Gå til innhold

Vil bli dummere enn Barbie


Honey Dew

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deilig da, å være så dum, da slipper man jo å irritere seg over andres dumhet blant annet, videre slipper man alle de store spørsmålene i livet.

Høres herlig ut ;)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig da, å være så dum, da slipper man jo å irritere seg over andres dumhet blant annet ;)

Skjønner at du sier det med et glimt i øyet, men det er jo sant også. Det må være fantastisk å gå rundt og være så fullstendig blottet for intelligens at du er glad og lykkelig med de simpleste og mest idiotiske ting.

Anonymous poster hash: 3250b...823

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du sier det med et glimt i øyet, men det er jo sant også. Det må være fantastisk å gå rundt og være så fullstendig blottet for intelligens at du er glad og lykkelig med de simpleste og mest idiotiske ting.

Anonymous poster hash: 3250b...823

Må si meg enig - men så er det selvsagt en del refleksjoner jeg ville savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig - men så er det selvsagt en del refleksjoner jeg ville savnet.

Ja, jeg hadde neppe gledet meg all verden over å føle at hjernen var på nedadgående og at jeg ikke klarte å tenke som før, selv om det kanskje også medførte noe færre bekymringer. Men er du først enkel nok føler du jo gjerne ikke dette savnet, for du har jo da ikke opplevd noe annet. Sannsynligvis en behagelig tilværelse, uten at man helt innser hvor behagelig den er.

Anonymous poster hash: 3250b...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden slutter aldri sjokkere, men uten hjerne så blir hun meget pleietrengende, og da må hun ha assistent på heltid hjemme hos seg. Trodde ikke Barbie var så brysfager da men. Snakker meg om hjerneskadet ja!

Verste av alt så vil det nok finnes menn som drømmer om denne dama her....og vil ha henne som tømmestasjon.



Anonymous poster hash: c93ab...ac4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste av alt så vil det nok finnes menn som drømmer om denne dama her....og vil ha henne som tømmestasjon.

Anonymous poster hash: c93ab...ac4

Det finnes jo menn som kjøper seg dukker. I størrelsen "naturlig" plastikk. Uten hjerne og med tre "tømmehull". Hvorfor? Fordi de vil ha ei de kan gjøre hva de vil med og som ikke sier noe imot... Dette er menn som aldri vil bli sammen med en ordentlig kvinne. Hvem vil ha noen som kan tenke selv liksom? :P

Anonymous poster hash: 59f9c...c03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må nå ha verge hun da? Til å ta seg av henne, hennes økonomi, boforhold osv.



Anonymous poster hash: e05b2...617
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å la være å tenke at dersom hun faktisk ble dummere så var jo det første hun burde gjøre være å slutte å kjøre bil.



Anonymous poster hash: a79f2...015
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo menn som kjøper seg dukker. I størrelsen "naturlig" plastikk. Uten hjerne og med tre "tømmehull". Hvorfor? Fordi de vil ha ei de kan gjøre hva de vil med og som ikke sier noe imot... Dette er menn som aldri vil bli sammen med en ordentlig kvinne. Hvem vil ha noen som kan tenke selv liksom? :P

Anonymous poster hash: 59f9c...c03

Hun sa det selv, at hun levde av at menn betalte for seg over internettet.....just like a pro.....

Anonymous poster hash: c93ab...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser da ut til å være godt på vei mot målet...

Jeg tror hun har nådd det allerede.

Edit: Selv ikke Barbie er så dum at hun vil bli dummere enn seg selv.

Endret av Pawn Hearts
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...