Gå til innhold

Tvilling som kommer tilbake...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei nå. Helt siden i jula har jeg hatt tvilling nede ved halebeinet 4 gangen nå. Og nå kommer det tilbake da jeg har begynt å få vondt når jeg tar på det og sitte. Jeg snakket med ei som bare får det tilbake selv om personen har operert det bort, men ho har den på beinet. Men onkel og tante har fjernet det og aldri fått det tilbake, og de har hatt det på samme sted som meg. Og jeg satt meg i grønnsåpe for å få det bort. Den sprakk, men hvis jeg setter meg i grønnsåpe nå, vil den sprekke så tidlig eller vil den fortsette å vokse eller stoppe?

Er det noen som har fått det og vet hvor lang tid det vil ta før jeg kan få fjernet det? Igjennom henvisning. Jeg har mensen, så jeg vil helst ikke inn i narkose da jeg har det! Og da vil jeg helst vente noen dager, men da er det jo så sinnsykt vondt, hvis den ikke sprekker av seg selv..

Trenger råd...



Anonymous poster hash: 2969a...519
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har allerede vært på sykehuset en gang og tømt den fordi den var så stor at jeg hadde sinnsyke smerter. Vært også hos legen 2 ganger og fått noe som kanskje kunne hjelpe, men det hjalp tydeligvis ikke.

Tar kontakt med lege i morgen og hører hva man kan gjøre.. Håper jeg kan få fjernet den fort som mulig..



Anonymous poster hash: 2969a...519
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen til fredag, men jeg vet som så at innen den tid så er den blitt så vond at jeg ikke klarer å gå. Så vi får se hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...