Gjest BritElin ikke innlogget Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 Hallaisen alle sammen! Hvordan er kontakten mellom deg og dine venner/bekjente? Jeg lurer for jeg har en venninne (?) der det stort sett alltid er jeg som tar kontakt. Vi var bestevenninner som små men mistet kontakten i ungdomstida pga flytting, nå i voksen alder fikk vi kontakt igjen og har truffet hverandre nokså jevnlig en gang pr mnd) til vi begge fikk vår tredje. Etter det er det som regel jeg som ringer, hun sier hun skal ringe men jeg hører aldri fra henne. Nå har vi ikke sett hverandre siden mars, jeg ringte uka etter påske for å høre om vi kunne treffes, hun hadde ikke tid da men skulle ringe så vi kunne treffes før 17.mai, nå har jeg ringt henne (igjen) og nå treffes vi snart. Jeg "har " bare henne, har aldri fått noen andre venner så derfor er jeg kanskje mer opptatt av å holde kontakten. Men hun sa noe på telefonen nå som får meg til å lure litt om hun ikke har så lyst til å ha kontakt med meg. Vi er begge hjemmeværende og snakket om hvor få andre som er det og hun forteller at hun har nummeret til en annen som er hjemme, men ikke helt tør å ringe til fordi denne dama aldri ringer til henne. Da følte jeg det kanskje det var et hint til meg. Er det noen som har noen synspunkter på dette?? Takker for svar! Hilsen BritElin
Arkana Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Jeg tolket faktisk ikke hennes utsagn som et hint. Man ser jo gjerne andres "feil" raskere enn ens egne. Kanskje hun rett og slett ikke har tenkt over at hun ringer deg så sjelden? Hvis du tør kan du jo spørre litt forsiktig om dette, da vil du i allefall få vite det om hun ikke er interessert i særlig mye kontakt, eller forhåpentligvis at hun faktisk er det og etter det lille hintet ditt nå er mye mer påpasselig på å ta kontakt med deg.
Gjest Baardsen Skrevet 28. mai 2004 #3 Skrevet 28. mai 2004 Men hun sa noe på telefonen nå som får meg til å lure litt om hun ikke har så lyst til å ha kontakt med meg. Vi er begge hjemmeværende og snakket om hvor få andre som er det og hun forteller at hun har nummeret til en annen som er hjemme, men ikke helt tør å ringe til fordi denne dama aldri ringer til henne. Da følte jeg det kanskje det var et hint til meg. Er det noen som har noen synspunkter på dette?? Det kan da være mange grunner til at det er du som er den som tar mest kontakt. Aller er jo ikke like flinke til å ta kontakt. Hun sier jo også noe annet som kansje kan være en nøkkel at hun har dårlig tid, er opptatt med sitt, og kansje at hun er litt redd for å bli avvist hvis *hun* ringer? Synes ikke du skal gruble på det.
Diaz Skrevet 28. mai 2004 #4 Skrevet 28. mai 2004 Nei, jeg synes ikke det var noe hint til deg. Enkelte er karnsje ikke så flinke til å ta kontakt som andre,kan jo være mange grunner til det. Hvis du er i tvil og føler at du maser, så spør henne om hun ikke ønsker så mye kontakt en periode. Samtidig synes jeg det er bra at du er tydligvus en venninne som bryr seg og som tar vare på dine venner fortsett med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå