AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg er så vant til at menn lyver og er utro, så vurderer å få tak i en løgndetektor. Da kan de jo ikke lyve. Er det flere som gjør det på menn dere dater? Jeg ville ikke gjort det hver dag altså. Anonymous poster hash: 8ebba...6c2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 http://www.tv2.no/underholdning/tvinger-forloveden-til-aa-ta-loegndetektortest-hver-dag-4157819.html tenkte på denne artikkelen med en gang... Hvis ikke dette er troll, bør du komme deg til en psykolog. Anonymous poster hash: 23c8f...e78 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Kvinner er like mye utro som menn, og løgn er vel også omtrent likt fordelt. Løgndetektorer er forøvrig også veldig langt fra sikre, og de "løgndetektorer" du vil kunne kjøpe for mindre enn millioner vil neppe være noe særlig bedre enn gjetting. Jeg antar du spøker, atlså, men man kan aldri vite. Anonymous poster hash: 2df35...baf 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 http://www.tv2.no/underholdning/tvinger-forloveden-til-aa-ta-loegndetektortest-hver-dag-4157819.html tenkte på denne artikkelen med en gang... Hvis ikke dette er troll, bør du komme deg til en psykolog. Anonymous poster hash: 23c8f...e78 Hvorfor skriver du troll? Det var et seriøst spørsmål. Noen folk her på kg ass.. La vær å svar da vettu, hvis du ikke har noe konstruktivt å si! Jeg tenker at en løgndetektor kan hjelpe i datingen, siden de fleste menn lyver. Hvor man får kjøpt en sånn sak vet jeg dog ikke.. Kan ikke være for stor heller. Anonymous poster hash: 8ebba...6c2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Skjønner ikke hvorfor de går før jeg har koblet den på. Det tar en time, om de vil ha meg må de kunne vente den timen og gjennomføre testen i tillegg 7
kaffemor Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Selvsagt. Første jeg gjør er å plugge dem opp og spør dem ut. 1
sjonkelrolf Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Kvinner er faktisk mer utro enn menn. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 At han gidder. Fy flate. Tilfellet i den linken var jo helt ekstremt da. De burde ikke være sammen i det hele tatt. Jeg mener mer å teste datene sine, for å finne ut deres hensikter og unngå masse tull. Er ikke det en god ide? Anonymous poster hash: 8ebba...6c2
sjonkelrolf Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Jeg bruker min egen "løgndetektor". Dvs, jeg sjekker det hun sier opp mot det hun faktisk gjør. Er det ikke samsvar - dump.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Tilfellet i den linken var jo helt ekstremt da. De burde ikke være sammen i det hele tatt. Jeg mener mer å teste datene sine, for å finne ut deres hensikter og unngå masse tull. Er ikke det en god ide? Anonymous poster hash: 8ebba...6c2 Nei, det er en elendig idé, og den er heller ikke gjennomførbar. Med mindre du har millioner av kroner og flere år å avse kommer du like langt med å bare se og tenke over om det personen sier stemmer. Det finnes ingen noenlunde fungerende løgndetektorer til pris og brukervennlighet i nærheten av det noen av oss kan avse, og selv de aller mest sofistikerte har en enorm feilmargin. Bare å glemme dette. Og stakkars menn. Anonymous poster hash: 2df35...baf 2
Gjest Blondie65 Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Tilfellet i den linken var jo helt ekstremt da. De burde ikke være sammen i det hele tatt. Jeg mener mer å teste datene sine, for å finne ut deres hensikter og unngå masse tull. Er ikke det en god ide? Anonymous poster hash: 8ebba...6c2 Nei. Helt alminnelig menneskekunnskap og erfaring med hvordan folk oppfører seg når de lyger/dikter holder lenge for meg. Men så dater ikke jeg åle sleipe playere heller.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Nei. Helt alminnelig menneskekunnskap og erfaring med hvordan folk oppfører seg når de lyger/dikter holder lenge for meg. Men så dater ikke jeg åle sleipe playere heller. Det gjør ikke jeg heller. Men erfarer at mange menn lyver så bra at de kunne fått en Oscar, og det er ikke alltid like lett å gjennomskue altså! Anonymous poster hash: 8ebba...6c2
Gjest Blondie65 Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 Det gjør ikke jeg heller. Men erfarer at mange menn lyver så bra at de kunne fått en Oscar, og det er ikke alltid like lett å gjennomskue altså! Anonymous poster hash: 8ebba...6c2 Ja, jeg er klar over at enkelte er lystløgnere. Men hvis jeg ikke kan stole på noen fordi de lyger og jeg ikke direkte kan ta dem i løgnen ville likevel utryggheten få meg til å revurdere forholdet. Jeg har hittil ikke vært utsatt for en partner med slike løgnerferdigheter, men har opplevd dette fra venner/venninner. Når en først mistenker at de lyger blir en flinkere å stille de kontrollspørsmålene som skal til for at de avslører seg. Som regel er både løgneren og historien de forteller verdt en Oscar nominasjon for det er jo ikke måtte på hva de er kommet ut for nå igjen og derfor ... Bla bla bla.
Alina X Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 Hvis alle menn lyver og er utro,hvorfor gidder dere da å se etter et forhold med dem? Er det ikke bedre å heller leve sitt eget liv enn å måtte ha med en utro løgner å gjøre? 4
Inwe Skrevet 23. februar 2014 #17 Skrevet 23. februar 2014 Hadde daten dukket opp med løgndetektor hadde jeg løpt! For å så ringe en venninne og le av det..
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 Det er da en fin måte å luke ut de med litt vett i hodet, og ta var på de galningene som sier ja til en løgndetektor test på en date... Anonymous poster hash: ca604...908
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #19 Skrevet 23. februar 2014 De løgndetektorene som finnes og kan fraktes med seg (mobil, klokke osv), er visst fullstendig upålitelige. Anonymous poster hash: 275d6...5dc
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #20 Skrevet 24. februar 2014 Jeg bruker min egen "løgndetektor". Dvs, jeg sjekker det hun sier opp mot det hun faktisk gjør. Er det ikke samsvar - dump. Høres ut som beste vei til misforståelser og kontrollfrikoppførsel. Har du hørt om kommunikasjon? Det hender faktisk at folk ombestemmer seg, eller at det ene ikke nødvendigvis utelukker det andre. Om hun f.eks. velger å dra på trening istedenfor på kino som hun først sa hun skulle. er da ikke noe hun behøver å sende deg en melding og rapportere om? Og dersom hun sier at hun fortrekker rødt, men kler seg i blått, tenker du at hun lyver da ? Anonymous poster hash: 275d6...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå