Gå til innhold

Cerazette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynte på cerazette i starten av november. Hadde ingen blødninger i 1,5 måned, frem til julaften. Da begynte jeg å få mellomblødninger/brun utflod.

Hadde det frem til 1.februar, så var det ingenting i nesten en uke, og så begynte jeg å få mellomblødninger igjen. Har altså hatt blødninger siden julaften, bortsett fra det lille oppholdet på noen dager.

Er det vanlig å gå så lenge med mellomblødninger? Vet det pleier å ta litt tid før kroppen blir vant til pillene, men har gått på de i 3 mnd nå.

Hvor lenge bør jeg vente før jeg eventuelt bytter?

Eller hvor lenge gikk dere med mellomblødninger før det ga seg?

Er utrolig lei.. har jo blødd i 2 mnd nå :(

Anonymous poster hash: 68fb2...c9a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også månedsvis med svake blødninger i starten. Skjønner at det er plagsomt! Jeg husker ikke når mine blødninger stanset, men da de gjorde det så ble det veldig greit etterpå. Hadde da mensen(farget utflod) 1-2 ganger i året i 9 år. Veldig fornøyd med pillene :)

Mener å ha lest at det er vanlig med slike blødninger når man starter på Cerazette. Jeg ville ha diskutert det med legen om du burde byttet eller ikke, for 2 mnd med blødninger er jo ganske lenge.

Skrevet

Hold ut! Det blir bedre! Lover. Var sånn med meg også, men gikk over. Men prøv å ta pilla ca presis hver dag. Da blir det mindre blødninger. Har gått på det i tre år, og har nesten aldri blødninger. 5 mnd siden sist :D

Anonymous poster hash: 8e8d0...8f7

Skrevet

Fler?

Hvor lang tid skal det liksom ta før det går over?

Skrevet

2-3 måneder har det tatt for meg før blødningene forsvant (har gått på de i tre omganger). Jo mer punktlig man tar de når det har stabilisert seg, jo mindre sjanse for blødninger :)

Skrevet

Jeg tar pillen til nøyaktig samme tid hver dag, og har gjort det hele veien. Har vært noen ganger jeg ikke har fått tatt den akkurat da, men da har det som regel ikke gått mer enn 1-2 timer før jeg har fått tatt den.

-TS

Skrevet

fler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...