra Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg mener å ha sett de på meny. Er disse arundete, bølgete knekkebrødene du tenker på, sant?
Pringle Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Nei, de er helt streite, gammeldagse, ligner på Husman, men finere (mer finmalt, men like stor andel fullkorn) og har litt mildere smak. Jeg har lett på Meny også Edit: Fikk svar fra kundeservice nå - den gikk ut av sortimentet i 2012. Men jeg kan prøve gul Falu Råg-rut. Hehe, klønete navn da gitt. Endret 28. februar 2014 av Pringle
Haugenjenta Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Typisk at de slutter med det som smaker best. Hrmf. Jeg kjøper i Sverige 1
Susa Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Edit: Fikk svar fra kundeservice nå - den gikk ut av sortimentet i 2012. Men jeg kan prøve gul Falu Råg-rut. Hehe, klønete navn da gitt. Det er kjempegodt! Spiser bare det knekkebrødet der jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå