Gå til innhold

Hvordan bør jeg "forberede" meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 21 år, og alle sexpartnerene mine har vært alt fra 19-25 år. Nå har jeg en greie med en på 33, og vi skal møtes i kveld (vi har møttes noen ganger tidligere også). Føler at tiden er inne for sex snart, men begynte å tenke på om det er noe annerledes å ha sex med en over 30 enn de som er yngre? Noe spesielt jeg bør tenke på, eller forberede meg på? Liker de en annen type sex eller noe, jeg blir så usikker... Tips mottas med takk!! :icon_lol:

Anonymous poster hash: 8bc80...4e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips er å finne deg noen på din egen alder...

Skrevet

Mitt tips er å finne deg noen på din egen alder...

Skjønte at noen kom til å skrive det... Det er ikke aldersforskjellen vår denne tråden handler om. Jeg liker han, og derfor vil jeg ha sex med han. Sånn er det bare!

TS

Anonymous poster hash: 7c4d7...23c

Skrevet

Jeg tror ikke du trenger å tenke på det nå. Bare gjør som alltid, være ren og pen, så går det nok helt fint. :) Er selv 21 og sammen med en på 30 og det er ikke noen nevneverdig forskjell, annet enn at han er langt bedre seksuelt sett.

Anonymous poster hash: eabb4...2af
Skrevet

Jeg tror ikke du trenger å tenke på det nå. Bare gjør som alltid, være ren og pen, så går det nok helt fint. :) Er selv 21 og sammen med en på 30 og det er ikke noen nevneverdig forskjell, annet enn at han er langt bedre seksuelt sett.

Så det er ikke noe spesielt eldre menn liker å gjøre i senga i forhold til de yngre? Hehe, jeg har sånn prestasjonsangst, er redd for at han skal synes jeg er dårlig i senga og sånn :(

TS

Skrevet

Så det er ikke noe spesielt eldre menn liker å gjøre i senga i forhold til de yngre? Hehe, jeg har sånn prestasjonsangst, er redd for at han skal synes jeg er dårlig i senga og sånn :(

TS

Det er jo veldig individuelt. Det handler jo som regel ikke om alder. Menn generelt, uansett alder, er jo forskjellig og liker forskjellige ting :)

Skrevet

Det er jo veldig individuelt. Det handler jo som regel ikke om alder. Menn generelt, uansett alder, er jo forskjellig og liker forskjellige ting :)

Men tror du det er lettere at han synes jeg er dårlig i senga siden han er så mye mer erfaren enn meg og gutter på min alder? Er så redd for at han skal bli skuffet. Er så sykt kåt på han, vil ikke bare ha sex en gang, liksom...

Skrevet

TS

Jeg er sammen med en mann hvor aldersforskjellen er omtrent likedan. Jeg hadde også skikkelig prestasjonsangst, og endte opp med å prøve alt for hardt. Tok fram alle "triksene" jeg kunne, og han ble mer satt ut enn imponert.. :P

Nå i ettertid vet jeg at han har et mer modent forhold til sex enn de mennene (guttene) jeg var vant til, og at han ikke lar seg tenne hvis ting virker "påtatt".

Så det er vel egentlig det eneste rådet: prøv å framstå som selvsikker, vær oppmerksom på hva han reagerer positivt på, og ikke prøv for hardt å imponer - sexen handler jo om at dere begge skal få tilfredsstillelse, ikke bare om at du skal tilfredsstille han! :)

Skrevet

Jeg er sammen med en mann hvor aldersforskjellen er omtrent likedan. Jeg hadde også skikkelig prestasjonsangst, og endte opp med å prøve alt for hardt. Tok fram alle "triksene" jeg kunne, og han ble mer satt ut enn imponert.. :P

Nå i ettertid vet jeg at han har et mer modent forhold til sex enn de mennene (guttene) jeg var vant til, og at han ikke lar seg tenne hvis ting virker "påtatt".

Så det er vel egentlig det eneste rådet: prøv å framstå som selvsikker, vær oppmerksom på hva han reagerer positivt på, og ikke prøv for hardt å imponer - sexen handler jo om at dere begge skal få tilfredsstillelse, ikke bare om at du skal tilfredsstille han! :)

Tror nok ikke han har noe problem med å tilfredsstille meg. Blir sprengkåt bare av at han tar på meg. Derfor har jeg mer fokus på at han skal bli tilfredsstilt, da jeg er redd for at jeg synes han er mer attraktiv en det han synes jeg er

Skrevet

Tror nok ikke han har noe problem med å tilfredsstille meg. Blir sprengkåt bare av at han tar på meg. Derfor har jeg mer fokus på at han skal bli tilfredsstilt, da jeg er redd for at jeg synes han er mer attraktiv en det han synes jeg er

Tror ikke du skal være redd for at han ikke synes du er attraktiv nok. Da hadde han nok forhåpentligvis ikke hatt sex med deg. Og husk at det er mer attraktivt å være selvsikker, enn å lure for mye på hva man skal gjøre slik at det rett og slett blir mislykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...