AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Lurer på å skaffe meg et kjøttkvern og lurer da på om det er stress å vedlikeholde og om det er noe kult man kan lage med det bortsett fra hamburger og pølse. Anonymous poster hash: 34c3e...22f
Brunhilde Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har eN kjøttkvern og jeg bruker deN til å lage fiskemat i tillegg til det du nevner. Du må jo nesten bare vurdere behovet. Jeg er glad for miN, og bruker deN med (u)jevne mellomrom.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 riktig bøying er et. Kjøttkvernet, ikke kjøttkvernen. Så hvis du skal gå grammarnasse burde du vaffal ha sakene dine på stell mener jeg. ikke for å være frekk. Men kan man sette disse tingene i oppvaskemaskin ? Anonymous poster hash: 34c3e...22f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Eller vent du har sikkert rett det er kjøttkvernen sorry roter fælt nå. Anonymous poster hash: 34c3e...22f
Brunhilde Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Jeg setter ikke delene til min i oppvaskmaskinen, nei, vasker for hånd. Det er forøvrig ikke SÅ mye arbeid. (Ellers forstår jeg forvirringen, verbet er "kvernet", substantivet er "kvernen".) 1
Gjest Kim Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Har kjøttkvern for burgere og pølser, veldig enkel å rengjøre, men må dog vaskes for hånd. Kan sikkert brukes til andre ting også, men det er grillmat jeg bruker den til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå