AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Hei, Jeg og samboer har vært sammen et års tid og bor nå sammen. Pga jobb og studier har vi noen perioder hvor vi ikke fysisk er sammen. Forholdet er også ganske nytt og det er mye vi lærer om hverandre. Så til problemet. Jeg begynner å lure på om jeg er avhengig av sex med han. Jeg tenker på det veldig ofte, men er ikke tent hele tiden. Likevel, er det en dag vi ikke har sex/jeg ikke får orgasme, så blir jeg veldig muggen og seksuelt frustrert. Grinete, kald og sur rett og slett. Han sier ikke så mye om det ennå; tror nemlig han er glad for å bo med ei som vil ha sex minst én gang om dagen, men det skaper jo veldig dårlig stemning at jeg er så humørsyk rundt dette. I tillegg legger jeg jo unødig press på han og hans prestasjoner. Får han den f.eks. ikke opp eller mister ereksjonen (som jo kan skje), så blir jeg grinete og sur fordi jeg mister orgasmen min. Å gjøre seg ferdig på egen hånd kan jeg selvfølgelig gjøre, men det er ikke det samme. Kanskje avhengighet er en sterk formulering, men det er jo helt klart noe veldig galt med hvordan jeg opptrer i seksuelle situasjoner. Hva kan jeg gjøre for å endre denne utviklingen? Frykter at det bare skal bli verre og at jeg sliter han ut. Anonymous poster hash: ff76d...037
smilo Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Hvorfor han han ikke hjelpe deg til å oppå orgasme fordi om han ikke får den opp ?? Han kan vel både slikke og fingre deg til orgasme fordi om penisen ikke vil samarbeide?
Gjest Heartbeat Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Sliter han ut nei. Her er jeg også veldig elskovssyk, og vi har 2-3 ganger i døgnet sex. Og ofte oral i tillegg. Han skal være glad han har funnet ei sånn jente som er kåt ofte Det eneste negative her er jo at du blir sur over at han mister ereksjonen , noe som kan være et produkt av at du er så kåt på han . Han vet at du forventer sex, dermed kan han miste ereksjonen pga han føler presset Bare slapp mer av og være mer rolig og avslappet sammen med han
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå