Gå til innhold

Slikke henne - etterpå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må bare innrømme: jeg elsker å slikke fitte! Å kjenne hvordan tørre, stramme lepper svulmer opp og blir myke, åpner seg og avdekker en deilig, saftig kjempemusling! Åsså den frydefylle lykken hos eier av herligheten da! Kanskje takker hun meg med å ta den stramme karen min i sin munn, men avslutningen blir oftest at jeg får tømme meg dypt der inne i det deilige myke….

Men så har jeg et dødshett brennende begjær: Å gå ned etterpå og slikke henne ren for blandingen av våre safter som renner ut av henne!

Det sørgelige er bare, når det kommer så langt, er lysten helt borte, og det byr imot. Jeg klarer ikke å gjøre det!

Gutter: Er det noen som mestrer dette som har råd? Hvordan bryte den mentale sperren?

Jenter: Hva er deres erfaring? Er det mange gutter som utfører dette, og hva synes dere om det?

Jeg er takknemmelig for gode svar!


Anonymous poster hash: c4c69...5e0



Anonymous poster hash: c4c69...5e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just do it. Enkleste rådet jeg kan komme med.



Anonymous poster hash: 9bc93...b30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å slikke,og gjør det gjerne både før og etter samleiet....Å slikke er jo bare sååå herlig !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en såkalt creampie og det er flere som tenner på creampie eating. Du kan sjekke ut cuckolding, creampie eating, og femdom. Mye bra å hente der og hvis du har kjæreste kan du la en kompis komme i henne og ete henne ut etterpå. :P



Anonymous poster hash: 27681...d23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en såkalt creampie og det er flere som tenner på creampie eating. Du kan sjekke ut cuckolding, creampie eating, og femdom. Mye bra å hente der og hvis du har kjæreste kan du la en kompis komme i henne og ete henne ut etterpå. :P

Anonymous poster hash: 27681...d23

Selv om man tenner på å slikke blandingen av seg selv og henne, betyr ikke det at han tenner på å slikke en annen manns sæd.

Anonymous poster hash: b4f5b...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om man tenner på å slikke blandingen av seg selv og henne, betyr ikke det at han tenner på å slikke en annen manns sæd.

Anonymous poster hash: b4f5b...e50

Når du først får smaken på det så er det deilig. :)

Anonymous poster hash: 27681...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, og, hvis du vil slikke henne ren så gjør det da, blir jo mindre søl! Ligger gjerne og nyter litt etterbehandling, altså! :D

Problemet er jo bare å gå gjøre det. Men det er jo vanlig at tanken tenner en, men ikke klarer å gjennomføre det.



Anonymous poster hash: 7f202...657
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt på siden av det du spør om, men det er mye man kan like som fantasi eller konsept, uten å nødvendigvis ha lyst til å gjøre det når alt kommer til alt. Beste rådet jeg kan gi er egentlig å kose deg med fantasien, og å sette den ut i livet dersom du en dag skulle føle for det. Mange gode fantasier har blitt ødelagt av å prøve å gjennomføre dem ...

(Og beklager at jeg sporer av enda mer, men har vi noe godt norsk uttrykk som dekker "purple prose"?)



Anonymous poster hash: 83a22...55d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent 5 minutter.

Anonymous poster hash: b4f5b...e50

Hei, trådstarter her!

Synes først dette var et dårlig tips! Jenter vil ikke grise til senga, og ingen liker å sove i vått sengetøy.

Men det er riktig at lysten er tilbake etter fem minutter!

Så, etter at tanken hadde svirret rundt i hodet litt, dukket det opp en lys ide:

Neste gang skal jeg vente 5-10 minutter med å trekke meg ut. Bare ligge og holde rundt hverandre og kose en liten stund mens jeg holder meg der inne. Så, når lysten kommer tilbake, trekker jeg meg ut - forsiktig. Da skal kan jeg gå ned og nyte den saftige muslingen!

Gleder meg til å prøve! :yvonne:

Anonymous poster hash: c4c69...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å ta deg seriøst når du skriver "saftig musling"....

eww...

Sliter litt med det samme, å ta dette seriøst.

Det er jo bare å legge seg mellom benene hennes og be henne presse sæden ut, da vil du normalt sett bli kåt igjen. Vanskeligere er det vel ikke?(...når du er i creampie-modus)

Endret av MrSmith
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alja 91: De som spiser muslinger skjønner metaforen...

Mr Smith: Problemet mitt er at jeg må ha tid for å komme i Creampie modus. Er helt utladet og tom for energi etter en kraftig utløsning. Og når hun har tørket seg og det har gått 10 minutter er det ikke så mye "cream" igjen.



Anonymous poster hash: c4c69...5e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alja 91: De som spiser muslinger skjønner metaforen...

Mr Smith: Problemet mitt er at jeg må ha tid for å komme i Creampie modus. Er helt utladet og tom for energi etter en kraftig utløsning. Og når hun har tørket seg og det har gått 10 minutter er det ikke så mye "cream" igjen.

Anonymous poster hash: c4c69...5e0

Ser det problemet. Men creampie er jo en ekstra bonus for oss som elsker å slikke, så derfor er det visuelle oftest nok til å bli på igjen, men ikke alltid. Det som hjelper er å komme tidlig, og holde igjen etter point of no return, da blir du ikke helt utblåst mentalt selv om du tømmer deg. Dette er jo en mental greie først og fremst. Å legge henne tilrette + noen små dirty kommentarer, hjelper godt til på settingen, og gjør at du nyter henne skikkelig ;)

Endret av MrSmith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...