AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Har seg slik at jeg av og til masturberer med pute da jeg synes det er ekstra deilig, og det gjorde jeg i går kveld. Senere på kvelden så kjente jeg at det klødde noe innmari der nede og jeg klødde meg ganske mye og kanskje litt hardt. Idag da jeg kjente der nede og så i speilet så så jeg at det var en liten hevelse på den indre kjønnsleppa, og også en slags "kul/klump" der. Det klødde litt fremdeles da, var litt ubehagelig og sved bittelitt da jeg tok på det. , brukte Dr.Greves intimvask, og etterpå klødde det ikke. Tar jeg på det nå gjør det kun bittelitt vondt hvis jeg trykker på det, ellers ingenting. (Kan nevnes at jeg ikke har seksuelt aktiv på ett år. Ikke har jeg hatt genital herpes, ikke sopp, ikke andre sykdommer der nede.) Er dette noe som bare kommer til å forsvinne av seg selv? Anonymous poster hash: d5666...10e
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Kvise? Inngrodd hår? Anonymous poster hash: 30305...c83 7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har samme problem som deg TS- dukket plutselig opp en kul på indre kjønnsleppe... Merkelig. jeg hat googlet mye i det siste og funnet noen tråder om dette, og må si jeg blir litt irritert når folk foreslå inngrodd hår! Vi snakker om INDRE kjønnsleppe- den er, som de fleste jenter vet, hårfri! Og kvise hadde sikkert ts skjønt om det var? For min del kan jeg si at det ikke er kvise. det var en kul litt mindre enn en halv ert, som nå er blitt litt mindre.. Jeg har herpes og får en sjelden gang utbrudd. trodde det var det, for jeg var sår like ved kulen og litt på. men sårene ble borte, det gjorde ikke kulen. og kulen var mye større enn det herpes er... Jeg vurderer fortsatt om jeg skal ringe lege og bestille time. Synes det er ekkelt og er redd det er noe skummelt. Leste i en tråd om at de snakket om byll som må tømmes virker ikke som det er noe væske i min men vet ikke.... Anonymous poster hash: 31559...9c5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Kan hende det er en sånn talgkjertel som overproduserer? Jeg har hatt en sånn, og det hopet seg opp talg til det ble vondt, og fikk sinstruksjon av legen om å bare steralisere en nål med ligher, la den bli kald, så stikke hull og klemme ut etter man har vasket seg godt. Bruk et håndholdt speil om det er vanskelig å se. Ser det ut som det er noe hvitt/grått under? Om du bestemmer deg for å prøve å stikke kan du bedøve området med noe kaldt:) Anonymous poster hash: 36532...a8c 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Hadde også en sånn, og googlet en masse for å prøve å finne ut hva det var. Noe svar fikk jeg selvsagt ikke, men den forsvann etter 1-2 uker. Anonymous poster hash: d6582...675
Stormborn Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Det kan være en betent talgkjertel... Dra til legen for å få antibiotika! Noen ganger forsvinner den av seg selv, andre ganger blir den større og større til den blir svart og sprekker
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Jeg får av og til sånne hvis jeg har på undertøy som sitter veldig feil og gnisser mot kjønnsleppene. Er ikke kvise eller inngrodd hår, og tipper dette kan være det samme hvis TS har vært litt hard med puta. Vet ikke hva det skyldes, kanskje man overstimulerer en talgkjertel? Hvis den gjør vondt, klemmer jeg ut gørra og renser med pyrisept. Gjør det ikke vondt, lar jeg den være og så forsvinner den etterhvert.Anonymous poster hash: 33a9a...f8f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Helt sikkert en hoven bartholins kjertel. Man har en på hver side, som utsondrer smøring når man er seksuelt opphisset. Man kan få betennelse i disse. Det er vondere enn kvise/inngrodd hår, blir gjerne klinkekulestore kuler, og forsvinner den ikke av seg selv bør du gå til lege og tømme den. Anonymous poster hash: 4ad70...4d4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Er en liten kul/klump der ennå, virker ikke som det er noe inni den. Klør ganske mye så det virker som det "gror". Er det noe man kan ta på rundt den så det ikke klør så mye? Jeg lar være å klø, men det er nesten uholdbart. TSAnonymous poster hash: d6ed1...916
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Er en liten kul/klump der ennå, virker ikke som det er noe inni den. Klør ganske mye så det virker som det "gror". Er det noe man kan ta på rundt den så det ikke klør så mye? Jeg lar være å klø, men det er nesten uholdbart. TSAnonymous poster hash: d6ed1...916 Zylocain salve bedøver, slik at det ikke klør. Smør på med rene hender. Rens gjerne såret med pyrisept/klorhexidin e.l. I begynnelsen. Om den ikke går vekk, kan det være hjelp å få hos legen. Høres ikke ut som herpes, heller tett/betent talgkjertel eller bartholins kjertel.Anonymous poster hash: a82dc...59b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 TS her: en liten oppdatering nå er at jeg la meg litt ned etterpå, og så sluttet det å klø. Nå klør det ikke så mye. Hjelper visst å ta på området rundt der dette er, også gjerne med kaldt vann. Men det er liksom en slags miks av kløing og at det kan svi litt (men det tror jeg er fordi denne kul/klumpen er i nærheten av urinrøret og at det er litt sårt pga gnissing). Bare synes det er litt irriterende nå. Hvor lang tid tar det vanligvis før det er normalt igjen? Anonymous poster hash: d6ed1...916
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 TS her; hvor lang tid må jeg regne med før det blir helt bra igjen? Anonymous poster hash: d6ed1...916
Gjest Makemeloveit Skrevet 15. januar 2014 #14 Skrevet 15. januar 2014 Mest sannsynlig talgkjertel, har hatt det to ganger. Går over av seg selv, men går fortere over med salve som jeg i farten ikke husker hva heter.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #15 Skrevet 16. januar 2014 Kan hende det er en sånn talgkjertel som overproduserer? Jeg har hatt en sånn, og det hopet seg opp talg til det ble vondt, og fikk sinstruksjon av legen om å bare steralisere en nål med ligher, la den bli kald, så stikke hull og klemme ut etter man har vasket seg godt. Bruk et håndholdt speil om det er vanskelig å se. Ser det ut som det er noe hvitt/grått under? Om du bestemmer deg for å prøve å stikke kan du bedøve området med noe kaldt:)Anonymous poster hash: 36532...a8c Så i kveld at det så ut som noe hvitt/gult under og har nå klemt ut. Gjorde skikkelig vondt der og da fordi det er på kanten av indre kjønnsleppe. Vasket og tørket med kaldt vann etterpå, for har ikke pyrisept. Er fremdeles en klump der og det ser fremdeles litt "gul/hvit" ut under den, men regner med at det/den forsvinner? Når klør det litt igjen. Ettersom jeg husker, har jeg faktisk hatt sånn én gang før. Men det er så lenge siden at jeg ikke erindrer det. -TSAnonymous poster hash: d6ed1...916
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Det her vil gå bort fort nå sant? :cry:Anonymous poster hash: d6ed1...916
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Sukk. Var på apotek i dag og fikk fortalt at vaselin var fint å bruke mot mykgjøring og kunne stagge kløing littegrann og at det var viktig med renslighet, så kjøpte pyrisept og intimservietter pluss dr greves intimdusjsåpe. Ble og fortalt at det ville mest sannsynlig tørke inn, men hvis ikke måtte jeg gå til lege/gynekolog. Sprsml; hvor lang tid tar det vanligvis før det blir helt borte? Anonymous poster hash: d6ed1...916
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 bartholinsk cyste Anonymous poster hash: 9a82a...801 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Har en sånn på ytre kjønnsleppe nå og det gjør vondt! Nåde meg om jeg kommer borti der... Men har aldri tenkt på at det er noe annet enn en betent kjertel. Har hatt slik før og det har alltid forsvunnet. Den ene kjønnsleppen er merkant større enn den andre nå. Forsvinner den ikke snart så er det bare å stikke hull på den med en steril nål, men kan tenke meg det er vanskelig på de indre kjønnsleppene. Anonymous poster hash: 62580...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå