camie Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 Faen også!! Jeg er så sinna nå at jeg tror jeg sprekker! Føler at alt går i mot meg, og det synes jeg på ingen måte om, nå som det kun er 1 måned til bryllupet. :evil: Prata med floristen i dag (hun jobbet som det før, men jobber nå med noe annet, men tar oppdrag på si´) og hun kunne jo fortelle meg det at hun ikke kunne lage bukettene våre fordi bla bla og en hel masse teit pjatt. Vi som hadde møte for kun kort tid siden hvor vi ble enige om hvordan bukettene og corsagene skulle lages, åsså trekker hun seg nå en måned før!!! Jeg føler faktsik at jeg kunne drept akkurat nå!! Jeg ble rimelig paff når hun sa det, så jeg klarte ikke si stort, men nå i etterkant når jeg har fått "fordøyd" det hun sa, så føler jeg at jeg virkelig har en høne å plukke med henne! Måtte bare få utløp for min frustrasjon, håper at "klumpen" i magen forsvinner i løpet av kvelden..... *sur og lei meg*
Lullu Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 :o Blir sjokkert over hvordan folk ikke klarer å opprettholde avtaler. Og til bryllup da!! :evil: Du bør fortelle henne det du mener - det er ditt bryllup og du gifter deg EN GANG I LIVET! Hva med å finne en annen florist? Godt mulig det lar seg ordne, selv om det er såpass kort tid igjen? Lykke til!!!
Cajsa Skrevet 27. mai 2004 #3 Skrevet 27. mai 2004 :o Hvordan er det mulig å være så håpløs?? Hadde dere ikke en avtale da? Hun kan vel ikke bare trekke seg sånn uten videre? Jeg er sint sammen med deg! :-x Du må jo snakke med henne, og høre hva som har skjedd med avtalen deres! Håper det ordner seg!
camie Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2004 Hva med å finne en annen florist? Godt mulig det lar seg ordne' date=' selv om det er såpass kort tid igjen?[/quote'] Blir jo nødt til å finne en annen florist...men det spørs jo om det er tidsnok..... *angst*
Gjest agurk Skrevet 27. mai 2004 #5 Skrevet 27. mai 2004 Du, jeg glemte av hele brudebuketten jeg. Kom heseblesende fire dager før bryllupet, råfortvila, og lurte på om de kunne lage bukett til meg. Dama så litt tvilsom ut først, men etter en liten prat så ordnet et seg! Så da ordner det seg helst sikkert for deg og som har en mnd igjen!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #6 Skrevet 27. mai 2004 Uff så mye vanskeligheter dere skal ha den siste tiden da. :-( Bra det ordnet seg med bilen ihvertfall. Fort deg til andre blomsterbutikker i morgen, så får vi her på KG krysse fingre for at det ordner seg. Tror det er bedre å bruke tid på å løse problemet enn å krangle med hun som trakk seg i siste liten. Brudebuketten (og alle andre ting til bryllupet) skal det jo være positive følelser knyttet til, så det er ikke hyggelig om du nå må "krangle" deg til en bukett fra hun som brøt avtalen.
Martha Stewart Skrevet 27. mai 2004 #7 Skrevet 27. mai 2004 Uff, ser at du har vært uheldig med både bil og blomster... :-( Håper det ordner seg da! Vet ikke hvor du bor, men du får vel bare kaste deg over tlf og ringe rundt for å finne en florist med kapasitet på kort varsel. Det må vel være noen som kan hjelpe en jomfru i nød... Skjønner godt at du blir stresset ihvertfall - det er jo alle bruders skrekk å miste viktige avtaler i siste liten... :o Det er vel derfor vi begynner å planlegge så lenge i forveien også. Men hva hjelper det, når enkelte nøkkelpersoner ikke er til å stole på! :-x
Murf Skrevet 27. mai 2004 #8 Skrevet 27. mai 2004 flere her inne har jo fått råd om at det holder å være ute 1 mnd før. Så det ordner seg sikkert :trøste: m
Gjest Poirot Skrevet 27. mai 2004 #9 Skrevet 27. mai 2004 Har dere avtalt noe som helst skriftlig? Uansett er muntlig avtale like bindende som skriftlig. Medfører dette ekstra omkostninger for deg bør du be henne betale det. HUN bør selv vite hva hun har tid til og ikke. Makan!
Pip Skrevet 27. mai 2004 #12 Skrevet 27. mai 2004 VELDIG dårleg gjort. Men 1 mnd. før held i massevis når det gjeld å bestille bukett, så du finn heilt sikkert nokon andre som kan gjere det!
Lissemor Skrevet 28. mai 2004 #13 Skrevet 28. mai 2004 Hadde også blitt sint og skuffa,men tipper du har nok tid!
Gjest Lompa Skrevet 28. mai 2004 #14 Skrevet 28. mai 2004 Kusina mi skla lage buketten min og de andre blomsterdekorasjonene. Hvis du ikke får ordnet med en annen florist, kan du sende meg en pm, så kan du jo ta en prat med kusina mi og se om dere kan bli enige om noe? Jeg vil nemlig ha iris i buketten og det er de fleste florister svært skeptiske til. Den er for dominerende sier de, men hun har laget en enkel variant allerede,bare så jeg skulle få se at vi var samstemte om buketten, som jeg var storfornøyd med.
Lisemor Skrevet 28. mai 2004 #15 Skrevet 28. mai 2004 Du har god tid om det ikke er før om en måned du skal gifte deg. Finnes mange dyktige blomsterdekoratører i dette landet her. :-) Lykke til.
Augustbrud02 Skrevet 28. mai 2004 #16 Skrevet 28. mai 2004 Du har god tid om det ikke er før om en måned du skal gifte deg. Finnes mange dyktige blomsterdekoratører i dette landet her. :-) Lykke til. Mange butikker trenger ikke bestillingen før 14 dager før bryllupet, så du finner garantert noen!
9na Skrevet 28. mai 2004 #17 Skrevet 28. mai 2004 Lykke til! Som flere her skriver, det ordner seg sikkert! Men å trekke seg fra en avtale på den måten.... :evil:
nessi Skrevet 28. mai 2004 #18 Skrevet 28. mai 2004 Huff.... føler med deg. Tror jeg hadde fått hetta hvis noe sånnt skjedde meg en måned før bryllupet. Heldigvis har jeg ei venninne som skal lage buketten min. Håper alt ordner seg for deg.
Gjest Pjusk Skrevet 28. mai 2004 #19 Skrevet 28. mai 2004 Men er ikke en måned mer enn god nok tid til å få fikset dette da....? Skjønner at det er frustrerende og irriterende, men det er da ingen krise???
rmtm Skrevet 28. mai 2004 #20 Skrevet 28. mai 2004 Føler med deg Camie... Lykke til! Det ordner seg nok! Kjente på akkurat de samme følelsene kirketjeneren plutselig ringte meg i forrige uke og sa at hun/de dessverre ikke hadde tid til å låse opp kirken for oss, slik at vi kunne ha en gjennomkjøring i kirken dagen før vielsen. Dette var også noe jeg hadde avtalt med de flere måneder før vielsen, og så kommer de når det er under 3 uker igjen og sier at de plutselig ikke kan... Siden både brudeparet, forlovere og prest er tilreisende, har vi heller ingen mulighet til å ordne dette lørdagen før som hun så kjekt foreslo... Hvilke friheter folk tar seg... makan altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå