Gå til innhold

Smerte i mage/underliv ved orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja vet dere ikke er leger, men vil bare høre om noen har opplevd noe lignende. Har den siste tiden fått vondt etter orgasme. Jeg får ikke vondt med en gang, men et døgn etterpå. Det er sterke smerter i magen og i underliv og mye trykk på blæra. Jeg har flere ganger trodd det var uvi, men har vært hos lege og ingen utslag på det.

Jeg har tatt alle prøver på kjønnssykdommer, sopp og skjedekatarr, uten at det er funnet noe. Har tatt ultralyd, legen sa det var en liten cyste på eggstokken men at ikke det skulle ha noe å si. Jeg har brukt glidemiddel og prøvd om det kunne være det. Har også prøvd østrogenkrem.

Før hadde jeg også kroniske smerter i underlivet, men dette er blitt bedre nå. Men føler sexlivet er ødelagt. Smertene kan vare en et par dager og kan være så sterke at jeg ikke får sove. Akk nå er jeg singel, men har jo lyst og få meg en kjæreste igjen. Hat vært hos et par leger også en privat uten å komme noe lenger. Jeg har slutta med p-piller, men ingen forskjell uansett. Og det er også vondt om jeg onanerer. (Uff litt flaut, men er litt sliten av dette). Skal gå til lege igjen, kanskje noen har noen råd om gode leger(bor i Oslo).

Anonymous poster hash: 2fc0f...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...