Gå til innhold

Oppgitt over Kicks :-( utblåsning!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er kjempedårlig kundebehandling. Syntes du skal sende en mail, slik andre også skriver her. Det skader ikke å prøve!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med de fleste der, du må få en ny. Har selv jobbet med sminke, og jeg hadde aldri gitt en kunde det svaret du fikk. At de ikke får solgt den er synd, men det er strengt tatt ikke ditt problem.

Jeg opplevde elendig kundeservice på Kicks en tid tilbake, og sendte straks en mail via websiden deres slik at den gikk direkte til hovedkontoret. Fikk svar innen en dag, og de tok meg veldig seriøst. Tror jeg fikk 3 beklagelser av 3 ulike personer. Så anbefaler deg å gjøre det!

Anonymous poster hash: dab72...b51
Skrevet

Hvorfor MÅ du gå med lilla øyevipper, du kan vel gå uten maskara? Synes dette innlegget er litt komisk egentlig. Stakkars fattige deg som ikke har råd til maskara. Livet er over.

Anonymous poster hash: 0077b...ee2
Gjest crazycatlady
Skrevet

Du bør absolutt få en ny! At de solgte deg feil farge er da ikke din skyld. Og kjøper man en svart mascara forventer man nettopp å få en svart.

Skrevet

Lilla maskara er faktisk ganske kult.

Anonymous poster hash: af536...4ce
Skrevet

Bare send en mail. Har alltid likt kicks. Men jeg hadde en gang en lei opplevelse på en kicks her jeg bor, en ansatt som helt uoppfordret ga meg en skikkelig lekse om hvor dårlig hud jeg har, osv. Man er vel som regel klar over det selv, og jeg var absolutt ikke interessert i å prøve Clinique som hun prøvde å prakke på meg. Her er det kun md som biter på. Altså, hun var skikkelig frekk. Jeg gråt da jeg kom hjem... Sendte en mail til kundeservice og forklarte at jeg forstår at de vil selge og at det sikkert bare var snilt ment, men så lenge man ikke spør (jeg sto bare og kikket på en parfyme), så er det frekt å gjøre slik. Fikk en hyggelig mail tilbake om at de hadde videresendt til butikken. Dagen etter ringte butikksjefen meg og jeg fikk et gavekort på 400 kr. Lønner seg å si fra!! Og jeg tror generelt man når lenger om man går et nivå opp ;-)

Anonymous poster hash: 113de...9aa

• Liker 5
Skrevet

Om en ansatt på Kicks gir deg feil farge, så er det selvsagt deres feil. Da spiller det ingen rolle om de får solgt mascaraen etterpå eller ikke. Det er deres problem, ikke ditt. Om du kontakter noen med en litt høyere stilling på kicks (ikke en ekstrahjelp), så får du sikkert medhold i saken din. Hun du snakket med har sikkert bare misforstått hvordan man behandler kunder.

• Liker 1
Skrevet

TS her!

Var innom en annen Kick butikk i dag, og gjett hva? Jeg fikk byttet den uten problemer! De tok det med et smil og jeg fikk en ny en :-) Skjønner da ikke hvorfor det var et problem på den andre Kicks butikken? Jaja!
NÅ sjekket jeg hvertfall at jeg hadde fått riktig farge både to og tre ganger før jeg forlot kjøpesenteret. Takk for veldig behjelpelige svar fra dere alle!

Unntatt deg, da:

Hvorfor MÅ du gå med lilla øyevipper, du kan vel gå uten maskara? Synes dette innlegget er litt komisk egentlig. Stakkars fattige deg som ikke har råd til maskara. Livet er over.

Anonymous poster hash: 0077b...ee2

Jeg tror du misser poenget her. Har jeg skrevet noe sted at jeg ikke kan gå uten mascara? Og når jeg skriver at "jeg må gå med en lilla mascara som får meg til å se ut som en drag queen" må du ikke ta meg på ordet. Det komiske her er vel at du ikke skjønner ironi. Og nei, livet er ikke over, fikk nemlig byttet den jeg, hihihih :danse:

Anonymous poster hash: faf3a...6a3
  • Liker 5
Skrevet

Så godt at det ordnet seg TS :danse:

Jeg har handlet ekstremt mye på Kicks og har bare positive erfaringer å komme med.

• Liker 1
Skrevet

Så godt at det ordnet seg TS :danse:

Jeg har handlet ekstremt mye på Kicks og har bare positive erfaringer å komme med.

Så bra! Er egentlig veldig fornøyd med Kicks jeg også, er bare uheldig som fikk denne erfaringen vil jeg tro :/ har vært ett par ganger jeg har fått feil farge på pudder, men det ordner seg som regel :biggrin: Har jo også vært veldig veldig fornøyd fler ganger på Kicks!

Anonymous poster hash: faf3a...6a3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...