AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Del Skrevet 23. februar 2014 I over en uke har jeg kjent at noe har gnagd nedentil. I dag sjekket jeg, og fant en stor (ertestor) kul på den ytre kjønnsleppen. Ble selvfølgelig litt redd. Har ikke barbert meg på en evighet, og det er over et år siden jeg og kjæresten gjorde det slutt. Etter å ha tenkt ferdig de verste tankene sjekket jeg en gang til. Klemte litt, og da poppet det ut gul kviselignende marterie (ikke veldig mye). Ah - en kvise? Hvorfor får man det der nede? Så nå har jeg en stor byllignende greie der need, som gjør skikkelig vondt og gnager. Angrer skikkelig på at jeg klemte den. Kan det være andre årsaker enn kviser som lager slike kviselignende byller? Anonymous poster hash: 05a46...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Del Skrevet 23. februar 2014 Har og hatt det, men ikke så stor, det var vondt men den forsvant. Man kan ha kviser over alt hvor det er hud. Anonymous poster hash: 234f9...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Del Skrevet 23. februar 2014 Det kan være lurt å rense med Pyrisept e.l. Det er vel en tett talgkjertel eller kvise. I verste fall bartholitt (eller hva det heter). Om det ikke går over, er det nok lurt med en legekonsultasjon.Anonymous poster hash: a5fc5...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Del Skrevet 23. februar 2014 Dette er helt normalt Anonymous poster hash: 5300f...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Del Skrevet 23. februar 2014 Dette er helt normalt Anonymous poster hash: 5300f...438 Er det normalt å ha en ertestor byll på den ene kjønnsleppen?Anonymous poster hash: a5fc5...15a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Del Skrevet 23. februar 2014 Er det normalt å ha en ertestor byll på den ene kjønnsleppen?Anonymous poster hash: a5fc5...15a Ja. Som nevnt tidligere her kan talkjertler oppsstå overalt på kroppen der det er hud. Ingenting å bli hysterisk for. Anonymous poster hash: 5300f...438 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 23. februar 2014 #7 Del Skrevet 23. februar 2014 Fettklump/talg? Er normalt, får det ofte i øreflippene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Del Skrevet 23. februar 2014 Er det normalt å ha en ertestor byll på den ene kjønnsleppen?Anonymous poster hash: a5fc5...15a Helt normalt ja! At man ikke hører så mye om det er kanskje ikke så rart, ikke akkurat et "hverdags-tema" rundt lunsj-bordet, men ikke unormalt av den grunn, hatt det noen ganger selv. Anonymous poster hash: 92eaf...040 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Del Skrevet 23. februar 2014 Noe lignende er skrevet i denne tråden her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=803146 Bartholinitt var det der.Anonymous poster hash: 356fb...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Del Skrevet 23. februar 2014 Har hatt en kul akkurat i overgangen mellom låret og høna i flere uker nå, den har blitt mindre også ble den større igjen. Gjør bare vondt om jeg klemmer hardt på den. I dag var den blitt større kjente jeg når jeg dusjet, så sprakk den. Ser nå ut som en kjempekvise. Det er ganske normalt, men er ikke så mange som uoppfordret snakker om det Anonymous poster hash: 38099...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå