Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må nok svare nei dessverre.

En type som er rastløs og litt for mye jern i ilden for tiden.

Du tilbringer mye tid hjemme og venter litt på at han skal "oppdage" deg..

Har jeg rett?

Anonymous poster hash: d2291...8f7

Det stemmer faktisk. Kan du si noe om hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: a3ce8...68a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser nå at du kanskje plukket opp kvinnen med pendelen. Blir usikker her nå ;)

Skrevet

Jeg tror at kvinneguiden ikke er forumet for dette spørsmålet :P fortsatt veldig mange skeptikere der ute.. og mange sterkt praktiserende skeptikere :P jeg har lært meg at hva andre tror ikke har noe å si.. Jeg vet hva som er virkelig. Jeg ikke bare tror ,men vet..(noe andre gjerne kan være uenig i) skjønner det må være rart for en skeptiker at andre kan tro på sånt når det er vanskelig å se for seg.. men for meg er det like naturlig som fuglene på himmelen.. :)

Hvis du føler at du trenger det, så besøk en seriøs klarsynt når du føler deg klar :)

Morsomt at du konsekvent bruker betegnelsen "skeptiker" på de som ikke tror på overnaturlige, ulogiske og ikke dokumenterte ting og påstander. Jeg mener jo en sann skeptiker er en som nekter å tro på det naturlige, det logiske og det dokumenterte...

Men vi er nok bare skrudd sammen forskjellig :) Noen har et sterkt ønske om at det skal finnes noe mere enn det vi har rundt oss. Det er liksom ikke nok med den fantastiske naturen, det fantastiske universet og det fantastiske mennesket, som er i stand til så mye.

Forskning tyder også på at mennesker som tenker og tror på "det alternative" produserer mere dopamin enn andre. De får kick av å stadig finne nye kreative løsninger på ting, om det så er nye energier, om det er sykdomsbehandling og supermat, eller om det er måter å kommunisere med døde på eller "lese" fremtiden.

Disse menneskene har også vanskeligheter med å tro på tilfeldigheter, men er hele tiden ute etter å se etter tegn eller uregelmessigheter som kan bety noe. De ser mønstre der andre ikke ser det, og årsaksforklarer det meste ;)

Nå har det seg slik at de fleste av mine venner er "alternative" på den ene eller den andre måten. Ja til og med flere i min næreste familie. Det skal sies at jeg sidestiller de som tror på en religion eller noe innenfor det alternative. Super flotte mennesker alle sammen, men jeg vil aldri slutte å undre meg over hvorfor.

AnonymBruker
Skrevet

nei men jeg brukte pendel på personen med spørsmålet.. energien krysset seg kanskje og du fanget opp min energi når jeg peilet meg innpå energien..

Vi er sammen, men han er mye ute å reiser i jobben.. vi renoverer leilighet som han holder på med den tiden han er hjemme.. jeg er syk og hjemme mye.. mye andre problemer som har kommet på veien som bare jobber mot en mulig splittelse.. ja han kan være dominerende i tilfeller til den grad at jeg ikke lenger tørr å ta opp ting pga temeramentet hans (ikke mer enn at han blir sinna og kan rope).. og jeg føler han driver en type one man show.. føler meg ikke helt trygg på han og en følelse sier at han kan være manipulerende.. og jeg har en følelse av at ikke alt han sier er sant.. Jeg har begynt å tvile mye på meg selv fordi ting står på spill som leilighet osv..

får du noe mer?

Anonymous poster hash: 2c570...bbd

var på vei til og si at jeg får en følelse av at han reiser mye.antagelighvis i jobbsammenheng.

Tror dette er en mann som er litt over gjennomsnittet lønnet.har en litt "viktig stilling.

han er en sjarmerende kar utad,men er innesluttet og har sine mørke sider.

Tror han er ganske så kynisk og egoistisk i bånn.

Tror du har en litt frustrerende,tenkende berg og dalbanetid foran deg.Du gir deg ikke så lett fordi du har virkelig troen på at dette er den rette for deg.

Tror nok ikke at dette ender så pent er jeg redd.

Men..Du finner deg en ny..en som ikke er så kjekk,men som er verdens snilleste.

Kansje du kjenner han/vet hvem han som er perifer bekjent nå i dag?

Skrevet (endret)

Det stemmer faktisk. Kan du si noe om hvorfor ikke?

Mener ikke å være kjip, men den beskrivelsen kan jo passe til omtrent alle single jenter som er forelsket... Det er derfor jeg ikke helt klarer å tro på synske, selv om jeg er åpen for det. Nesten alt de sier til folk kan stemme for alle.

Ups, siterte feil. mente denne beskrivelsen:

Må nok svare nei dessverre.

En type som er rastløs og litt for mye jern i ilden for tiden.

Du tilbringer mye tid hjemme og venter litt på at han skal "oppdage" deg..

Har jeg rett?

Endret av bella_
AnonymBruker
Skrevet

Alt er rett...jeg er vell mest redd for å gi slipp på han siden vi har det bra også.. men føler at det har lenge vært som om jeg skal gjøre meg klar til slutten.. Men noen jeg kjenner?? hmm.. en som ikke er så kjekk..det skremmer meg litt men :P

Kan du gi meg et hint om han som kommer?

no pressure.. men blir litt gira.. har vært tungt og mørkt en stund nå..

AnonymBruker
Skrevet

Alt er rett...jeg er vell mest redd for å gi slipp på han siden vi har det bra også.. men føler at det har lenge vært som om jeg skal gjøre meg klar til slutten.. Men noen jeg kjenner?? hmm.. en som ikke er så kjekk..det skremmer meg litt men :P

Kan du gi meg et hint om han som kommer?

no pressure.. men blir litt gira.. har vært tungt og mørkt en stund nå..

tror han er en person som støtter deg i en tung tid og du kommer til og se verdien i han etter hvert.

Du trenger en klippe og det er denne mannen.han er bare godheten selv,en du kan stole på 100 %.han er der alltid for deg.til alle døgnets tider.

at han ikke er så kjekk skal du ikke la deg skremme av.Denne mannen er gull verdt!

tror ikke din partner i dag er helt ærlig om alt han bedriver på sine jobbreiser.men den tanken har du jo selv i bakhodet også.

en øl i baren for og slappe av før sengetid lixom..

AnonymBruker
Skrevet

Til Anonymous poster hash: d2291...8f7

Kan du kjenne om han liker meg? Han jeg liker så godt...

AnonymBruker
Skrevet

tror han er en person som støtter deg i en tung tid og du kommer til og se verdien i han etter hvert.

Du trenger en klippe og det er denne mannen.han er bare godheten selv,en du kan stole på 100 %.han er der alltid for deg.til alle døgnets tider.

at han ikke er så kjekk skal du ikke la deg skremme av.Denne mannen er gull verdt!

tror ikke din partner i dag er helt ærlig om alt han bedriver på sine jobbreiser.men den tanken har du jo selv i bakhodet også.

en øl i baren for og slappe av før sengetid lixom..

jeg trengte faktisk dette.. takk :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg trengte faktisk dette.. takk :)

Du klarer deg fint selv om du får deg en knekk du føler du kunne vært uten.

Klem

AnonymBruker
Skrevet

Du klarer deg fint selv om du får deg en knekk du føler du kunne vært uten.

Klem

Hei, kunne du se på den andre tråden også om du orker? Takk.

Anonymous poster hash: 8fa77...1a9

Skrevet

Tips : ikke stol på en som skriver "lixom".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...