AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Hermetegn på sengen, da det ofte er der det ender... Vi har vært sammen i 6 mnd, og det har stagnert litt. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg er vel ikke så flink til å være den som tar kontrollen elller iniativet når vi starter. Jeg har forsåvidt høyere lyst enn han akkurat nå, tror det er for at han kjeder seg. Blir bare med 3 stillinger, og de kommer som regel i samme rekkefølge (haha). Må bare bite i det sure eple, og innse at jeg nok er den som må være "styreren" akkurat nå. Noen som har noen artige innslag til hvordan man kan starte på en sexy måte? Eller hvordan eller hva man kan gjøre når sexen har staret? Når jeg har forsøkt å skifte stilling har det blitt litt klumsete, og ææh. Jeg er ikke så veldig tøff på dette området dessverre. Kan nevnes at han er 28, og ikke vært i noe langvarig forhold siden han var 18-19. Får dog inntrykk av at han var litt mer eksperimentell da.. Uansett. Setter stor pris på litt innslag til hva jeg kan gjøre! Anonymous poster hash: 159a6...776
avvk Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Hei, kjære deg! Her er det egentlig bare å slippe seg løs, vær deg selv, og vær selvsikker. Jeg har en favoritt til å starte med, som er som følgende: Dersom vi begge to allerede er kåte, men jeg vil gjøre han enda mere kåt, så er jeg rask med å røske av han klærne, kysse han mye på nakke og mage, gjerne tease flere ganger med å kysse langt ned på hoftebeinene mot kanten på bokseren, og stryke på innsiden av lårene, samt kysse der også. Under selve akten er jeg litt avhengig av å starte med misjonæren fordi jeg er litt trang, etterhvert bytte over til andre posisjoner. Var veldig populært hos kjæresten at han satt i sengen eller på sofaen mens jeg ridde han. Da kan du også styre mye mer enn han, plassere hans hender der du vil ha de, og kysse han på nakken, eller slikking/bititng av øreflipp. Prøv å varier mye under sexakten, så finner dere frem til noe dere begge liker. Om det sårer doggy, misjonær, saks, at du er på topp eller alt annet! Opplevde at min tidligere kjæreste også likte at jeg, tok helt over og hadde kontrollen. Røske litt i håret, holde igjen hendene hass ned mot sengen når jeg er på topp, osv osv.. lykke til da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå