Gå til innhold

Anbefaling - kjørelærer Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 år. Har trafikal grunnkurs og har kjørt med noen forskjellige kjørelærere.

Fikk anbefalt bryn og brynseng trafikkskole. Fullførte mørkekjøring der og valgte en kjørelærer i samme slengen.

Jeg er ikke fornøyd med læreren, Han er dominerende, lytter ikke og er litt pushende. Han mobbet meg for alderen min også.

Kan noen av dere hjelpe meg?

Jeg kan velge en annen fra samme skole eller andre kjøreskoler?

Helst Oslo.



Anonymous poster hash: 06698...bac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydalen kjøreskole (i Oslo) skal være flinke. En venninne av meg tar kjøretimer der. Personlige og hyggelige lærere visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjørelærer ved ABC kjøreskole som nå har starter egen kjøreskole på Vestli,men hun er ganske fleksibel på møte plass.Hun er helt fantastisk.Veldig rolig,tryggende og støttende. Og full av humor.Hun kan anbefales på det sterkeste. Googl IP kjøreskole. Du vil garantert ikke angre.



Anonymous poster hash: 8c55f...fd9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kjøretimer hos en kjørelærer på Kolbotn eller i Ski. Lett å komme seg dit med tog, og det er enklere å kjøre opp i Follo fremfor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider