Eliza Skrevet 27. mai 2004 #1 Del Skrevet 27. mai 2004 Flere som har kræsja bilen og bare hatt seg selv å skylde på etterpå? Flere som har slitt med den utrolig ekle følelsen av å være en komplett idiot som sørger for at bilen må på verksted for mange tusen? Herregud, at det er mulig å bli så følelsesmessig engasjert over en bil... Men det er det faktisk! Det fikk jeg nemlig erfare i går... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 27. mai 2004 #2 Del Skrevet 27. mai 2004 :oops: Må nok melde meg på lista, kjempe irriterande!! Men det var min bil (ikkje felles med min kjære), og veldig liten skade, har faktisk ikkje ordna det enno. Øydela heile veka for meg, og det er utrulig kor mangen som berre må kommentere "uhelle" mitt. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreyer Skrevet 28. mai 2004 #3 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg var ute for det samme en mørk høstkveld for mange år siden, dura bare rett ut i kryss der jeg hadde vikeplikt - ikke spør meg hvorfor jeg ikke oppdaga det tidsnok. Det sure var at jeg var arbeidsledig og nyseparert og blakk som en kirkerotte - og for å spare penger hadde jeg øket egenandelen på forsikringa. Grrrr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #4 Del Skrevet 28. mai 2004 Been there - done that... På vei fra biltilsynet etter å ha registrert mammas nye bil (nyinnkjøpt, men bruktbil). Kjørte i baken på bilen foran i et lyskryss. Nå, mange år senere får jeg vondt i magen når jeg kjører fordi det krysset, og tenker på familien jeg kjørte på. Enn om de fikk nakkeslengskader! alt så bra ut med en gang, men sånt kan jo komme lenge etterpå. Det er det værste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå