Gå til innhold

Fyllesjuk,angst,sliten og alt med seg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er veldig sliten,men klarer ikke å sove,eller finne helt roen. Så da sitter jeg her da.. Tven står på,men følger ikke så mye med.. Skulle gjerne pratet med noen,men alle sover jo..

Angsten kommer snikende,men heller ikke den setter seg skikkelig.. Uroen bare ligger i kroppen,så får ikke roet meg ned nok til at jeg sovner :(

Noen der ute i natten som er våken?



Anonymous poster hash: cda8b...087
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så greit å høre at man ikke er alene :P

Selv om jeg såklart ikke unner dere å ha det sånn da.. Slitsomt kan man vel si det er .. :S



Anonymous poster hash: cda8b...087
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :( har angst fra før så er en tosk som drikker selv om jeg drikker mye sjeldnere enn før. Er trangt i halsen og vanskelig å puste :P hjelper ikke at man er trøtt heller, når man tenker seg ihjel!! Har du ubegrunnet angst grunnet alkohol, TS? Isåfall kan du glede deg til i morgen så føler du deg så mye bedre :)

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :( har angst fra før så er en tosk som drikker selv om jeg drikker mye sjeldnere enn før. Er trangt i halsen og vanskelig å puste :P hjelper ikke at man er trøtt heller, når man tenker seg ihjel!! Har du ubegrunnet angst grunnet alkohol, TS? Isåfall kan du glede deg til i morgen så føler du deg så mye bedre :)

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Jeg sliter med angst,men tydelig ikke nok,da jeg er fullstendig klar over hva som skjer om jeg drikker.. Men det gjør jeg allikevel,gang på gang.. Dum!

Vet jeg uansett vil føle meg litt bedre imorgen,for det slipper i alle fall litt når man ikke er fyllesyk noe mere..

Jeg skaper scenarioer i hodet mitt som er helt på tryne.. Tror det ene øyeblikket at jeg dør,også driver jeg å kjenner på alt som foregår med kroppen min. Slit!

Anonymous poster hash: cda8b...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter med angst,men tydelig ikke nok,da jeg er fullstendig klar over hva som skjer om jeg drikker.. Men det gjør jeg allikevel,gang på gang.. Dum!

Vet jeg uansett vil føle meg litt bedre imorgen,for det slipper i alle fall litt når man ikke er fyllesyk noe mere..

Jeg skaper scenarioer i hodet mitt som er helt på tryne.. Tror det ene øyeblikket at jeg dør,også driver jeg å kjenner på alt som foregår med kroppen min. Slit!

Anonymous poster hash: cda8b...087

Samme her, tør ikke sovne for føler jeg skal slutte å puste eller at det er noe farlig som foregår i kroppen. Har heldigvis ikke mulighet til å dra ut på en stund.

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, tør ikke sovne for føler jeg skal slutte å puste eller at det er noe farlig som foregår i kroppen. Har heldigvis ikke mulighet til å dra ut på en stund.

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Tunge greier det her :/

Sliter du generelt med angst eller?

Anonymous poster hash: cda8b...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunge greier det her :/

Sliter du generelt med angst eller?

Anonymous poster hash: cda8b...087

Ja, er det. Skal du tidlig opp i morgen og eller har du mulighet for å sove ut? Det hjelper betraktelig! Ja har det. Går greit i perioder, men kroppslige symptomer og særlig alkohol slår ut i full helse/dødsangst for min del. Før da jeg "bare" hadde sosialangst fikk jeg ikke dødsangst av alkohol, men generell angst. Hva slags type angst har du?

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det. Skal du tidlig opp i morgen og eller har du mulighet for å sove ut? Det hjelper betraktelig! Ja har det. Går greit i perioder, men kroppslige symptomer og særlig alkohol slår ut i full helse/dødsangst for min del. Før da jeg "bare" hadde sosialangst fikk jeg ikke dødsangst av alkohol, men generell angst. Hva slags type angst har du?

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Må ingenting imorgen,så kan ligge så lenge jeg vil. Heldigvis.

Jeg har generell angst,men vekt på dødsangst og sosial angst. Så har litt av hvert gitt..Lucky me,not.

Søvn er det beste hjelpemiddelet,det er ingen tvil om.

Tanken som roer meg litt er at jeg vet en venninne våkner om to timer,så da kan jeg ringe henne å prate om jeg må det.. Hun er flink til å roe meg ned når jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det. Skal du tidlig opp i morgen og eller har du mulighet for å sove ut? Det hjelper betraktelig! Ja har det. Går greit i perioder, men kroppslige symptomer og særlig alkohol slår ut i full helse/dødsangst for min del. Før da jeg "bare" hadde sosialangst fikk jeg ikke dødsangst av alkohol, men generell angst. Hva slags type angst har du?

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Hva bruker du å gjøre når det står på som verst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker du å gjøre når det står på som verst?

Så fint du har venninnen din, å prate med noen som kjenner til situasjonen og har evne til å roe ned er nesten eneste medisin :) Jeg må spør, hvordan dødsangst får du, generelt om døden eller akutt død?

Er angsten for akutt død ekstrem drar jeg til lege, men prøver hardt å unngå det, så ligger heller i redsel. Jeg er heldig som har en veldig tålmodig kjæreste (stakkars), så har han som "sikkerhetsnett" om noe skal skje med meg. Nå drar han riktignok snart på jobb, så vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg om jeg er våken når han drar, er vel den panikken som holder meg våken nå :P (Har fri i morgen jeg også)

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også sende deg noen gode tanker, blir så mye bedre i morgen :)

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint du har venninnen din, å prate med noen som kjenner til situasjonen og har evne til å roe ned er nesten eneste medisin :) Jeg må spør, hvordan dødsangst får du, generelt om døden eller akutt død?

Er angsten for akutt død ekstrem drar jeg til lege, men prøver hardt å unngå det, så ligger heller i redsel. Jeg er heldig som har en veldig tålmodig kjæreste (stakkars), så har han som "sikkerhetsnett" om noe skal skje med meg. Nå drar han riktignok snart på jobb, så vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg om jeg er våken når han drar, er vel den panikken som holder meg våken nå :P (Har fri i morgen jeg også)

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Greit å ha noen irundt seg som forstår litt av situasjonen jeg. Så du er heldig som har en tålmodig kjæreste sammen med deg! :)

Tror nok det ligger mye generelt i angsten om døden,men tenker jo også på at jeg bare vil falle om å dø.. Er så redd for å kveles på ett vis. Ikke få pustet som jeg vil.

Hvorfor har du angst i natt da tror du? Er det fordi du har drukket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også sende deg noen gode tanker, blir så mye bedre i morgen :)

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Ja det håper jeg virkelig. Blir mektig lei :S

Gode tanker trenger jeg,så takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha noen irundt seg som forstår litt av situasjonen jeg. Så du er heldig som har en tålmodig kjæreste sammen med deg! :)

Tror nok det ligger mye generelt i angsten om døden,men tenker jo også på at jeg bare vil falle om å dø.. Er så redd for å kveles på ett vis. Ikke få pustet som jeg vil.

Hvorfor har du angst i natt da tror du? Er det fordi du har drukket?

Akkurat det hos meg og, kveles på en eller annen fysisk måte av egen kropp i form av sykdommer jeg kanskje ikke vet at jeg har. Blir jo helt sammensnørt i halsen av den tanken som igjen baller det på seg. Er ekstra ille siden jeg har diffuse smerter i kroppen, og fylleangsten har gjort meg sikker på at jeg har noe som skal kvele meg hvert øyeblikk (høres helt nutcase ut men:P) "bare" angst og alkohol hos deg og?

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat det hos meg og, kveles på en eller annen fysisk måte av egen kropp i form av sykdommer jeg kanskje ikke vet at jeg har. Blir jo helt sammensnørt i halsen av den tanken som igjen baller det på seg. Er ekstra ille siden jeg har diffuse smerter i kroppen, og fylleangsten har gjort meg sikker på at jeg har noe som skal kvele meg hvert øyeblikk (høres helt nutcase ut men:P) "bare" angst og alkohol hos deg og?

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Ja det kan se litt rart ut når man skriver disse følelsene ned,eller sier de høyt,men jeg forstår de veldig godt!

Jeg har diagnose Bipolar 2 også,men er angsten som er mest krevende og slitsom. Det er den som ødelegger dagene mine mest,det er det ingen tvil om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,det går virkelig dårlig her. Har faktisk to valium liggende,men er for redd til å ta de.. Har aldri prøvd slikt tidligere,og da er redselen for stor.

Noen som har brukt slike midler for å få til å slappe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan se litt rart ut når man skriver disse følelsene ned,eller sier de høyt,men jeg forstår de veldig godt!

Jeg har diagnose Bipolar 2 også,men er angsten som er mest krevende og slitsom. Det er den som ødelegger dagene mine mest,det er det ingen tvil om..

Det tror jeg på. Har en venninne som er bipolar men ikke har angst, og hun klarer seg langt bedre enn meg og andre som ikke har annet enn angst. Så du som har begge deler må ha det veldig tøft, samtidig som du må være en veldig tøff jente :) . Går du på medisiner for angsten?

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg på. Har en venninne som er bipolar men ikke har angst, og hun klarer seg langt bedre enn meg og andre som ikke har annet enn angst. Så du som har begge deler må ha det veldig tøft, samtidig som du må være en veldig tøff jente :) . Går du på medisiner for angsten?

Anonymous poster hash: 5f34a...d09

Tror det er ofte litt slik at angsten dominerer. Jo takk for det :) Føler meg ikke så veldig tøff akkurat nå,men må vel klare å stå av denne runde også.

Jeg går på Venlafaxin,men kun på 75mg,prøver å slutte men det tar litt tid. På det meste tok jeg 225mg og en annen medisin samtidlig.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...