Lotte20 Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 Jeg skal sminkes av frisøren min. Det er inkl i prisen for oppsettinga Men bør jeg kjøpe meg en egen leppestift / gloss ?? Det er jo ikke sikkert de har alle fargene jeg ønsker der. Og dessuten kan man jo trenge litt påfyll av leppestift / gloss utover kvelden.... Hva med neglelakk...? Pleier det å være inkl. i "sminke" ? Ellers må man bestille manikyr i tillegg?? Underlagskremer...?? Jeg har så tørr hud... og finner ingen jeg er fornøyd med... Lotte
Saeria Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Har lest her inne at det er lurt å ta med egen mascara, men det visste du kanskje? Når det gjelder de andre tingene du lurer på, så kan sikkert noen andre svare deg. Jeg er nemlig ikke helt inne på det.
helenaa Skrevet 28. mai 2004 #3 Skrevet 28. mai 2004 Jeg tror ikke det er vanlig at manikyr en inkludert i en hår-sminke-pakke. Men du kan jo spørre frisøren. Da søstera mi gifta seg gikk hun og stylisten sammen og kjøpte leppestift. Dette gjorde de på prøvetimen. Jeg tror ikke hun hadde med egen mascara, men jeg tror jeg ville foretrukket det. Er litt redd for øyesykdommer, jeg.
Lissemor Skrevet 28. mai 2004 #4 Skrevet 28. mai 2004 Jeg har forresten hørt at man må kjøpe sminken stylisten/frisøren bruker etterpå??Da ta jeg heller med min egen,har nettopp kjøpt nytt pudder,ny foundation,ny mascara,rouge og eye-liner!Ikke søren om jeg trenger dobbelt opp av alt!
othelie Skrevet 28. mai 2004 #5 Skrevet 28. mai 2004 MÅ man kjøpe sminken de bruker???? Å søren, da må jeg lete fram litt av min å ta med på prøvetimen som er om tre kvarter!!!! Gleder meg
rmtm Skrevet 28. mai 2004 #6 Skrevet 28. mai 2004 Jeg har bestilt "full pakke" hos min frisør med både hår, sminke og negler. Når jeg var der og snakket med de sa de at jeg burde ta med egen mascara, vippetang og lebestift, lipliner og gloss. Det siste for at jeg skal kunne legge på nye lag utover dagen. Resten ordner frisøren.
Holly Hobbie Skrevet 28. mai 2004 #7 Skrevet 28. mai 2004 Oi, dette maa jeg hoere med frisoeren min om ogsaa!
cappocino Skrevet 28. mai 2004 #8 Skrevet 28. mai 2004 De fleste frisører gjør ikke negler (de jeg har hørt med i oslo) inkl i prisen på brudeoppsats. Men du kan høre med frisøren om de har noen læringer etc som kan være behjelplig med det. Frisøren din har sikkert mer enn nok å gjøre med deg og hår og sminke. Ang sminke så bør du ta med egen maskara, husk vanntett!!! (øyesydommer) Og egen leppestift/gloss må du også ha med. Sminkørene bruker som regel uparfymerte kremer, men har du en favoritt kan du selvfølgelig bruke den. Det var det min friør/sminkør fortalte meg hvis jeg måtte ha ekstra krem. Jeg møtte opp usminken med godt fuktet i krem Vil anbefale deg å ringe frisøren/sminkøren din og avklare alt på forhånd så slipper du overraskelser... Lykke til!
Gjest MrsL Skrevet 28. mai 2004 #9 Skrevet 28. mai 2004 Jeg sminkes av frisøren min og skal kjøpe den sminken hun skal bruke på meg slik at jeg kan "fiffe" den opp utover dagen. Hun har skrevet ned merket på alle tingene hun skal bruke så jeg kan gå i hvilken som helst butikk og kjøpe dette. Manikyr må bestilles utenom.
Christinamor Skrevet 28. mai 2004 #10 Skrevet 28. mai 2004 Jeg fikk beskjed om å ha med egen leppestift - alt annet hadde frisøren/sminkøren min. Det var også det eneste jeg trengte påfyll av utover dagen, og det var jo greit - jo mindre man har å "drasse på", jo bedre. Mht negler er jeg en sånn en som ikke kan fordra å ha helt korte negler - så jeg filte til mine egne, og brukte en champagne-rosa lakk fra Cutex. Vurderte å legge fransk manikyr, men fant ut at det holdt med en vanlig lakk..... :-)
vackraflickan Skrevet 28. mai 2004 #11 Skrevet 28. mai 2004 Bare litt ang underlagskremer for tørr hud. Jeg har tørr hud. Alle foundation fra h&m gjør huden min utrolig stygg. Jeg får sånne tørre flekker. Jeg kjøpte en foundation fra Dior for tørr hud. Denne er super. Den inneholder olje og legger seg utrolig bra på huden. Den kostet rundt 300 kr. Jeg kjøpte den for over to år siden og har brukt ca1/2 - 2/3 slik at den er meger drøy. Dra innom et parfymeri og få de til å legge den på ansiktet ditt slik at de ser hvordan den er på etter et par timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå