Gå til innhold

Shin Sushi på Trondheim Torg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaringer med dette stedet?

Hvor ligger de prismessig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært der. Tok bare takeway da. Var veldig godt det jeg spiste.

Er fortsatt litt usikker på priser. Da jeg tittet på menyen var de forskjellige type rettene merket med farget skrift, og nederst på arket var det fargede sirkler med et tall inni. Tallet er da prisen, tror jeg, og så må du bare se på fargen.. Mulig jeg har misforstått.

Jeg skjønte ingenting i hvert fall. Ga det opp, og bare valgte det jeg hadde lyst på og krysset fingrene for at det ikke var for dyrt. Virket ok prismessig egentlig.

Veldig søt og blid jente bak disken, som var tydelig opptatt av å gi god service.

Kommer til å dra dit igjen. Hvis jeg kunne endret på noe, så er det den utrolig rotete menyen. Skulle også ønske at de "boksene" med sushi som er på samlebåndet var merket med pris og hva det inneholdt.

Anonymous poster hash: 7cda9...a33
Skrevet

Skjønner, verdt et forsøk da tror jeg :)

Takk for info!

Skrevet

farge (altså farget kant rundt tallerkenen på samlebåndet) på tallerken = pris :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Shin sushi er fantastisk, når man først skjønner det! Ser man litt lost ut, kommer noen som regel ganske fort til unnsetning, for å forklare konseptet :fnise:

Man forsyner seg bare av sushien som går på rullebånd, der tallerkene har forskjellige farger. På hver plass ligger et ark, der man ser hvor mye hver farge koster. Altså, velger man et rødt fat, ser man inni den røde ringen på arket for å se prisen for det røde fatet. Når man er ferdig, kommer betjeningen og legger sammen hvert fat, og regner ut prisen. Enkelt og greit.

Og maten, herregud! Dette er Trondheims beste sushi, uten tvil. Jeg er en sucker for restauranter som er annerledes, og jeg har fått meg ny favorittrestaurant.

AnonymBruker
Skrevet

Shin sushi er fantastisk, når man først skjønner det! Ser man litt lost ut, kommer noen som regel ganske fort til unnsetning, for å forklare konseptet :fnise:

Man forsyner seg bare av sushien som går på rullebånd, der tallerkene har forskjellige farger. På hver plass ligger et ark, der man ser hvor mye hver farge koster. Altså, velger man et rødt fat, ser man inni den røde ringen på arket for å se prisen for det røde fatet. Når man er ferdig, kommer betjeningen og legger sammen hvert fat, og regner ut prisen. Enkelt og greit.

Og maten, herregud! Dette er Trondheims beste sushi, uten tvil. Jeg er en sucker for restauranter som er annerledes, og jeg har fått meg ny favorittrestaurant.

Er det dyrt der? Sushi bar-priser(som er sviiindyre, godt over 100kr for 6 biter maki)?

Anonymous poster hash: d61fc...c6a

AnonymBruker
Skrevet

Hm, hva hvis jeg vil ha 10 biter med laksesushi (de lange, ikke de runde).

Hva koster det?

Anonymous poster hash: 0b36c...753
Skrevet

Er det dyrt der? Sushi bar-priser(som er sviiindyre, godt over 100kr for 6 biter maki)?

Anonymous poster hash: d61fc...c6a

Det kommer an på hvilke biter du vil ha. De svarte fatene er de dyreste, og de røde eller gule er billigst. Jeg spiste meg så mett at jeg knapt klarte å gå etterpå, og betalte 150 kroner, eller noe. :fnise:

• 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Trodde den rullebåndgreia var en buffe jeg?:) er den ikke det altså?

Kanskje like greit, hadde jeg vært på sittende buffe hadde jeg spist til jeg besvimte, haha!

Anonymous poster hash: 60288...853

Skrevet

Jeg har ikke vært der selv, men en venninne av meg har vært der flere ganger. Hun synes det er litt dyrt men sier også at sushien er veldig god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...