Shira Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Hei hei, jeg går på p-staven Nexplanon, men tenkte å bytte til Loette ettersom jeg har hatt mensen i to måneder og jeg begynner å bli litt lei.. Noen som har erfaring med disse pillene?
HR94 Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Ja. Har gått på disse tidligere. Merket ikke noe til bivirkninger. Fikk større pupper, og det klager man jo ikke på. Har nå nettopp startet på de igjen, og er veldig fornøyd
Shira Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2014 Ja. Har gått på disse tidligere. Merket ikke noe til bivirkninger. Fikk større pupper, og det klager man jo ikke på. Har nå nettopp startet på de igjen, og er veldig fornøyd Men jeg reagerer veldig på østrogen og jeg ser de inneholder enn del av det.. Er det kanskje bedre for meg å gå på Cerazeette?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har gått på det i ca et år og har ikke hatt noen bivirkninger annet enn mellomblødninger. Eller - det virker som jeg fortsatt får mensen når jeg skulle hatt den, kroppen driter i hvor på brettet jeg er. Som oftest har jeg mensen en uke før jeg skal i følge brettet, men blør bare bittelitt hver dag. Kan nesten ikke regnes som mensen engang. Så når man kommer til den uken man skal blø, så blør jeg kanskje bare en dag eller to og så er det over. Akkurat denne måneden er jeg irritert, jeg har blødd litt i snart 2 uker og skal ha mensen om et par dager, så jeg håper jeg slipper å blø da. Så for å summere - jeg blør mindre men oftere. Ellers ingen bivirkninger. Anonymous poster hash: c8165...8a9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Gikk først på Cerazette - gikk veldig bra de første årene, men så fikk jeg plutselig menstruasjon hele tiden. Gjerne en uke med, to uker uten, et par blødninger, pause tre dager og på an igjen. Begynte derfor på Loette, tilfelle kroppen min trengte litt mer hormoner. Har nå blødninger når jeg skal, og er veldig fornøyd. Eneste var at første ordentlig mens uka var vooooonddd etter mange år uten ordentlig blødning. Ikke merket så mye til bivirkninger på noen av de. Ville kanskje prøvd Cerazette først, for det er ikke så mye som kan gå galt på de. Sliter du med uregelmessige blødninger (første perioden er det jo normalt uansett men) etter en stund, så gå over til Loette? Jeg har hvertfall den tanken at det er bedre å begynne på lite eller ingenting, og så øke det litt etter litt Anonymous poster hash: 63690...5a6
Pialill Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Jeg reagerte på mange p-piller, men fikk ikke noen bivirkninger på Loette så for meg funket de veldig bra
linkan Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har brukt Loette i seks år nå. Merker ingen forskjeller fra hvordan jeg var før, annet enn mindre smerter (nesten ingenting) og kortere blødninger (3-4 dager). Og det er jo helt greit
Shira Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2014 Men ingen har hatt veldig langvarig blødninger med de? Nettopp det jeg gjerne vil unngå..
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Mistet alt av sexlyst på Loette. Fikk den ikke tilbake igjen før år etter jeg sluttet. Anonymous poster hash: 012ed...72e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Jeg fikk blødninger på loette, Måtte over til sterkere piller. Anonymous poster hash: fc8e5...2ae
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Mistet sexlyst og svettet ekstra mye de første månedene, men etter det, så hadde jeg ikke noe særlig bivirkninger. Men byttet til Microgynon etter ett år på grunn av mellomblødninger. Anonymous poster hash: e6e67...280
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå