Katrinemor Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 Hei alle sammen Jeg har ett par setninger som jeg gjerne ha hjelp til å oversette til engelsk og de lyder som følger Det betyr at arbeidsplassen skal være tilpasset deg og den jobben du utfører, og gi mulighet for gode og varierte arbeidsstillinger. Derfor er det viktig at både utstyr og innredningen er så fleksibel som mulig. Også disse ordene: møtemateriell, datakonferanse, arbeidslivet Håper noen kan være så snill å hjelpe meg. Dere skjønner jeg hadde levert en hovedoppgave også fikk jeg den ene deloppgaven tilbake for den ble ikke godkjent. Og får jeg ikke den godkjent så får jeg heller ikke gå opp til eksamen i juni.
Gjest Butterflygirl Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Det betyr at arbeidsplassen skal være tilpasset deg og den jobben du utfører, og gi mulighet for gode og varierte arbeidsstillinger. Derfor er det viktig at både utstyr og innredningen er så fleksibel som mulig. Også disse ordene: møtemateriell, datakonferanse, arbeidslivet "Which means(kommer an på hvordan setningen før denne slutter)/it means that the workplace should be accommodated for you and the job your doing, and give upportunities for good and (variert?) working positions. It is therefor important that both equipment and decoration is as flexible as possible. " arbeidslivet= working life håper dette hjalp.tror ikke setningen er 100%riktig. men det kan sikkert de andre bekrefte.
Katrinemor Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2004 Tusen takk for hjelpen. Jeg syns det var bra jeg. Får skrive dette og sende det inn så regner jeg med det blir godkjent. Tusen takk Butterflygirl :klem2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå