Gå til innhold

Urinlekkasje, eller...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 26 år og har nylig fått et ganske flaut problem. Trusa mi er fuktig/våt hele tida. Det begynte for rundt en måned siden. Første tanken min var naturligvis urinlekkasje. Men for det første, så lukter det ikke urin, det lukter bare underliv, på en måte. Men det virker ikke som om det er utflod eller noe; for det er helt fargeløst og ikke "slimete"; bare vått trusestoff. Og det jeg har lest om urinlekkasje så virker det først og fremst som om det er vanligst hos kvinner som har født (aldri vært gravid), og at det da gjerne kommer i, hva skal jeg si, større doser om gangen, altså en skvett her og en skvett der gjerne i forbindelse med brå bevegelser. Jeg kjenner aldri at det lekker; bare at trusa mi er fuktig når jeg går på do. Jeg er i et fast forhold som har vart i mange år og har ingen kjønnssykdommer eller sopp eller noe slikt. Jeg er kronisk syk og lever veldig stillesittende, men ingen av sykdommene mine har noe med urinveiene å gjøre.

Det aller rareste er at det er ikke "midt" på trusa dette skjer mest (altså den delen av trusa som dekker over vaginalåpning og urinrøret), men mer fremre del over klitoris og øverste sprekken på kjønnsleppene. Virker veldig rart for meg om det er urinlekkasje, og det beveger seg "oppover", siden jeg som sagt sitter veldig mye stille i sofaen; skulle jo tro det rant nedover?

Jeg har en time hos legen om to måneder og kommer til å ta det opp da, men jeg stresser mye om det og ville høre om noen her har opplevd noe lignende. Det har gått alvorlig utover sexlivet vårt siden jeg ikke vet hva dette er og vil ikke risikere å "lekke" på mannen min :/



Anonymous poster hash: 4a294...75b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer litt an på anatomien din der nede, men væske fra vagina kan komme ut lengre oppe pga hvordan kjønnsleppene er konstruert og ligger, og om man sitter/har på trange klær som klemmer dem sammen midt mellom beina.

Anonymous poster hash: 6515b...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ikke om det f.eks kommer litt urin?

Urinlekkasje kan også komme av medisinbruk. Bruker du f.eks blodtrykksmedisiner, kan de ha den effekten på blæren at man kan lekke litt.



Anonymous poster hash: cff70...8f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...