Gå til innhold

Flate/ingen pupper vs silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden den andre tråden handler om hengepupper vs silikon, og ammepupper vs silikon, så tenkte jeg spørre hva dere synes om ingen pupper vs silikon.

Dersom jenta ikke har bryster overhodet, eller til nøds pupper som ikke fyller en a-cup engang. Er det da bedre med silikon? Dersom man tar en "naturlig" størrelse og ikke overdriver. Kun for å bedre sin egen selvfølelse og føle seg vel i egen kropp.

Anonymous poster hash: 8e818...4c9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturlig uansett.

Anonymous poster hash: f2523...244
  • Liker 2
Skrevet

Ironisk nok blir kosmetiske operasjoner bedre på de som ikke trenger det like mye. Dvs. pene lepper som fylles opp litt kan få et Scarlett Johansson-resultat, ikke-eksisterende lepper blir mindre pene med påfyll.

Samme gjelder pupper. Men dersom operasjonen er godt gjort, implantatene er passelige og myke, kan det gi et veldig flott resultat. Forstår godt at noen kvinner som nesten ikke har former i voksen alder får bedre selvfølelse med litt pupper (uavhengig av om de burde føle det slik).

En myk B eller C cup kan løfte attraktiviteten mye.

Anonymous poster hash: 71cbe...b4d
  • Liker 3
Skrevet

Naturlig uansett.

Hvorfor det? Er det virkelig deilig å ta på ei dame som har mindre bryster enn deg?

Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg tror alt som kan sies om temaet er sagt i den andre tråden.

Gjest Lincoln
Skrevet

Hvorfor det? Er det virkelig deilig å ta på ei dame som har mindre bryster enn deg? Anonymous poster hash: 8e818...4c9

Det der er neppe en mannlig bruker...

• Liker 1
Skrevet

Det der er neppe en mannlig bruker...

Hvorfor skulle det ikke være det? Er flere menn her på kg som har uttalt at de foretrekker flatt bryst over silikon. Enten du liker det eller ikke.

Anonymous poster hash: a96ed...077

• Liker 3
Gjest Lincoln
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være det? Er flere menn her på kg som har uttalt at de foretrekker flatt bryst over silikon. Enten du liker det eller ikke. Anonymous poster hash: a96ed...077

Jeg har aldri i mitt liv truffet noen mann som er så kategoriske og fordømmende. Så jeg har faktisk mine tvil om det sitter mannlige brukere bak alle disse AB'ene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri i mitt liv truffet noen mann som er så kategoriske og fordømmende. Så jeg har faktisk mine tvil om det sitter mannlige brukere bak alle disse AB'ene.

Det var ikke anonyme brukere

Gjest avocadoen
Skrevet

Ironisk nok blir kosmetiske operasjoner bedre på de som ikke trenger det like mye. Dvs. pene lepper som fylles opp litt kan få et Scarlett Johansson-resultat, ikke-eksisterende lepper blir mindre pene med påfyll.

Samme gjelder pupper. Men dersom operasjonen er godt gjort, implantatene er passelige og myke, kan det gi et veldig flott resultat. Forstår godt at noen kvinner som nesten ikke har former i voksen alder får bedre selvfølelse med litt pupper (uavhengig av om de burde føle det slik).

En myk B eller C cup kan løfte attraktiviteten mye.

Det er sant, men jeg synes at det absolutt uansett er penest med naturlige pupper.

Og så blir det kanskje litt rart å si B eller C cup, for en B eller C cup er ikke en cup, men mange. Selv har jeg 65E, mens en venninne av meg har 80D og har mye større pupper enn det jeg har.

• Liker 2
Skrevet

Det er sant, men jeg synes at det absolutt uansett er penest med naturlige pupper.

Og så blir det kanskje litt rart å si B eller C cup, for en B eller C cup er ikke en cup, men mange. Selv har jeg 65E, mens en venninne av meg har 80D og har mye større pupper enn det jeg har.

Selvsagt, jeg har også sett D cups som ikke er "store pupper", men helt middels. Mente det heller som et bilde på en "moderat str" som de fleste kunne kjenne igjen ;)

Gjest avocadoen
Skrevet

Hvorfor det? Er det virkelig deilig å ta på ei dame som har mindre bryster enn deg?

Jeg tror nok mange menn ikke liker silikon fordi at det er rett og slett ikke en del av kvinnens kropp selv om de er operert inn. Er også en del kvinner med silikon som ikke føler de er en del av kroppen. Silikon kjennes også hardere enn naturlige pupper, selv om det ikke verken er mye silikon eller at puppene har vært små fra før. Har en venninne med silikon, så jeg har kjent :P

• Liker 1
Skrevet

Hvor tiltrekkende synes du at en tupé er?

• Liker 2
Skrevet

Hvor tiltrekkende synes du at en tupé er?

For det har HVA med dette å gjore?

Tupe er uekte. Silikon er uekte. Derfor tupe = silikon?

Skrevet

Jeg tror nok mange menn ikke liker silikon fordi at det er rett og slett ikke en del av kvinnens kropp selv om de er operert inn. Er også en del kvinner med silikon som ikke føler de er en del av kroppen. Silikon kjennes også hardere enn naturlige pupper, selv om det ikke verken er mye silikon eller at puppene har vært små fra før. Har en venninne med silikon, så jeg har kjent :P

Så fordi du har kjent på en silikonpupp så vet du hvordan alle er? Mine er ikke harde, ei heller flere av mine venninners. Har bare ei venninne som har fått harde pupper og hun får ny operasjon fordi det er kapsling som gjør dem harde.

Gjest avocadoen
Skrevet

Så fordi du har kjent på en silikonpupp så vet du hvordan alle er? Mine er ikke harde, ei heller flere av mine venninners. Har bare ei venninne som har fått harde pupper og hun får ny operasjon fordi det er kapsling som gjør dem harde.

Jeg skreiv ikke harde, men "hardere", for selvsagt er silikon hardere enn naturlige pupper. Silikonen kan aldri bli like myk som naturlige pupper. Min venninne har ikke kapsling, men selvsagt er de hardere enn mine pupper.

• Liker 1
Skrevet

Helt klart flat brystet..... se på Johaug f.eks.... drit pen !! Ingen problem med små brøst.... Mye viktigere med ei rund rumpe !!!!!!

Skrevet

Helt klart flat brystet..... se på Johaug f.eks.... drit pen !! Ingen problem med små brøst.... Mye viktigere med ei rund rumpe !!!!!!

Enig. Rund, digg rumpe teller så uendelig mye mer enn bryster.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...