Gå til innhold

Ei bra rumpe veier opp for det meste !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at det er mange kvinner som uroer seg for utseende og og størrelsen på puppene sine....til dem vil jeg si, og jeg er sikker på at jeg snakker for majoriteten av mannfolkene når jeg sier, at ei flott rumpe er mye viktigere.... og det beste med alt er at 99 % kan gjøre noe med det ved å trene og spise riktig... puppene kan man ikke gjøre så mye med hvis du ser bort fra operasjon... Så jenter , hvis dere vil se bedre ut, begynn med knebøy, og du vil øke aksjeverdien din betraktelig :-)

Anonymous poster hash: 103b8...45a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wee, bra for meg! Jeg har små pupper, og er ganske så petit, men stor sprettrumpe!

Anonymous poster hash: c15e2...1e8
Skrevet

For min del kunne jeg ikke brydd meg mindre om bryst, men setter virkelig pris på ei flott rumpe

Anonymous poster hash: 9fcca...0ee

Skrevet

Strålende, da kan vi slutte å ha komplekser for puppene, og begynne å få det for rumpa i stedet...

Anonymous poster hash: 48347...9f5
  • Liker 7
Skrevet

Ønsker komplekser for rumpa velkommen, hvis det kan få flere jenter til å bry seg om hvordan den ser ut !!! :-) Heller ei jente med små bryster og ei sexy rumpe , enn ei med store bryst og ingen rumpe !!!!!

Skrevet

Strålende, da kan vi slutte å ha komplekser for puppene, og begynne å få det for rumpa i stedet...

Anonymous poster hash: 48347...9f5

Ja, ikke sant? Hadde skjønnhetsidealet vært ca 15 kilo over normalvekt ville vi hatt en drøss med slanke kvinner som lagde furore i mediene på grunn av det håpløse og vanskelige skjønnhetspresset. Kvinner kan ingen gjøre til lags...

Anonymous poster hash: 8e560...2b2

Skrevet

Ønsker komplekser for rumpa velkommen, hvis det kan få flere jenter til å bry seg om hvordan den ser ut !!! :-) Heller ei jente med små bryster og ei sexy rumpe , enn ei med store bryst og ingen rumpe !!!!!

Mange som ikke har gener til å bygge en stor rumpe da. Så hva skal de gjøre?

Anonymous poster hash: c42e2...fc6

• Liker 1
Skrevet

Mange som ikke har gener til å bygge en stor rumpe da. Så hva skal de gjøre?

Anonymous poster hash: c42e2...fc6

de skal være stolte av den rumpa di har :)

menn har forskjellig smak di også.

noen liker store, noen liker små :laugh:

Anonymous poster hash: ceba8...4e0

Skrevet

Det beste er vel å lære å akseptere seg selv med det utgangspunktet man har, uansett hvordan kroppen ser ut, istedenfor å høre på tilfeldige menns rumpe- og puppemeninger.

Anonymous poster hash: bfd28...0b4
  • Liker 1
Skrevet

Ser at det er mange kvinner som uroer seg for utseende og og størrelsen på puppene sine....til dem vil jeg si, og jeg er sikker på at jeg snakker for majoriteten av mannfolkene når jeg sier, at ei flott rumpe er mye viktigere.... og det beste med alt er at 99 % kan gjøre noe med det ved å trene og spise riktig... puppene kan man ikke gjøre så mye med hvis du ser bort fra operasjon... Så jenter , hvis dere vil se bedre ut, begynn med knebøy, og du vil øke aksjeverdien din betraktelig :-)

Anonymous poster hash: 103b8...45a

Din omgangskrets er ikke generaliserbar til hele den mannlige befolkningen ;).

Noen liker rumper, noen bryster, andre klarer ikke velge og må si ja takk begge deler.

Anonymous poster hash: 7fb62...8c1

Skrevet

Og jeg ønsker komplekser for peniser velkommen, hvis det kan få menn til å bry seg litt om hvordan penisen deres ser ut!

;)

Anonymous poster hash: 7fb62...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...