Gå til innhold

Anbefaling - kjørelærer Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 år. Har trafikal grunnkurs og har kjørt med noen forskjellige kjørelærere.

Fikk anbefalt bryn og brynseng trafikkskole. Fullførte mørkekjøring der og valgte en kjørelærer i samme slengen.

Jeg er ikke fornøyd med læreren, Han er dominerende, lytter ikke og er litt pushende. Han mobbet meg for alderen min også.

Kan noen av dere hjelpe meg?

Jeg kan velge en annen fra samme skole eller andre kjøreskoler?

Helst Oslo.



Anonymous poster hash: 06698...bac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydalen kjøreskole (i Oslo) skal være flinke. En venninne av meg tar kjøretimer der. Personlige og hyggelige lærere visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjørelærer ved ABC kjøreskole som nå har starter egen kjøreskole på Vestli,men hun er ganske fleksibel på møte plass.Hun er helt fantastisk.Veldig rolig,tryggende og støttende. Og full av humor.Hun kan anbefales på det sterkeste. Googl IP kjøreskole. Du vil garantert ikke angre.



Anonymous poster hash: 8c55f...fd9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kjøretimer hos en kjørelærer på Kolbotn eller i Ski. Lett å komme seg dit med tog, og det er enklere å kjøre opp i Follo fremfor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB kl 19.56 igjen. Jeg føler også for å nevne at jeg også hadde hatt en kjørelærer som mildt sagt knakk meg fullstendig,og jeg mista all troa på meg selv. Så hver gang vi (jeg og den nye) kom til et sted jeg tidligere hadde kjørt med den andre ble jeg stressa,og gjorde bare feil.Men hun nye minnet meg da på å puste,og kom med støttende og oppløftende ord. Fortalte meg at dette greide jeg, hun hadde troa på meg og at jeg måtte ha det selv også for dette kunne jeg. Og jeg sliter også en del psykisk,men var åpen om dette da jeg var innlagt på sykehus når jeg begynte hos henne.Og jeg sa til henne flere ganger at hvis hun ville bytte yrke hadde hun virkelig passet til å jobbe med pasienter som sliter psykisk,så det sier jo en god del om henne :)



Anonymous poster hash: 8c55f...fd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB kl 19.56 igjen. Jeg føler også for å nevne at jeg også hadde hatt en kjørelærer som mildt sagt knakk meg fullstendig,og jeg mista all troa på meg selv. Så hver gang vi (jeg og den nye) kom til et sted jeg tidligere hadde kjørt med den andre ble jeg stressa,og gjorde bare feil.Men hun nye minnet meg da på å puste,og kom med støttende og oppløftende ord. Fortalte meg at dette greide jeg, hun hadde troa på meg og at jeg måtte ha det selv også for dette kunne jeg. Og jeg sliter også en del psykisk,men var åpen om dette da jeg var innlagt på sykehus når jeg begynte hos henne.Og jeg sa til henne flere ganger at hvis hun ville bytte yrke hadde hun virkelig passet til å jobbe med pasienter som sliter psykisk,så det sier jo en god del om henne :)

Anonymous poster hash: 8c55f...fd9

Takk for svar! Men har hun ingen nettside?

Anonymous poster hash: 06698...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Men har hun ingen nettside?

Anonymous poster hash: 06698...bac

Ikke foreløpig nei,men ta å ring henne,eller send mld. Du vil ikke angre :)

Anonymous poster hash: 8c55f...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...