Gå til innhold

Unormalt sexavhengig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye skal til for å kalles mer unormalt opttatt av sex?

Føler jeg alltid er kåt (med mindre jeg er syk) og det føles som jeg tenker på sex hele tida. Og med hele tida så mener jeg minumum en gang i minuttet. Dette er jo til tider veldig distraherende. Har sex 3-4 ganger uka og onanerer daglig, men bare etter noen minutter, så er jeg nesten like kåt igjen.

Er også redd for at dette er noe som bare vil øke med alderen. Jeg er i midten av 20-årene og merker at jeg er mer interssert i sex nå enn for et par år siden og det har forandret seg totalt hvis jeg sammenligner meg hvordan jeg var som tenåring.

Hva er det jeg kan gjøre for å få litt mindre sexdriv? Evntuelt noen metoder for å holde hodet klart når tankene fyker andre steder enn jeg vil ha dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onanerer du flere ganger om dagen? Hvis ja så prøv å reduser det til en gang om dagen og sjekk om onaneringstrangen reduseres.

Anonymous poster hash: cdfd6...e8b
Skrevet

Onanerer du flere ganger om dagen? Hvis ja så prøv å reduser det til en gang om dagen og sjekk om onaneringstrangen reduseres.

Anonymous poster hash: cdfd6...e8b

Onanerer som regel bare en gang om dagen. Oftere ingenting enn to ganger. Men burde jeg kutte ut å onanere? Forestiller meg at det ikke vil hjelpe, men hva veit jeg :)

Skrevet

Ta det med ro, du er en helt normal, sunn jente :) er liksom gutta som har fått monopol på å være kåtinger, men det er akkurat likt for jenter :)

Anonymous poster hash: f8bb6...1d9
  • Liker 1
Skrevet

Det er sånn det er å være mann, vet ikke om det er unormalt for dere jenter.

Skrevet

Er fattelig kåt selv og alltid hatt høy libido. Veldig kjedelig da å møte noen med lav libido.

Onanerer hver dag opptil mange ganger, og hjelper ikke å kutte ut å onanere eller ha sex i en periode. Blir bare ufattelig seksuelt frustrert!

Anonymous poster hash: f9f8e...a28

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det høres unormalt ut egentlig, har det slik selv med mindre jeg sliter veldig psykisk. Jente her også.

Anonymous poster hash: 59ffb...e4e
  • Liker 1
Skrevet

Er fattelig kåt selv og alltid hatt høy libido. Veldig kjedelig da å møte noen med lav libido.

Onanerer hver dag opptil mange ganger, og hjelper ikke å kutte ut å onanere eller ha sex i en periode. Blir bare ufattelig seksuelt frustrert!

Anonymous poster hash: f9f8e...a28

Fattelig kåt?

Anonymous poster hash: 0b40c...85a

Skrevet

Jeg tror ikke du er unormal i det hele tatt :) Jeg tenker også veldig mye på sex og kos,er 31 år nå og tenker på det oftere enn da jeg var yngre...Det blir ofte runking et par ganger om dagen,men det hjelper lite på kåtheten desverre...Jeg sitter f.eks med en hard en nå,uten at det er noen spesiell grunn for det...:P

Gjest Lincoln
Skrevet

Du kan være glad du er jente og lett får utløp for kåtheten din da, gjennom et endeløst tilbud av tilfeldige sexpartnere.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar!

Tittelen burde muligens være "normal sexavhengig" virker det som. Men kjenner jeg gruer meg litt til å komme i 30-årene, hvor jeg forestiller meg at jeg kommer til å få enda mer sexlyst. Jeg får intrykket fra popkulturen og diverse blader at det er da kvinner flest er har sterkest libido.

Til Lincoln: Jo, jeg kan jo sikkert få meg an haug med sexvenner og fylle opp timeplanen med. Men er jo tre problemer med det: da kommer jo sex til å dominere hverdagen min på en slik måte at jeg får mye mindre tid til studier, venner og andre interesser. Det andre "problemet" er jo at selv om jeg kunne tenkt meg å ha sex hele tida og føler jeg har et avslappet og bra forhold til det, så vil jeg være trygg på sex partner. Tredje og viktigste grunn til å ikke gjøre det: han jeg dater nå ville sikkert blitt litt sur :fnise:

Skrevet

Hvor mye skal til for å kalles mer unormalt opttatt av sex?

Føler jeg alltid er kåt (med mindre jeg er syk) og det føles som jeg tenker på sex hele tida. Og med hele tida så mener jeg minumum en gang i minuttet. Dette er jo til tider veldig distraherende. Har sex 3-4 ganger uka og onanerer daglig, men bare etter noen minutter, så er jeg nesten like kåt igjen.

Er også redd for at dette er noe som bare vil øke med alderen. Jeg er i midten av 20-årene og merker at jeg er mer interssert i sex nå enn for et par år siden og det har forandret seg totalt hvis jeg sammenligner meg hvordan jeg var som tenåring.

Hva er det jeg kan gjøre for å få litt mindre sexdriv? Evntuelt noen metoder for å holde hodet klart når tankene fyker andre steder enn jeg vil ha dem?

Har du prøvd å onanere masse da,om kåtheten kan avta litt med det..?

Skrevet

Har det på samme måten minus det å tenke på sex.

Tror ikke det er annet å gjøre enn å lære seg bedre selvdisiplin og tilfredsstille seg ofte.

Skrevet

Har det på samme måten minus det å tenke på sex.

Tror ikke det er annet å gjøre enn å lære seg bedre selvdisiplin og tilfredsstille seg ofte.

Jeg har det også sånn,og har begynt å onanere så ofte jeg kan...blir mye kosing da,for å si det sånn :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...