Gå til innhold

ta brasiliansk voksing selv?


kakaobønna

Anbefalte innlegg

noen som har tips om vokstype og "framgangsmåte" til å ta brasiliansk voksing selv? er totalt desp. er så lei håra der nede og er så redd for å kutte meg når jeg barberer. er også helt ubrukelig på barbering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er vanskelig og gjøre det selv, man stramme jo huden litt man river av voksen. Og en kommer vel ikke så godt til hele veien.



Anonymous poster hash: 5b0cf...1d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der onsker jeg deg lykke til :fnise:

Er ikke så myk dessverre, og ville hatt vanskeligheter med å spenne huden skikkelig selv. Bikinilinje kan du greit vokse selv, men for brasiliansk ville jeg dratt til en salong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der onsker jeg deg lykke til :fnise:

Er ikke så myk dessverre, og ville hatt vanskeligheter med å spenne huden skikkelig selv. Bikinilinje kan du greit vokse selv, men for brasiliansk ville jeg dratt til en salong.

jo takk :P

er ingen salong i hele fylket mitt så vidt jeg vet og dør etter å bli kvitt håra...

Endret av kakaobønna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk :P

er ingen salong i hele fylket mitt så vidt jeg vet og dør etter å bli kvitt håra...

Oi, bor du veldig lokalt? De fleste skjonnhetssalonger og klinikker har begynt med det.

Jeg fikser ikke voksing selv uansett, men spesielt med brasiliansk kan det bli veldig ukomfortabelt. Voksbiter og slikt kan sitte igjen, du kan faa saar og omfintlig hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanskelig og gjøre det selv, man stramme jo huden litt man river av voksen. Og en kommer vel ikke så godt til hele veien.

Anonymous poster hash: 5b0cf...1d5

Enig.

Jeg prøvde selv en gang, klarte å få en svær rift mellom kjønnsleppene. Ikke så deilig nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, bor du veldig lokalt? De fleste skjonnhetssalonger og klinikker har begynt med det.

Jeg fikser ikke voksing selv uansett, men spesielt med brasiliansk kan det bli veldig ukomfortabelt. Voksbiter og slikt kan sitte igjen, du kan faa saar og omfintlig hud.

ja!! :P

uansett er jeg ikke spessielt lysten på at andre skal "rote rundt" der nede (når det gjeld hårfjerning :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Jeg prøvde selv en gang, klarte å få en svær rift mellom kjønnsleppene. Ikke så deilig nei.

auu :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor anbefaler jeg ingen å prøve selv :)

jeg vil ikke at noen andre skal gjøre det... men vil så gjærne få gjort det :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...