Gå til innhold

God Sushi i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal hente hjem sushi til date i kveld. Hvilken sushirestaurant er å anbefale? :-)

Anonymous poster hash: 493e1...b0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nodee, men vet ikke om de har take away.

Anonymous poster hash: 78e3e...bcc
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har egentlig ikke vært på en eneste virkelig god sushi-restaurant i Oslo, men den på Mitsu i Møllergata er god og billig :)

Skrevet

Sushi & Dinner i Hegdehaugsveien 1. Ligger rett ovenfor Bislett Kebab på andre siden av veien.

Har vært der mange ganger, og alltid fått veldig god sushi. Det er også kjempebillig! :)

Hvis du søker opp sushi & dinner på nett, så ser du at den har fått veldig god omtale av andre også.

Anonymous poster hash: bd03a...dc6
  • Liker 1
Skrevet

Litt lettere å svare på det om du nevner hvor i byen du er? Det er ganske jevnt kvalitetsnivå på mange av sushirestaurantene i Oslo, så det er ofte lite vits i å reise langt for å hente noe - med mindre du skal ha noe HELT spesielt. Og vil du ha det, så er Alex Sushi aldri feil :) Nodee er også godt. Prisene er selvfølgelig deretter - men det blir ihvertfall en spesiell middag!

Anonymous poster hash: 4f1ba...5e8
  • Liker 2
Skrevet

Ellers har jeg god erfaring med Grand sushi på Carl Berner, Samurai sushi på Tøyen, Sushi city på Byporten, Mitsu i Møllergata og Bislett sushi. Ingen av de er fantastiske, men sånn akkurat passe gode til en grei pris.

Anonymous poster hash: 4f1ba...5e8
Skrevet

Torshov sushi! Det er den beste!!! :)

• Liker 1
Gjest vaskosi
Skrevet

Minisushi på Majorstuen (rett ved Colosseum) er billig og har veldig god sushi! Anbefales :)

• Liker 1
Skrevet

Sushi & Dinner i Hegdehaugsveien 1. Ligger rett ovenfor Bislett Kebab på andre siden av veien.

Har vært der mange ganger, og alltid fått veldig god sushi. Det er også kjempebillig! :)

Hvis du søker opp sushi & dinner på nett, så ser du at den har fått veldig god omtale av andre også.

Anonymous poster hash: bd03a...dc6

Så billig!

Skrevet

Rå sushi Majorstuen! De bruker mange ulike frukt og bær, som passer veldig godt med fisken :)

Anonymous poster hash: 13676...8bf
Skrevet

Sushistedene på Carl Berner og Sushien på Neverland på Torshov. Så godt. Skikkelig kosemat :) Men er det noen som vet hvorfor de bruker majones i noen sashimier? Hverken spesielt godt eller

spesielt japansk..? Har ikke vært i Japan men synes det blir feil.

Skrevet

Galgeberg Cafe. Beste jeg har smakt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor på vestkanten.

Vi skal visst prøve house of sushi :) får håpe den er bra...

Anonymous poster hash: 493e1...b0c

Skrevet

Jeg vil anbefale å sjekke mattilsynets nettsider.

Anonymous poster hash: 78e3e...bcc
Skrevet

Minisushi på Majorstuen (rett ved Colosseum) er billig og har veldig god sushi! Anbefales :)

Enig! Jeg kjøper alltid sushi derfra :)

AnonymBruker
Skrevet

Galgeberg Cafe. Beste jeg har smakt.

Ja! Kjempegod sushi og spennende varianter.

Anonymous poster hash: 6f0c3...3b1

Skrevet

Bjølsen sushi og Nydalen eat har god sushi :)

• 9 måneder senere...
Skrevet

Sushi Asia er min favoritt! :D Spiser lunsj der nesten hverdag da jeg jobber i nærheten av rådhuset.

ellers er Nydalen Sushi veldig god! annbefaler ikke bambus sushi på storo senteret! :pirat:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...