Gå til innhold

sen mens

Fremhevede innlegg

Skrevet

kan jeg ikke bare ta en sånn angrepille? så er jeg på den sikre siden

Den fungerer bare hvis du tar den innen 48 timer etter samleie, hvis den i det hele tatt fungerer.

Og hvis du ikke fikk mensen fordi du er gravid, så er det nok mye lenger enn 48 timer siden samleiet hvor befruktningen fant sted.

Anonymous poster hash: eca11...d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fungerer bare hvis du tar den innen 48 timer etter samleie, hvis den i det hele tatt fungerer.

Og hvis du ikke fikk mensen fordi du er gravid, så er det nok mye lenger enn 48 timer siden samleiet hvor befruktningen fant sted.

Grunnen til at jeg ikke fikk mensen er nok ikke fordi jeg er gravid, har jo brukt p-piller før mensen-pausen.

Skrevet

Har hatt sex denne "pausen", fordi jeg aldri fikk mensen...

Graviditetstest? jeg er bare 16 år! hvor skal jeg få kjøpt det? Vanlig butikk?

Noen burde ha informert deg om at jenter kan bli gravide selv når man er 16 år. Er man ikke klar over dette, bør man avstå fra sex.

Anonymous poster hash: 56ba6...90b

Skrevet

Noen burde ha informert deg om at jenter kan bli gravide selv når man er 16 år. Er man ikke klar over dette, bør man avstå fra sex.

Anonymous poster hash: 56ba6...90b

vet jo at jeg kan bli gravid, men mente at jeg er 16 år og det er flaut og uvanlig at 16´åringer kjøper graviditetstester.

Skrevet

vet jo at jeg kan bli gravid, men mente at jeg er 16 år og det er flaut og uvanlig at 16´åringer kjøper graviditetstester.

Nei, det er faktisk helt normalt =)

Skrevet

Nei, det er faktisk helt normalt =)

Dessverre,

Kom deg på helsestasjonen TS. Du trenger mer informasjon om p-piller, graviditet og sikker sex.

Anonymous poster hash: 8022e...caf

Skrevet

Jeg er nesten ti år eldre enn TS og selv den gangen fikk man god informasjon om graviditet og sikkerhet. Hadde ikke internett hjemme heller for å søke om info. Gå til helsesøster eller helsestasjonen, der får du svar på de alt du lurer på i forbindelse med sex.

Anonymous poster hash: 59f5a...08e
Skrevet

Nei, det er hverken flaut eller uvanlig!

Alle ansvarlige seksuelt aktive tar graviditetstester når mensen uteblir, fordi alle ansvarlige seksuelt aktive vet at prevensjon kan svikte, og at graviditet bør utelukkes så raskt som mulig.

Dette gjelder like mye for 16-åringer, som for 40-åringer.

Skrevet

Jeg er nesten ti år eldre enn TS og selv den gangen fikk man god informasjon om graviditet og sikkerhet. Hadde ikke internett hjemme heller for å søke om info. Gå til helsesøster eller helsestasjonen, der får du svar på de alt du lurer på i forbindelse med sex.

Anonymous poster hash: 59f5a...08e

Dessverre,

Kom deg på helsestasjonen TS. Du trenger mer informasjon om p-piller, graviditet og sikker sex.

Anonymous poster hash: 8022e...caf

Tror jeg tar meg en tur på helsestasjonen jeg :biggrin: takk for hjelpen

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? Har du fått tatt test?

Anonymous poster hash: 8e151...c34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...